הטיפול החדש ששואף להחזיר את החיוך לפנים

חדשות ביוטי ינואר 2022. מותג האיפור MAC במחווה לאמן קית' הרינג | צילום: יח"צ
חדשות ביוטי ינואר 2022. מותג האיפור MAC במחווה לאמן קית' הרינג | צילום: יח"צ

שפתונים אמנותיים שאפשר לערבב וליצור מהם כמה גוונים, סרומים חכמים והדור החדש של צבעי השיער. חדשות הטיפוח

88 שיתופים | 132 צפיות

חניכיים מצטיינות

חיוך ה"גאמי סמייל" הוא חיוך שחושף חניכיים וגורם לנשים רבות להימנע מחיוכים, או לחילופין לנסות לצמצם את החיוך, לחייך בצורה מאופקת, ובמקרים קיצוניים להסתיר את החיוך שלהן עם היד. החיוך הזה נגרם כתוצאה מפעילות מוגברת של השריר שמרים את השפה העליונה כשאנחנו מחייכות, ואז נחשפות החניכיים בעת החיוך. "עד היום הפתרונות שהוצעו היו מועטים כולל ניתוח, והזרקות שונות המטפלות בשריר", אומר ד"ר דייויד פרידמן מומחה לרפואת עור וטיפולי אסתטיקה ומסביר את החידוש: "מדובר בתהליך פשוט שבו אני 'מכביד' על השריר באמצעות הזרקה של חומצה היאלורונית מסוג וולבלה או ווליפט של ג'ובידרם, ומעבה מעט את השפה העליונה כדי לכסות את החניכיים. בכך אני מקטין משמעותית את חשיפת החניכיים בזמן החיוך, ועדיין נשמר המראה הטבעי של המטופלת". לדבריו, התהליך יעיל ואינו דורש זמן החלמה ממושך, ויעיל, והתוצאה נשמרת למשך שנה אחת. עלות הטיפול כ-4,500 ש"ח.

> טיפולים ביתיים לעור קורן באופן מיידי

בהוקרה לקית' הרינג

המותג MAC חוגג 27 שנים לקרן החברה VIVA GLAM, שכל הכנסותיה מוקדשות לנפגעי איידס ומשפחותיהם, ולארגונים התומכים בקידום נשים ונערות ובקידום הקהילה הלהט"בית. לדברי החברה, עד היום נתרמו מעל 500 מיליון דולר, והשנה הוחלט להקדיש את קולקציית השפתונים החדשה למורשתו של אמן הפופ האייקוני, קית' הרינג שהלך לעולמו ממחלת האיידס בגיל 31. הקולקציה מבוססת על שלושת צבעי היסוד – אדום, כחול וצהוב – שמזוהים עם עבודותיו של הרינג, ומהם ניתן לייצר גוונים שונים של שפתונים. מחיר: 93 ש"ח, בחנויות ובאתר MAC.

ויוה גלאם של MAC במחווה לאמן קית' הרינג. מחיר: 93 ש"ח | צילום: יח"צ
ויוה גלאם של MAC במחווה לאמן קית' הרינג. מחיר: 93 ש"ח | צילום: יח"צ

האנטי אייג'ינג של העתיד

מותג הקוסמטיקה המקצועי-בינלאומי KB PURE של קובי ברוך, מתחדש בימים אלה בסדרת מוצרי אנטי אייג'ינג הנקראת "XYZ". לדברי אנשי החברה, זוהי סדרה  פורצת דרך בתחום, פרי פיתוח של שלוש שנים, אשר נועדה לעכב תהליכי הזדקנות ולגרום לחידוש הפעילות הביולוגית בעור. תכשיר ה-X הוא סרום מחדש לטשטוש סימני גיל, תכשיר ה-Y הוא סרום ממריץ לשיפור תפקודי העור ותכשיר ה-Z הוא סרום למיצוק העור. התכשירים מתאימים גם לנשים הרות ולנשים מיניקות. מחירים: 470 ש"ח למוצר בודד, 1,380 ש"ח לכל הסדרה. ניתן להשיג אצל קוסמטיקאית נבחרות בשיטת KB PURE.

