יומן צפייה

הישרדות VIP: אלכסה דול שוב הצליחה לעבוד על כולם

אלכסה דול | צילום מסך מ"הישרדות VIP"
אלכסה דול | צילום מסך מ"הישרדות VIP"

ג'וזי ביצע מהלך מפתיע ובלתי צפוי, אלכסה שוב עבדה על כולם ואורין אכלה אותה – הישרדות VIP ביקורת צפייה

88 שיתופים | 132 צפיות

או ווה – פרק של הפתעות היה לנו אתמול (רביעי). זה מקסים בעיניי שככל שהזמן עובר, השורדים שלנו נהיים יותר ויותר פרנואידים ועושים תחרות בינם לבין עצמם מי הכי אסטרטג. הבעיה? לך תעשה פוליטיקה עם ג'וזי מהמירוץ למיליון או עם שקד קוממי. אחרי שקנקאי 2.0 לקחו את החסינות השבטית, איפוגו 2.0 בבלבול רציני. איך אפשר לדעת את מי להדיח כאשר אתה לא באמת מכיר חצי מהשבט שלך?

פרק מלא הפתעות, הישרדות VIP | צילום: יח"צ
פרק מלא הפתעות, הישרדות VIP | צילום: יח"צ

אלכסה סומנה אצל קנקאי, ויש יגידו שבצדק. אחרי שאירה קיבלה חסינות אישית, אלכסה התחילה להילחץ. אי אפשר להתעלם מכך שאלכסה מנציחה את סטראוטיפ הביץ' של העונה. אם נעמה קסרי עוד עושה את זה בסטייל, אלכסה סתם יורה חיצי רעל מילוליים. בן אדם, את לא יכולה לשחק אותה חזקה וכאילו לא מזיז לך כשאת רואה שקנקאי נתנו לך קול – ולהגיד שכולם פה דרמטיים וזה לא לרמתך – ואז לבכות (!) בעצמך במועצת השבט ולהתפרק. באותה מועצת שבט גורלית חזינו בהפיכתה של אלכסה לבן אדם אמיתי. כזה עם רגשות, עם עבר ועם נפש פצועה. א-ב-ל, וקחו את זה לחיים קוראות יקרות שלי, זה לא משנה מה עברת בחיים אם את חרא של בן אדם. העבר שלנו הוא לא תירוץ להתנהגות מסריחה.

אורין ג'ולי | צילום מסך מ"הישרדות VIP"
אורין ג'ולי | צילום מסך מ"הישרדות VIP"

המזל ששמחה הייתה שם כדי לציין את העובדה הזאת: דווקא בגלל המקום הקשה שהגיעה ממנו, אלכסה אמורה להיות אדם טוב יותר, רגישה יותר ומבינה יותר. כי אלכסה יקרה – להגיד למישהו שהוא נטל בפנים שלו לאו דווקא יעזור לך במשחק. אם אתה לא מראה חולשה, אף אחד לא ידע שכואב לך. מה נזכרת פתאום להראות אנושיות? כבר אי אפשר לדעת אם זו האמת או שמא מדובר באסטרטגיה אחרונה הנובעת מחשש למקומה במשחק.

שמחה גואטה | צילום מסך מ"הישרדות VIP"
שמחה גואטה | צילום מסך מ"הישרדות VIP"

אך אלכסה קיבלה כמובן גב מבן הברית שלה, הכוכב מפרו אייל ברקובר – שאומר את זה שוב – מגיע לו בוקס. צורת ההתבטאות שלו כלפי אורין במבחן האש אכן יכולה להתפרש כחלק מהמשחק, אבל זה פשוט להיות דוחה. פשוט סתום לרגע את הפה. אני לא יכולה לראות את הפרצוף שלו ואני כבר מתה שהוא יעוף מהאי.

אחת ההפתעות הגדולות של הפרק היא ההדחה של אורין. למען האמת, לא צפיתי את זה מגיע, ואני בטוחה שגם אורין לא. זוכרים איך היא הייתה מבסוטה במשימת החסינות? "אני בטוחה היום", היא אמרה בביטחון, בלי לדעת שכמה שעות לאחר מכן אייל ומישל ישמעו במקרה את התוכנית שלה להדיח את אלכסה עם אירה ולונא. אלוהים יודע למה שמחה הלכה עם אייל ומישל כדי להדיח את אורין (טוב, בכל זאת, אין מי שישמור עליה בשבט הזה), אך הקול שלה היה המכריע וזה שהוביל לשוויון בין אורין ואלכסה – ולמבחן האש. האמת, העדפתי את אלכסה בחוץ. יש משהו באורין שהוא אמין יותר ומעניין יותר בעיניי. איזה באסה זה לחשוב בבוקר שאתה בטוח ואז לגלות בערב שאתה מודח כי לא הצלחת להבעיר אש. זו אגב, פאלטה רצינית של אורין. אחותי, את בפאקינג "הישרדות". את צריכה לדעת איך להבעיר אש. וגם לדעת לסתום את הפה ולא לספר לכולם שאת מרגישה בטוחה כי עומדים להדיח את אלכסה.

אורין ג'ולי | צילום מסך מ"הישרדות VIP"
אורין ג'ולי | צילום מסך מ"הישרדות VIP"

ואחרון חביב – בואו נחזור מעט אחורה בפרק ונתייחס להתנצלות של ג'וזי כלפי אירה. מאיפה זה הגיע, אה? מדובר באחת ההתנצלויות הלגיטימיות ביותר שהיו בעולם הזה, אבל מאיפה זה הגיע? האם הוא מתנצל על הצורה שהתבטא כי גילה שנעמה חרטטה אותו עם פייק ניוז על ברית של אירה עם דרור?
בכל מקרה, זה היה מרגש וגרם לנו לחשוב שעינת ארליך אולי יודעת מה היא עושה כשהיא יוצאת עם הפרחח הצעיר הזה.