יומן צפייה

הישרדות VIP: אייל ואלכסה חצו את גבול הטעם הטוב

הישרדות VIP | צילום: אוהד קב
הישרדות VIP | צילום: אוהד קב

ברור שזה משחק, אבל מה שאלכסה דול ואייל ברקובר עשו לשמחה גואטה חצה את הגבול ומגיע לאלכסה לעוף

88 שיתופים | 132 צפיות

עזבנו את השורדים שלנו בשבת עם מזימה חסרת תקדים של מישל: הוא הולך להכשיל את איפוגו במשימת החסינות, גם במשימת הפתק הנוסף ובכך הוא יעיף את אלכסה מהמשחק. זה "הישרדות" למתקדמים מה שקורה פה. מישל אשכרה זייף התקף חרדה במים ברמת משחק גבוהה, וכולם כזה: "אוי, למה הוא לא יכול למות מטביעה אחרי המשימה ולא בזמן המשימה? *** אמא שלך, מישל".
החלק הכי מצחיק: נניח ומישל אכן היה בהתקף חרדה במים. הדבר האחרון שאדם בהתקף חרדה רוצה לשמוע זה את גיאזו (גיא זו-ארץ) מקריין מהיבשה "מישל מנסה להתגבר על החרדה שלו". בוא לעזור, בן אדם. תקראו למישהו מההפקה. או שההפקה ידעה על התרגיל, מי יודע, כבר כלום לא ברור במשחק הזה.
מישל פה נתן אותה בוואחד מהלך. הוא כל כך חם על להעיף את אלכסה, שאין לו מושג שיש מישהו במשחק הזה שיותר רוצה להעיף את אלכסה ממנו וזה ג'ובאני.

משקרת לכולם, אלכסה דול | צילום: אוהד קב
משקרת לכולם, אלכסה דול | צילום: אוהד קב

>> זה היה הרגע בו שקד קוממי חשף את הפרצוף האמיתי שלו

אפרופו ג'ובאני: אז שמחה. אני חייבת להבין – השורדים לא הבינו ששומעים אותם בכל מקום? בכל פרק אנחנו נתקלים במישהו ששמע שמרכלים עליו. אם כולכם שומעים אחד את השני משחירים אולי כדאי שתעשו את זה ביותר פרטיות? זה כאילו בכל פרק מישהו חוזר מהשבט הזה, ואז שומע בדרך את השבט שלו מדבר עליו. מה זה הסאונד המדהים הזה על האי?
שמחה שמעה שהשבט שלה אומר עליה שהיא בקלאב-מד. עכשיו, זה לא היה סבבה, כי לרכל זה לא יפה ובלה בלה בלה. אבל אני לא מופתעת כי אייל הוא זה שהוביל את הפטפטת. ואייל… יו נואו… אנחנו ממש לא אוהבים אותו.
זה הוביל את שמחה להתעמת עם השבט שלה בנושא, והכלבות הראשיות, אייל ואלכסה, התחילו להתנהג פעם נוספת כמו ילדה רעה בתיכון. תקשיבו, אני רואה המון (!) ריאליטי בחיי. ראיתי כמה אנשים די נוראיים בחיי (ע"ע ריאליטי המופת "בואו לאכול איתי"), אבל אייל ואלכסה זה משהו אחר. כל הווייב המסריח הזה של "אני שומר עלייך, אבל אנחנו לא חברים" או "שמחה, זה שהצלת אותי לא אומר שאני חברה שלך" – זה סתם להיות זבלים. אתה ישן באי בודד עם חבורת זרים, אם הם לא לקחו לך את הקוקוסים בלילה, אלה החברים הכי טובים שלך עכשיו.

למרות שהאש הופנתה לכיוונה של שמחה פתאום, אייל ואלכסה יצאו נפסדים. שמחה החלה לדבר על כך שאייל הבטיח לג'ובאני לשמור עליה, דבר שאלכסה לא ידעה עליו. פתאום הברית של אייל ואלכסה החלה להתערער בשיחה הזו מול כולם. אלוהים יודע איך מלצאת על שמחה הם עברו לדיונים פומביים על הברית שלהם. גם בחייאת, אלכסה, מה את משחקת אותה? "אני אשתנה, אני אעבוד על עצמי" – יאללה, עלק להוריד פרופיל. אפשר להבין למה אייל מתחיל לא לסבול אותך.

תחזיות: אלכסה תעוף במועצת השבט הבאה, למרות אהדת ההפקה אליה (מה לעשות? היא יוצרת אקשן), הודות לתוכנית המיוחדת של מישל. רק צריך לקוות שההפקה לא תשתול פסלון חסינות ש"במקרה" יקרה בדרכה.

הישרדות VIP | צילום: אוהד קב
הישרדות VIP | צילום: אוהד קב