יומן צפייה

הישרדות VIP: האם זה הסוף של אירה דולפין?

אירה דולפין | צילום מסך מ"הישרדות VIP"
אירה דולפין | צילום מסך מ"הישרדות VIP"

שמחה גואטה ממשיכה להתנהג כמו בריונית והפעם כלפי אירה דולפין. ולמה לעזאזל כולם כל כך מפחדים מג'ובאני?

88 שיתופים | 132 צפיות

אז אמרו לי ילדים יקרים? מה שווה יותר? הכבוד של אירה או שק אורז? כנראה ששניהם לא משנים יותר מדי, אחרת איך ניתן להסביר את מה שקרה השבוע ב"הישרדות"?

שמחה חזרה ממועצת השבט עצבנית אחרי שניסו להדיח אותה, ואפשר להבין. הבעיה היא ששמחה די מטורפת. היא לוקחת כל דבר למימד הרגשי בצורה שמזכירה לי את הימים שניסינו לארגן יום הולדת לחברה בגיל 15, וכולם היו מגעילות אחת לשנייה בצורה מצלקת. שמחה יכולה להסתתר מאחורי המשקל שלה ומאחורי החולשות שלה – אבל ההתנהגות שלה בריונית. הכעס שלה על אירה מוצדק, הרצון שלה להשתמש בכעס הזה כדי להפעיל את אירה הוא צעד נכון – אבל יש משהו בדרך של שמחה שפשוט לא עושה חשק להיות בעדה. יש בה משהו שמזכיר לי בריונית בתיכון שכל כך רוצה להשתלב שהיא חושבת שלהיות רעה זה מגניב.

אירה דולפין | צילום מסך מ"הישרדות VIP"
אירה דולפין | צילום מסך מ"הישרדות VIP"

בשונה מנעמה, שיודעת לעשות מניפולציה בסטייל, שמחה הולכת אול אין על הווייב "בגדת בי" בבקתת המשא ומתן עם אירה. בייסיקלי אירה כרגע היא השפוטה של שמחה ואין לה זכות קיום במשחק, אלא אם כן היא תיתן לשמחה שני קולות. תכלס אני ממש מרחמת על אירה. אכן, היא הייתה צריכה להתחיל לשחק את המשחק מבעוד מועד ולא בעשר דקות האחרונות, אבל היא נכנסת לסטטיסטיקה של מתמודדי "הישרדות" שעושים להם רצח אופי סתם כי לחברים שלהם משעמם. ככה זה היה בכל סאגת "שקד והשקרים" או "מני והקולות הצפים". יש לקבוצה הזאת את היכולת המופלאה לקחת משהו שלא קרה או משהו לא נכון – ולהפוך אותו לאמת מוחלטת. ככה שקד הפך לשקרן, מני הפך לטמבל ואירה הפכה לחסרת עמוד שדרה.

לצד כל ההתפתחות הזאת גם מני שלנו קיבל חסינות. וגם יתרון במשימת הווטו. וגם צמיד וטו. איך נעמה אמרה? "שיבוא למועצת השבט מקושט". מה שאומר שהתוכנית של שמחה וג'ובאני להדיח אותו לצורכי נקמה הלכה לפח. מי הכבשים השחורות הנותרות בשבט? שקד ולונא, היריבים המרים של שמחה וג'ובאני.

נעמה קסרי | צילום מסך מ"הישרדות VIP"
נעמה קסרי | צילום מסך מ"הישרדות VIP"
מני נפתלי ולונא | צילום מסך מ"הישרדות VIP"
מני נפתלי ולונא | צילום מסך מ"הישרדות VIP"

כאמור, שמחה משתמשת ברגשות האשם של אירה על מנת להדיח את לונא, שמנסה להעביר את אירה לצדה ואף מצליחה. הניסיון להוריד את ג'ובאני ולהדיח אותו הוא פעולה נואשת אחרונה של לונא ושקד כדי להציל את עצמם, ואולי, מי יודע, להדיח את ג'ובאני. והאמת? זה מה שרציתי שייקרה במועצת שבט.

נעמה אתמול שאלה את חבריה למועצה "למה ג'ובאני כל כך מאיים עליכם?", ואני מצטרפת אליה לשאלה. האם לג'ובאני רוסו, שונא הפאזלים הידוע, יש איזו הילה קסומה שלא ידעתי עליה? כריזמה נשפכת? או שמה כולם פשוט העריצו אותו כשהיו ילדים והיו אוספים קלפי סופרגול שלו? אחרת אני לא מבינה מה תופסים ממנו. הוא לא כזה חכם!!! הוא לא באמת מבין את המשחק, רוב הזמן הוא אומר שטויות, ועדיין נותנים לו את הקרדיט כשחקן חזק. הוא לא! הוא סתם ילד בן 12 בגוף של בן 40 ומשהו שמפנצ'ר את הכדורגל אם שמו לו גול.

אבל לא משנה כמה חזק רציתי שג'ובאני יילך, אחרי שתי הדחות שלא באמת יצאו לפועל קיבלנו את הדחתה של לונא. וחבל. רק בגלל שכולם שנאו את לונא ועכשיו לא יהיה להם את מי לשנוא. אני חוזה ששקד או מני יילכו הביתה אחרי לונא.