יומן צפייה

הישרדות VIP: אז מה קרה לנקמה של אירה?

אירה דולפין | צילום מסך מ"הישרדות VIP"
אירה דולפין | צילום מסך מ"הישרדות VIP"

כל הזמן מבטיחים לנו שאירה מתכננת מהלך נגד נעמה, שנמאס לה להיות שק החבטות של השבט, אז למה זה לא קורה?

88 שיתופים | 132 צפיות

אני אגיד את זה שוב – "הישרדות VIP" גרסאת 2019 נמשכת נצח. התוכנית הזאת פשוט נמתחת ונמתחת בלי בושה. עוד פרק ועוד פרק. עוד משימת כוח, עוד משימת פאזל וכמובן – כולם שונאים את מני, אבל אוהבים את מני כי הוא בונה להם דברים. אני יכולה לדקלם פרק של "הישרדות" מתוך שינה, אמיתי.

השבוע קיבלנו משימה אייקונית, משימת העמוד, שבה השורדים נדרשים לעמוד מחובקים עם עמוד למשך כמה שעות כשחסינות על הפרק. לפני כ-11 שנים, בעונה הראשונה, נעמה קסרי ניצחה את מרינה קבישר (התחת של המדינה לאותה השנה) במשימה הזו והוכיחה יכולות פיזיות ומנטליות מרשימות. זה היה ברור מתחילת המשימה שזה בכיס של המלכה קסרי, אבל ליתר ביטחון היא שמרה את ליהיא ליום גשום. כמובן שליהיא אכזבה וברגע שגיא-זו הציע לה פירות וסנדוויצ'ים היא נטשה את חברתה כאילו מיליון שקלים וחסינות לא עומדים על הפרק. אז עכשיו, כמו תמיד, הכל על נעמה, והיה ברור שהיא תנצח את מני – שנלחם איתה ראש-בראש.

צילום מסך "הישרדות VIP"
צילום מסך "הישרדות VIP"
נעמה קסרי | צילום מסך מ"הישרדות VIP"
נעמה קסרי | צילום מסך מ"הישרדות VIP"

החסינות של נעמה עומדת להרוס לאירה את התוכניות. הרי היא יושבת וזוממת מזימות ונקמות עם שקד בבקתה בזמן שכולם במשימת החסינות. סאגת ה"לא נתנו לי לדבר עם הילדים שלי" יצאה מגבולות התוכנית והרשת גינתה את נעמה שהשפיעה על מני לא לתת לה את הצ'ופר, במיוחד כשמני אמר שאמהות בעדיפות ראשונה למתן שיחת הטלפון. אך נעמה קסרי לא פרייארית גם באזרחות ופשוט הסבירה לגולשים המבולבלים שמדובר רק במשחק, ואם לא מוצא חן בעיניהם – שלא יצפו. "אני יודעת שחלקגם כועסים. הפרק של אתמול ללא ספק היה קשוח, אפילו לי" כתבה קסרי בחשבון האינסטגרם שלה. "אני לעולם לא מתחרטת על מהלכים, אבל אם יש רגע אחד שעליו אני כן מצטערת במשחק, זה אותו הרגע הזה שהיה אתמול בבקתה (תאמינו לי, הכל נראית אחרת כשאתה לא במשחק). אני אוהבת את אירה ואנחנו חברות טובות וזה מה שחשוב!" סיכמה קסרי תחת ההאשטאג #גם_אני_בנאדם.
פוסט מהלב או עוד מס שפתיים? תגידו אתן.

 

View this post on Instagram

 

אוקי. אני יודעת שחלקכם כועסים, הפרק של אתמול ללא ספק היה קשוח, אפילו לי! היתה לי ברית חזקה (ליהיא, ג׳ובאני ושמחה) עליה הייתי צריכה לשמור. השרדות זה משחק קשה, אולי הכי קשה שיש בטלויזיה. צריך לקבל החלטות, לעתים אף לא פשוטות ובתנאי מחיה קשים, רעב, עייפות, קור, לנתק רגש ולחשוב איך להגיע לסוף. אני לעולם לא מתחרטת על מהלכים שאני עושה או שעשיתי. אבל אם יש רגע אחד שעליו אני כן מצטערת במשחק, זה אותו הרגע הזה שהיה אתמול בבקתה (תאמינו לי, הכל נראית אחרת כשאתה לא במשחק). אני אוהבת את אירה ואנחנו חברות טובות וזה מה שחשוב ! @iradolfin ❤️ #גם_אני_בנאדם #עוד_22_ימים_נגמר_המשחק_ בואו_נהנה @survivor.israel @ohadkab ????

