בהישרדות יש מישהי אחת שקובעת מעכשיו איך יראה המשחק

"הישרדות" | צילום מסך רשת 13
"הישרדות" | צילום מסך רשת 13

חשבנו שאחרי ההדחה של מאיה יהיה קשה לשבור שיא חדש של תככים, אבל תסמכו על טל וסהר שימשיכו לבחוש. מה יעלה בגורל המתמודדים עכשיו כשאי אפשר לסמוך על אף אחד? כנראה מה שגל תחליט

88 שיתופים | 132 צפיות

לכל ריזורט יש מוצאי ריזורט. אחרי ליל פינוקים, השורדים עולים על ב' ונפרדים בנפנוף ידיים מבני המשפחה המפליגים אל עבר האופק. חוזרים לשגרה ויחד עם השגרה חוזרים התככים והמאבק על המקום בגמר.

>> לריקאפ המלא של הישרדות

והנה, גיא זו-ארץ מכריז על הישורת האחרונה של המשחק, לא לפני שהוא דורש מאבירן למרוח קרם הגנה. מי היה מאמין שזה יקרה בעונה זו. 

המשימה לא פשוטה בכלל, במיוחד כשהמנחה שואל שאלות קיטבג – למשל, איך קייסי רוצה שבן זוגה יציע לה נישואין. אחרי שעה הראשון שנופל הוא דווקא אבירן. אולי קרם ההגנה עשה לו נאחס? גיא ממשיך לתחקר, וכמובן מגיע שוב לסיפור של טל ומאיה. "אם זה היה הפוך, הייתי מאד מתבאס", אומר טל כשגיא שואל אותו מה היה עושה אם היה מוצא את עצמו במקום מאיה.

>> מאיה קיי: "חשבתי בהתחלה שטל משקר לי"

כל אחד מהשורדים שיוצא מהמשחק – מיד אחרי מקלחת הדלי על הראש – מקבל גם מקלחת פרגונים מהחברים שעדיין נשארו במשימה. בסופו של דבר טל זוכה בצמיד הווטו ו…. באופן מפתיע מעביר אותו לגל.

המצב לא ברור בכלל, כי מצד אחד – יש קושי עצום לייצר בריתות עכשיו, כשמדובר בשישה שחקנים בלבד. מצד שני, צריך להמשיך הלאה ולראות מי יודח. 

אבירן מבין שהוא אחד המועמדים להדחה, ומחליט שמבחינתו אלית עולה על הגריל. רק לפני שעה וקצת טל החמיא לאלית על העמידות שלה במשימה ופתאום הוא נחוש להדיח אותה כי הוא לא סובל אותה. "מהיום הראשון היא רוצה להדיח אותי", הוא אומר. להזכירך, חמוד, הייתם בשבטים שונים.

משימת החיים והמוות של גל וסהר מתחילה מווידוי. סהר אומר שאמנם הוא מרגיש מחויב לאלית שנתנה לו את צמיד החיים, אבל הוא עדיין מסתכל קודם כל על היתרון המשחקי. גל מתוודה שהיא מרגישה מאוד מחוברת לסהר ומקווה ששניהם יהיו יחד בגמר. גל, סהר וטל? האם זה מה שיקרה בסופו של דבר?

במשחק החיים והמוות מנצחת גל, ועכשיו יש לה גם את צמיד הווטו וגם יתרון בחסינות אישית. עכשיו נשאר להחליט מי ילך הביתה: אלית או אבירן? התככים ממשיכים, טל לוחץ לכיוון של אלית, ואילו סהר לכיוון של אבירן. אבל בסופו של דבר כולנו מבינים שמי שתחליט ותקבע זאת גל, כי היא היחידה שמשחקת נכון לעכשיו.

יש שיקול נוסף – את מי עדיף להושיב קודם על ספסל המושבעים, את אבירן או את אלית? מובן מאליו שהבאה בתור אחריהם היא קייסי (אם גל אכן רוצה להגיע לגמר עם סהר וטל). קייסי מבינה זאת ולכן לא ממש ששה לשים פתק עם שמה של אלית.

>> מהאי למסלול: קייסי זפטה לוהטת בשבוע האופנה

טל הולך להסביר לקייסי את ההיגיון. קייסי מסבירה לו את ההיגיון שלה. סהר מצטרף לשיחה ומשמיע גם את דעתו. בסופו של דבר לא ממש ברור מי יודח ומי יתפלפ ברגע אחרון, אבל בואו נודה שאנחנו בכלל מחכות למועצת השבט הקרובה בשביל לראות את מאיה על ספסל המושבעים.