יומן צפייה

הישרדות VIP: ההדחה של אלכסה רק מראה כמה כולם צבועים

אלכסה דול | צילום: אוהד קב
אלכסה דול | צילום: אוהד קב

זה נכון שהגיע לאלכסה להיות מודחת, אבל שאר המועמדים אינם טלית שכולה תכלת ומתרצים התנהגות נוראית ב"זה חלק מהמשחק"

88 שיתופים | 132 צפיות

טוב, זאת הייתה ההדחה הכי צפויה בהיסטוריה. אם יש משהו ש"הישרדות" לימדה אותנו הוא: שאם אתה נחש – תעשה את בסטייל א-לה דן מנו (כן, אני יודעת שאני מזכירה אותו מלא אבל הוא אליל המשחק הבלתי מעורער). אז כאמור, אלכסה הודחה וזה היה צפוי. אחרי שהכתרתי אותה כ"ביצ'ית" היא זוכה היום בטייטל "חסרת מודעות". כמו רבים לפניה ואחריה בעולם הריאליטי אלכסה לא עשתה את ההפרדה בין "להיות אמיתי" ל"להיות סתם בן אדם נוראי". הצורך שלה להיות אלפא ואלפי החומות שמגנות עליה בגדו בה והיא מצאה את עצמה בווילת המודחים שותה קוקטיילים.
החלק המעניין ביותר בפרק היה שאלכסה בשארית כוחותיה ניסתה לעשות מהפך בהצבעות ולהפיל את אייל, שלדבריה בגד בה. סיס, הוא לא "בגד" בך אם היית נטל. הבן אדם ניסה לעזור לך להעלות את המניות החברתיות שלך בשבט ואת פשוט החלטת להתעלם מכל העצות שלו (שאשכרה היו טובות). תראי מה עשית! אני מציינת את אייל לטובה! את אייל!
זה היה די ברור שאף אחד לא יזרום עם זה, והשבט אמר את דברו – ביוש לאלכסה.

השבט אמר את דברו – ביוש לאלכסה, אלכסה, לונא, אירה ואייל | צילום: אוהד קב
השבט אמר את דברו – ביוש לאלכסהאלכסה, לונא, אירה ואייל | צילום: אוהד קב

ההדחה של אלכסה, משעממת וצפויה ככל שתהיה, מסמלת עידן חדש בשבט איפוגו. עכשיו כשכולם חמודים ונחמדים אחד לשני, זה יהיה קשה להחליט את מי להדיח – וכאן המשחק יתחיל להיות באמת מעניין.
ניחוש שלי: לונא ואירה יהיו מאוד חמות על חסינות שבטית ואישית, כדי להגיע לאיחוד ולשרוד את המשחק. אייל ומישל מהווים כוח חזק והן יצטרכו להיות חכמות, חזקות ומלאות באסטרטגיה כדי להפיל אותם.

במקביל לכל סאגת אלכסה לא יכולתי שלא להתעלם משני דברים:
האחד – למה כל הזמן מדברים על זה שג'ובאני הוא הראיס של האי? מה אני מפספסת? מתי הכתירו אותו למלך של התוכנית? לי הוא סתם נראה כמו מבוגר חתיך שמדבר על עצמו בגוף שלישי. אם הוא לא היה חתיך זה היה פתטי אבל ג'ובאני רוסו מספיק חתיך כדי שזה יעבוד. השני – השורדים חייבים להפסיק לומר כל הזמן "זה רק משחק" בתור עקיצה. בחייאת, הבנו, כולכם סופר רגישים. למרות שכולכם אומרים ש"זה רק משחק" כדי להצדיק התנהגות נוראית – אתם אובייסלי לא מתייחסים אל זה בתור משחק. בכללי, אני ממש אוהבת את הקטע ב"הישרדות" שאנשים מזגזגים בין "לשחק את המשחק" על 200 קמ"ש, ולהיכנס להתקף מגלומני סטייל "משחקי הכס" – לבין רגישות שיא ואמוציות שלא יביישו את ערוץ ויוה. חבר'ה, אתם לא יכולים גם להיות אסטרטגים וגם להיעלב מכל דבר.

הישרדות VIP | צילום: אוהד קב
הישרדות VIP | צילום: אוהד קב