יומן צפייה

הישרדות VIP: כולם חושבים ששקד שקרן? כולם צבועים

שקד קוממי | צילום מסך מ"הישרדות VIP"
שקד קוממי | צילום מסך מ"הישרדות VIP"

ההפקה הציבה בפני השורדים משימה בה כולם צריכים להגיד מה הם חושבים אחד על השני, אז למה כולם רוצים להיות נעמה קסרי ואיך זה שדווקא שקד יצא השקרן?

88 שיתופים | 132 צפיות

תגידו, גם אתן מרגישות כאילו "הישרדות VIP" לשנת 2019 היה כאן משחר האנושות? האם רק לי מרגיש שאנחנו בערך בפרק ה-149 והחיים על האי זאת המציאות של השורדים? מבחינתי הם חיים שם עד היום, וזה על החיים שלהם. חושה על האי ולייף סטייל בסגנון "בעל הזבוב".

אז הפעם צוות העינוי AKA ההפקה, החליטו לשחק אותה נוסטלגים עם המשימה הוותיקה בהישרדות: משימת הסוציומטרי. מה קורה שם? מה שאתן חושבות. מבחן סוציומטרי, כאילו מי ישמע מדובר על גיבוש שייטת, בהם השורדים מביעים את דעתם על חבריהם למשחק. ככל שאני חושבת על זה לעומק, אני חושבת שהייתי רוצה לצפות בריאלטי גיבוש של שייטת 13 עם כל החתיכים שלהם. שמישהו יעשה עם זה משהו.

בכל מקרה, משימת הסוציומטרי של העונה, או במילים אחרות "כולם מלכלכים על כולם בפנים", שזה שלב אחד לפני אשפוז באברבנל. כל האווירה ב"הישרדות" מזכירה לי את הסרט "שאטר איילנד". אני מחכה לרגע בו נגלה שהכל היה הזיית חום של גיאזו (גיא זוארץ), ובעצם כולם חברים ואף אחד לא מחורפן.

אך זה לא המצב. במשימה הזאת אנחנו עומדות לראות דם. השאלות במשימה, ברובן, היו מועדות לפורענות. שאלות כמו: "מי הכי אוהב את עצמו?" (שקד), "מי הכי שקרן?"(שקד), "מי לא יודע לשחק את המשחק?" (ג'ובאני, למרות שהוא חושב שהוא יודע) "מי חי בסרט שהוא מפורסם?" (ליהיא) – עלו בפניי השורדים והם היו צריכים לנחש מה הרוב ענו כדי לנסות להעיף מתמודדים אחרים מהמשימה. אבל החלק הפיזי של המשימה ממש לא מעניין. כל הג'וס היה בתשובות שענו השורדים. כך למשל גילינו שאף אחד לא סובל את לונא, ולא רוצה להישאר איתה בקשר (מני אף ציין שלדעתו מדובר בגזענות). בנוסף, אירה צפתה את זה שכולם יעידו שהיא "עלה נידף" ומחליפה בריתות כמו גרביים, ושקד ההלום גילה שכולם שונאים אותו וחושבים שהוא שקרן. עכשיו, יכול להיות שפספסתי משהו, ואני די מתקשה להאמין שאני בצד של שקד אבל… מישהו ראה אותו משקר יותר מפעם אחת? הבעיה עם שקד היא שפשוט תפסו אותו על שקר, בזמן שהשורדים האחרים מחרטטים אחד את השני 24/7.

הישרדות VIP | צילום: אוהד קב
הישרדות VIP | צילום: אוהד קב

ברגע שנפתחו שעריי השקר במשחק השורדים מפריזים בשקרים שהם מפיצים, בחרטות שהם ממציאים ובאסטרטגיות כל כך מסובכות שהם אפילו לא מבינים אותן. זה כיף לצפות בבלגן חם מלא טראש אבל השאלה היא מה יקרה כשזה יפסיק להיות חמוד. אוקיי, הנה מלא אנשים שלא מחבבים אחד את השני רבים, ומשקרים, ונעלבים (ג'ובאני, שלא יודע להפסיד בכבוד אבל בטוח שהוא יודע איך הפורמט עובד. הוא לא), נהיים חברים לשעתיים, ושוב רבים. "הישרדות" מתחילה לסבול מתסמונת ה"האח הגדול" בה נתפסים על האקשן המילולי בלבד ושוכחים שצריך גם לתת תוכן יותר משמעותי מתככים ומזימות. כי אחרת זה יותר מעניין לשמוע פרלמנטים של זקנות במרכז המסחרי ליד הבית שלי. גם הן, כמו ב"הישרדות", משחקות אותה כאילו הן אוהבות אחת את השניה.

חשבנו שהפרק של אתמול (ראשון) אולי יעשה עימנו חסד ויחדש לנו משהו – הדחה מפתיעה, גילוי מרעיש פסלון חסינות מרגש…אבל שוב קיבלנו ריבים על ריבים, ואסטרטגיות בתוך אסטרטגיות. כבר לא מובן למה ג'ובאני כועס על אירה (כי היא בייסקלי העניקה לשמחה את החסינות, והוא ילד קטן), למה כולם שונאים את לונא (מה אני מפספסת? לונא באמת מסכנה), איך כולם רוצים להיות עם נעמה אבל גם להעיף אותה? יש ממש בלגן, חייבים סדר. חשבנו שמשימת הסוציומטרי תהיה האור בקצה המנהרה, מי יודע, אולי נגלה משהו חדש.

אירה דולפין ב"הישרדות VIP" | צילום: אוהד קב
אירה דולפין ב"הישרדות VIP" | צילום: אוהד קב

מה כן קיבלנו בפרק? במשימת הווטו נעמה מנעה ממני להצביע כי הוא העלה הנידף האמיתי ולא אירה. במשימת הדו קרב שקד ניצח את ליהיא שהתחילה לאבד את זה מרוב תסכול. והמודח הוא… אולי אירה? אולי שקד? לא! לונא. בעצם… רגע, לא, היא ניצלה. כל הטררם על כמה אנשים שונאים אותה רק כדי שתקבל מאובן זהוב. לונא קיבלה הזדמנות שנייה במשחק ואנחנו יכולים רק לנחש שהמפלצת הדו-ראשית שמחה וג'ובאני היא המטרה הבאה שלה.

אירה דולפין, נעמה קסרי ולונא מנסור ב"הישרדות VIP" | צילום: אוהד קב
אירה דולפין, נעמה קסרי ולונא מנסור ב"הישרדות VIP" | צילום: אוהד קב