A post shared by NAAMA ⚜️ KASRY נעמה קסרי (@naama.kasry) on

אירה ושקד | צילום מסך מ"הישרדות VIP"
אירה ושקד | צילום מסך מ"הישרדות VIP"

מה שבטוח שכבר במשך שלושה פרקים בונים לנו שאירה מתכננת וואחד נקמה וכדאי לנו להישאר כדי לצפות בזה. וואלה, במונחים של ריאלטי עברו אלף שנים מאז שהכרזתם על המהפך הצפוי – איפה הוא??? תחשבו כמה זמן אנחנו מחכים שאירה ושקד פאקינג ייצאו מבקתת הלואקר הזאת (כן, "רשת", הבנו. החזרה על הסלוגן של לואקר "רגע מדהים" ממש מעודנת ובטעם טוב – NOT) ויממשו את "המהלך" שהם כה רוצים. כי רק גיבורים "עושים מהלכים" על פי השורדים. אבל בואו, שקד הוא לאו דווקא הפרטנר הכי טוב לבצע איתו מהלכים כי:
א. אני לא זוכרת שום מהלך גדול שהוא ביצע.
ב. יש לו כריזמה של ביסקוויט (אבל אחד לא ממותג, לא של לואקר).

אז השורדים סופסוף מימשו את זכותם להתקשר לאהוביהם וקיבלנו מנה גדושה ומרגשת של בכי וגעגועים. כן, כן, גם מני הגברי בכה. כולם בכו. כולם אוהבים את אהוביהם. כל הילדים של כולם ילדים טובים וחכמים. מרגש מאוד. היי, איך לא עשיתי את הקישור שגואטה מהדוקו "האזרח גואטה" (תוכנית דוקומנטרית חברתית-כלכלית מעולה בכאן 11) זה אבא של שמחה? נשבעת שרק על זה אני טיפה יותר בעדה.

הבה נתעכב על שתי שיחות שהתרחשו:
הראשונה: של ג'ובאני. מי שלא שמה לב, לג'ובאני יש בעיית כעסים קטנה. הוא לוקח הכל ללב, הוא נקמן ופועל מרגש, כשהוא דיבר עם מאיה בטלפון הוא החל לדבר על כמה שהוא אוהב את כולם, וכמה כולם חברים שלו, ושכולם פה אנשים מדהימים. כאילו ביצ', אני מבינה את ההתרגשות שבשיחת טלפון עם אשתך אבל את אירה אתה שונא די בלי סיבה, בשקד אתה רוצה לנקום, על מני איימת ועל ליהיא אתה צועק כל הזמן… את מי בדיוק אתה אוהב כאן? וכמובן – זאת לא שיחת טלפון מרגשת בלי התנצלות של ג'ובאני על כל החרא שהוא העביר את מאיה (הבגידות הרבות. זה לא אני משחירה – זה מתוקשר ונכתב ונאמר על זה הרבה. מי שרוצה לראות את ג'ובאני במשקל נורמלי מדבר על הבגידות שלו שתראה "זוג מנצח VIP").

השנייה: של מני – עוד בחור ש"התנצל על הכל" בפניי ילדיו (ברגע שאתה יוצא נגד ביבי כנראה שלא יהיו לך חיים קלים). מני הוא דמות מעניינת מאחר שכולם אוהבים לומר עליו כמה הוא דפוק, לא החלטי, צבוע, חסר מילה, אבל מה? עם לב ענק. כאילו להגיד על מישהו שיש לו "לב ענק" מכפר על זה שאמרת עליו שיש לו בעיה רצינית בראש (ג'ובאני על מני כמובן). בשבוע שעבר ליהיא ציינה שממש לא אכפת לה שמני נתן לה שיחת טלפון למשפחה, היא בכל זאת תדיח אותו. מני מרגיש לי כמו הילד החצי-דחוי בחבורה של המקובלים, שהם נותנים לו להסתובב איתם בגלל שיש לו בריכה בבית ופלייסטיישן. היחס של השבט למני דוחה (לא שהוא מקסים כל הזמן, כן?), ולמרות שרובם בטוחים שהם היו מחבבים אותו יותר באזרחות – השם שלו בראש רשימת ההדחה במועצת השבט הקרובה.

מני נפתלי | צילום מסך מ"הישרדות VIP"
מני נפתלי | צילום מסך מ"הישרדות VIP"