היופי להיות מי שאת: מסע בעקבות מוצרי החובה של לנקום

שיק וסטייל בלתי מתאמץ. לילי קולינס, דוברת לנקום
שיק וסטייל בלתי מתאמץ. לילי קולינס, דוברת לנקום

פריז בתל אביב? שימי חגורה והצטרפי אלינו למסע שכולו יופי בעקבות כמה ממוצרי החובה של "לנקום" ותיווכחי בעצמך כמה זה פשוט וקל. אל תשכחי כמובן לשנן לעצמך "שיק ללא מאמץ"

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

היא נשית, היא קוקטית והיא נחשקת, היא דינמית, חזקה ונחושה, היא עובדת, היא יוצרת והיא סקרנית וגם נועזת. ולא, היא לא מרגישה מושלמת, יש לה מגרעות, היא מרשה לעצמה להיות לפעמים במצב רוח רע, לבכות בקול וגם לצחוק בקול, כי בכל זאת היא פריזאית ומותר לה שיהיה בה משהו קצת משוגע אבל היא מאמינה בחופש לעשות את הבחירות שלה, להיות היא עצמה ומכירה בזכות שלה לאושר.  היא – האישה של לנקום.  היא את. היא יכולה להיות את. ואת גם יכולה לראות אותה סביבך: היא נראית במיטבה, במין נונשלנטיות מוקפדת,  את מיד רואה עליה שהיא מאמינה באיכות  אבל בלי הגזמה.

משפט המפתח שלה הוא: "שיק ללא מאמץ". ובמילים אחרות היא אומרת: אני לא דוחפת כל דבר למקסימום שלו, אני יודעת מתי לעצור, גם כשמדובר באופנת הבגדים שלי וגם כשמדובר באיפור שלי. עכשיו כשאת קוראת, מפנימה, פתאום המושגים שלך על יופי אולי משתנים. "המותג ׳לנקום׳ מציע חזון שונה ליופי" אומרת אייקונית האופנה הפריזאית קרולין דה מגרה שהפכה זה מכבר למודל השראה וחיקוי לנשים ברחבי העולם, "מדובר בחזון חופשי, חכם, חזון שמשפיע על הגוף ועל נפש". ולא רק היא.

[tmwdfpad] 

תשמעו מה יש לשגרירות של לנקום להגיד כשהן נדרשות לערכי המותג. השחקנית הכי הכי, ג'וליה רוברטס אומרת: "זה לא שאני נראית יפה, אני נראית כמו מישהי שאומרת את האמת על אופייה ואנשים מגיבים לאמת".

קייט וינסלט: "יופי הוא אישה שיכולה לאהוב עם כל כולה, ללא יהירות וללא תנאי. מה שעושה אישה יפה וייחודית הוא הכוח הפנימי ומה שהיא רוצה מהחיים". לופיטה ניונגו: "יופי הוא אמירה, הוא תוצאה של חמלה לעצמך ולסובבים אותך. יופי הוא מתנה לחלוק. אם את מרגישה יפה, אז הסיכוי להיתפס ככזאת גדול יותר".

השחקנית הצעירה לילי קולינס: "למרות שינויי הסגנון שלי, אני נשארת נאמנה למה שאני מרגישה ולמי שאני". טיילור היל, השגרירה החדשה שהצטרפה למותג: "מה שהופך אישה לאישה יפה הוא האישיות שלה. אני מכירה נשים רבות שהן לא דוגמניות ולא נחשבות יפהפיות גדולות, אבל אני מוצאת שהן יפות מפני שיש להן אישיות מדהימה. אני רוצה שהאנשים יתרגשו מהאישיות שלי ומהיופי הפנימי שלי". פריז בתל אביב? שימי חגורה, הצטרפי אלינו למסע  שכולו יופי בעקבות כמה ממוצרי החובה של "לנקום" ותיווכחי בעצמך כמה זה פשוט וקל. ואל תשכחי כמובן לשנן לעצמך "שיק ללא מאמץ".

05_626_Lancome_011_AL_054_w1QC_P

השפתון אבסולו רוז, קולקציית השפתונים האייקונית  התחדשה. פלטת הגוונים החדשה כוללת לא פחות מ־30 גוונים מרשימים המכילים תמצית צבע המופקת ישירות מליבת הוורד כולל אדומים אינטנסיביים, גווני פטל עמוקים, ניודים מושלמים, כתומים וורודים והם באים במגוון מרקמים: שקוף, קרם ומאט שהוא האינטנסיבי ביותר כל אחת יכולה למצוא לא רק את הצבע שלה אלא גם את המרקם המתאים לה. האריזה היוקרתית נראית כמו קופסת תכשיטים קטנה.
3614271426703_ABSOLU_ROUGE_MATTE_374OS_P

הטיפ של לנקום  המבחר הגדול של מרקמי השפתון מאפשר לכל אחת להתאים את הצבע בשבילה ולהחליט למשל עד כמה אדום היא רוצה את השפתון  שלה. אם את לא מוותרת על תוחם שפתיים, תוכלי ליצור תיחום עם מברשת השפתון מהמרכז החוצה, ואז למלא את החלקים החיצוניים ולמרוח את השפתון. אם את רוצה צבע קליל יותר,  מרחי באמצעות טפיחות עם כרית האצבע. אל תמרחי את השפתון ישירות ללא מברשת כי הפיגמנט מורכב משלוש שכבות צבע ולא כולן יוכלו לקבל ביטוי במריחה ישירה.

