המוצר שעושה לג'יי לו וביונסה עור זוהר

ביונסה וג'ניפר לופז | צילום: GettyImages
ביונסה וג'ניפר לופז | צילום: GettyImages

ג'ניפר לופז וביונסה שתיהן זמרות מצליחות שחולקות את התואר של דיוות לוהטות, אבל יש להן גם עוד משהו במשותף וזה המוצר הזה שעושה להן גלואו מטורף

88 שיתופים | 132 צפיות

שתיהן בין הזמרות המצליחות והמפורסמות בעולם שלא מפסיקות לכבוש את הכותרות, אבל ג'ניפר לופז וביונסה חולקות עוד משהו במשותף, וזה – תופים בבקשה – היילייטר. ולמרות ששתיהן מתהדרות בעיקר במותגי יוקרה, מדובר הפעם בהיילייטר לא במחיר של רשתות פארם, אבל לגמרי אפשר לעמוד בו.

לא מזמן חשף המאפר של קווין בי, רוקאל ליזאמה, כי באלבום הוויזואלי שהוציאה לאחרונה, "Black is a king", הוא השתמש בהיילייטר הנוזלי Illuminator של מותג הטיפוח אייקוניק לונדון כדי לתת לה עור זוהר. הוא ערבב אותו עם מעט שמן פנים כדי ליצור מראה יותר דרימי. פחות או יותר באותה תקופת זמן סיפרה המאפרת של ג'יי לו, מרי פיליפס, כי היא גם משתמשת באותו מוצר כשהיא מאפרת את ג'יי לו, היא סיפרה שהיא משתמש בהרבה חומר כדי ליצור מראה סופר זוהר ומודגש.

אז ההיילייטר הנוזלי שנותן גלואו לפניהן של ג'יי לו וביונסה, עולה 40 דולר, כ-135 שקלים ל-13.5 מ"ל של  זוהר. באתר של סאפורה הוא מדורג מאוד גבוהה כמוצר מומלץ וחביב על המנסות. המוצר מגיע עם טפטפת ועל פי המלצת הגולשים כדאי לטפטף מעט על כל לחי ולהוסיף כל פעם כי הוא מאוד חזק ורובינו לא ג'יי לו, אבל מצד שני מצלמת האינטרנט שאיתה משוחחים בזום לא מדהימה בדרך כלל, אז אולי זה הזמן להתפרע, והיו גם הרבה תגובות ברשת על כך שהוא נראה מאוד טוב בתמונות. יש לו חמישה גוונים שונים, שנעים בין זהב לוורוד, שיש גם אחד לבנבן יותר. ניתן לרכוש באתר הרשמי של אייקוניק לונדון וכן, הם שולחים לישראל.