יומן צפייה

הישרדות VIP: האם ההפקה מתערבת לטובת אירה דולפין?

צוחק מי שצחוק אחרון. ליהיא גרינר וג'ובאני רוסו בהישרדות vip. צילום: אוהד קב
צוחק מי שצחוק אחרון. ליהיא גרינר וג'ובאני רוסו בהישרדות vip. צילום: אוהד קב

ג'וזי איבד את זה לגמרי, והאם להפקה יש אינטרס מיוחד לעזור לאירה דולפין על חשבון השורדים האחרים?

88 שיתופים | 132 צפיות

איזה שבוע עבר על השורדים שלנו, אני לא מדברת על התוכנית עצמה, אלא על הדרמה שהתרחשה ביום שני כאשר האקרים השתלטו על חומרי הגלם של "הישרדות" ו"המירוץ למיליון" ואילצו את "רשת" להשבית את עריכת התוכניות. אלוהים יודע למה, אבל האקרים (או סתם וירוס שובב) משום מה חטפו את חומרי הגלם של שתי התוכניות ודרשו תשלום כדי לשחרר אותם. וואט? שיט כזה לא קורה בישראל.
אבל אל חשש – זה לא מנע ממני לצפות עבורכן בפרק של אתמול ולחוות דעה על כל מה שקרה שם.

איך פייק ניוז נולד?
זה מצחיק לראות איך כל אחד מהשורדים בטוח שהוא הכי אסטרטג, מבלי לדעת שנעמה קסרי אוכלת אותו בלי מלח. רוחו של דן מנו השתלטה על נעמה והיא החליטה לשים מטרות רנדומליות בשביל הספורט. איך היא תעשה זאת? ברוח הזמן בעזרת פייק ניוז. איך מתחילים פייק ניוז? היא פשוט החלה לדבר על הדברים (אירה בברית שלא קיימת עם דרור ושלל השחרות) באגביות נונשלנטית, כך שכל מי שדיבר הרגיש שאם לא הוא לא יאשר את דבריה הוא מחוץ לסוד העניינים. וככה זה מתגלגל, וכולם שונאים את אירה ומחפשים אותה (ע"ע שקד קוממי אומר לאורין שתדיח את אירה, ותגיד למצלמה "לא קונים אותי עם מעדן"). וואלה, אני מתבאסת בשביל אירה שצופה בקרקס הזה בבית, ומגלה שעשו עליה סיבוב. אם ג'וזי לא התקשר להתנצל על מעשיו הוא צריך לקבל בוקס. בפרק של אתמול נעמה ניצלה את זה שחלק מהשורדים של קנקאי הלכו למתחם מפנק והחלה לבחוש אצל הסיידקיק ליהיא גרינר (שחייבת ללמוד לסתום מעט, רק מעט, את הפה). האישה לא נחה. התחזית שלי: היא הגיעה לגמר אבל לא תיקח בגלל האסטרטגיה המלוכלכת.

האסטרטגית הגדולה: נעמה קסרי ב"הישרדות VIP" | צילום: אוהד קב
האסטרטגית הגדולה: נעמה קסרי ב"הישרדות VIP" | צילום: אוהד קב

תוכן שיווקי זה חלק מהחיים אבל אל תגזימו
זה לא סוד בשתוכן שיווקי הוא חלק מעולם התקשורת הישראלי. אין מה לעשות, צריך לשלם איכשהו לעובדים – וגם סחבקית עוסקת מדי פעם בתכנים מהסוג הזה. אולי זאת רק אני כי אני חלק מהעולם הזה, אבל זה פשוט צרם לי כל עניין המעדנים שהפך רבע פרק לפרסומת למולר. זה תמיד טוב לנצל את השורדים הרעבים שישמחו לקבל כל דבר עם קצת סוכר – אבל בחייאת, לא באתי לראות דיונים על מעדני אורז, באתי לראות ריאליטי. קצת להצניע, קצת. אני בטוחה שבעלי המותג מרוצים מזמן המסך, אבל כמה אפשר לדבר על מעדנים?!

ילדים, אנא חפשו את התוכן השיווקי בהישרדות vip. צילום מסך
ילדים, אנא חפשו את התוכן השיווקי בהישרדות vip. צילום מסך

ג'וזי, Take a chill pill
גם אם אירה הייתה כורתת אלף בריתות עם דרור, ההתנהגות של ג'וזי היא על תקן הלא הגיונית. אני לא יודעת אם זה הרעב או המרחק מהבית אבל הבן אדם פשוט איבד את זה. ההתנהגות והשפה שלו פשוט בריונית ומוציאה אותו ילד. הוא כל כך תקוע בסרט שלו, אפוף בשקרים של נעמה, שהוא פשוט לא חושב בהגיון. הוא מחרים את אירה ללא סיבה וגם מנצל כל הזדמנות לדבר אליה מסריח (עד כדי שאנשי השבט שלו אומרים לו להירגע מול השבט השני). הוא חייב לאירה התנצלות ביג טיים.

ג'וזי חייב לה התנצלות. אירה דולפין הישרדות vip. צילום מסך
ג'וזי חייב לה התנצלות. אירה דולפין הישרדות vip. צילום מסך

שוב מחליפים שבטים?
עוד לא הספקנו לומר "צאו לדרך" וגיאזו (כן, אני מקצרת את השם של גיא זו-ארץ לגיאזו) ו"מזל טוב" לקנאקי שסופסוף ניצחו במשהו – והופ, אנחנו מקבלים שבטים חדשים. התערבות בוטה של ההפקה כדי להציל את אירה? ניסיון לבחוש בקלחת שנקראת הרגשות של השורדים? זה לא משנה כי זה עובד לי ברמות. כל הטוויסטים האלה, לא משנה אם הם בשביל לשמור על מישהו, עושים לי פאן. בכל פעם שהשורדים מאבדים כיוון המשחק הופך ליותר מעניין. אז, כן, כיף לי. תמשיכו.