אם את ממהרת: צרי שלוש נקודות צבע מהשפתון על תפוחי הלחיים ומרחי בעדינות והרי לך סומק. לעיניים: טפיחה קטנה מהשפתון במרכז העפעף העליון, והעין תראה כאילו הרגע חידשת את האיפור. אם את מעשנת אל תשתמשי בגוון אדום דם שכן הוא מבליט את הפיגמנט הצהוב של השיניים. זכרי תמיד לשמור על הרמוניה. אם הדגשת מאוד את העיניים באיפור, לכי על צבע עדין בשפתיים. אם הדגשת מאוד את השפתיים – הסתפקי במסקרה ואייליינר לעיניים.

המסקרה של גרנדיוז והאיילנר התואם מסקרה היא המפתח לעיניים נוצצות, והכוח הייחודי שלה נובע מהתוצאות המיידיות שהיא מעניקה, זוהי מסקרה חדשנית בטכנולוגיה מתקדמת  שמאריכה, מעגלת, מעבה ומפרידה את הריסים. הפורמולה מגיעה עם פיגמנט אולטרה שחור ליצירת מראה עיניים עוצמתיות. "עם גרנדיוז, כל אישה, חסרת ניסיון באיפור או מקצוענית מנוסה, יכולה ליצור מראה עיניים מושכות ומפתות, הודות למברשת  בעלת זיפים עם בסיס מעוגל מהפכני המאפשר השגת תוצאות מקצועיות בהינף יד.
Grandi__se Liner - Closed pack + wand - Black_P

הטיפים של לנקום עם המסקרה של גרנדיוז, את יכולה לשכוח מריסים מלאכותיים.  לאפליקטור (המוט) יש קימור של 25 מעלות, פטנט רשום, כך שעצמות הלחיים, האף וקשת הגבה אינם מפריעים לפעולת המשיחה. ניתן לחלק את קו המתאר של העין לשלושה אזורים: פנימית, חיצונית ומרכז, ולראות ששניים עולים ואחד יורד, כך ניתן לצפות
אותם במסקרה ובכך להשיג תוצאת איפור
סימטרית בשתי העיניים.

גרנדיוז האייליינר האביזר האולטימטיבי לכל אישה שעוצב בהשראת הטכניקות של אומני האיפור המובילים בעולם: מברשות מעוקלות בכוונה תחילה לגמישות ויצירתיות גבוהות יותר. האיילנר עם ידית מעוקלת בזווית של 35 מעלות, מפשט את טכניקת השימוש למשיחת קו מדויקת.

הטיפ של לנקום אל תוותרו עליו. המראה  לעולם יהיה מושלם יותר עם אייליינר.  אם  בעבר היה קושי לדייק בהנחת האייליינר,  עכשיו אין צורך בשום מיומנות. הטכניקה של הידית המעוקלת משנה את חוקי המשחק והופכת את המשיחה לפשוטה וקלה. את יכולה לכופף את הידית באמצעות הציר ולהשתמש בה בשני מצבים ספציפיים: ישר ומעוקל. כשהידית נטויה האייליינר יגיע בקלות לקו הריסים העליון, מהפינה הפנימית לפינה החיצונית של העין.

מייק אפ "טיינט איידול אולטרה" לעד 24 שעות השקה חמישית למייק אפ הנפלא והאהוב: עמידות ונוחות למשך 24 שעות, ללא צורך בתיקונים. 11 גוונים, כולל חצאי טונים, המיועדים לכל אישה, ללא יוצא מן הכלל, לכל סוג עור ולכל גיל. גוון הפורמולה מועשר בפיגמנטים בעלי יכולת כיסוי הקרובה לצבע העור הטבעי וקומפלקס השמנים שאינם נדיפים מעניקים נוחות רבה לעור והופכים את המריחה לקלה. התוצאה היא מרקם עור טבעי, קורן וזוהר.
Beige_Dore_ 035_P

הטיפים של לנקום אפשר למרוח אותו ולקבע ואפשר גם רק להספיג, על פי מה שרוצים להסתיר או להדגיש. ניתן לערבב את המייק אפ עם טיפה-שתיים של סרום, או להוסיף כמות מזערית של מסכת יופי לתוך המייק אפ והתוצאה: אפקט זוהר עם עמידות גבוהה. רוצה כיסוי טבעי? טופפי עם האצבעות שלך במריחה קלה, רוצה כיסוי רב? השתמשי במברשת אובלית המאפשרת לבצע מריחה מקצועית גם ללא ידע מוקדם.

הבושם  הבושם הנמכר ביותר של לנקום La Vie Est Belle ביטוי צרפתי שכבר הפך להצהרה אוניברסלית – החיים יפים, מגיע עכשיו בגרסה חדשה ובניחוח חושני:

עם פריחת תפוז עסיסית שנוצרה בלעדית לבושם ובשילוב תמציות של ורד ויסמין. התוצאה היא בושם הדרי מענג וממכר שמסתמן כלהיט ענק.
LVEB PACKSHOT LVEB 75 ML 001_P

אם את רוצה שהבושם יישאר על הגוף עם הניחוח העמוק שלו למשך יותר שעות, אל תערבבי אותו עם קרם גוף שאינו ניטרלי. ככל שהקרם שומני יותר, ככה הבושם ייתפס אליו טוב יותר ויישאר זמן רב יותר. הקפידי להניח אותו על נקודות דופק, אל תמרחי ואל תשפשפי אותו. ההנחה היא חסכונית וגם לב הבושם, על כל התווים שלו, יורגש היטב. כשאת יוצאת מהבית לשעות ארוכות, מלאי בקבוק קטן (10 מ"ל) מהבושם ושימי בתיק האיפור, במקום לסחוב אתך את הבושם הגדול. חפפת שיער והוא עדיין רטוב? התיזי מעט מהבושם ממרחק של כ־15 ס"מ על השיער ותני לו להיספג. התוצאה: גם ריח טוב וגם הזמן עד החפיפה הבאה יתארך.