סדרת הסרומים "XYZ" של KB PURE. מחירים: 470 ש"ח למוצר בודד, 1,380 ש"ח לכל הסדרה | צילום: אמיר יהל
סדרת הסרומים "XYZ" של KB PURE. מחירים: 470 ש"ח למוצר בודד, 1,380 ש"ח לכל הסדרה | צילום: אמיר יהל

110 גוונים של צבעי שיער

מותג השיער לוריאל פרופסיונל חונך דור חדש של צבעי שיער, תחת השם INOA, שלדברי אנשיו, שונה מכל שיטות צביעת השיער המסורתיות שהכרנו עד היום. הסדרה מגיעה עם לא פחות מ-110 צבעים עמוקים בטונים חמים וקרים בגוונים זהובים, חומים, נחושת, בז' ואפור. מעצב השיער ושגריר החברה, אילן מרגלית, מסביר: "לראשונה ישנו צבע ללא אמוניה ובלי ריח, בטכנולוגיה שנקראת OIL DELIVERY SYSTEM המחדירה את הצבע באמצעות שמן. הטכנולוגיה הזאת ממקסמת את יעילות החדרת חומרי הצבע הפעילים, כלומר את הפיגמנטים, ומביאה לתוצאת צבע חסרת תקדים – כולל לשיער שיבה". מחירים: 350-180 ש"ח. ניתן להשיג אצל מעצבי השיער מורשים של לוריאל פרופסיונל.

לוריאל פרופסיונל צבעי אינואה. 350-180 ש"ח. אצל מעצבי השיער מורשים של לוריאל פרופשיונל | צילום: יח"צ
לוריאל פרופסיונל צבעי אינואה. 350-180 ש"ח. אצל מעצבי השיער מורשים של לוריאל פרופשיונל | צילום: יח"צ

הסרום החכם

דור חדש גם בגזרת הסרומים, בחסות המותג קליניק: סרום SMART CLINICAL REPAIR פותח על ידי צוות מדענים ורופאי עור מומחים בטכנולוגיית אנטי אייג'ינג החדשנית ביותר של החברה עד היום. הסרום מועשר ברכיבים עוצמתיים וכולל תמהיל של פפטידים, קפאין, תמצית אצות והדור הבא של רטינול להצערת העור, ולדברי החברה והוא מחליק קמטים, ומחדש ומשיב את נפח העור. על פי מחקר מטעם החברה, 84 אחוז מקרב הצרכניות שניסו את הסרום עשרה ימים ברציפות, דיווחו על צמצום במראה הקמטים, ו-94 אחוז מהצרכניות העידו כי העור נראה חלק יותר. מחירים: 369 ש"ח ל-30 מ"ל, 499 ש"ח ל-50 מ"ל (בחודש ינואר תקבלו 30 אחוז הנחה וגם מתנה ברכישה באתר ובחנויות המותג). ניתן להשיג גם ברשתות הפארם.

סרום smat clinical repair של CLINIQUE | צילום: יח"צ
סרום smat clinical repair של CLINIQUE | צילום: יח"צ

לירן כוהנר למען הקיימות

הדוגמנית, יוצרת התוכן והיזמית לירן כוהנר, נבחרה להוביל את נבחרת 30 המשפיעניות שגייסה לוריאל ישראל למען קידום שמירה על כדור הארץ ואיכות הסביבה. כוהנר, המקדמת כבר תקופה ערכים של קיימות, בריאות ותזונה מאוזנת, תנהל את הפרויקט שיקודם ברשתות החברתיות תחת השם "למען העתיד". הקמפיין יקדם צרכנות מודעת וירוקה באמצעות תכנים שיגבירו מודעות לקיימות גם בתעשיית הביוטי, כמו למשל, מיחזור אריזות מוצרי קוסמטיקה לאחר השימוש, מודעות לרכיבים ועוד. המיזם יכלול גם מפגשים של המשפיעניות, ולדברי דניאלה פרוסקי, סמנכ"ל תקשורת תאגידית וקיימות בלוריאל: "הצטרפותה של לירן היא רק תחילת הדרך לשינוי אמיתי בנושא, למען עתיד טוב יותר".

קצרים

• חברת קרליין מרחיבה את סדרת שפתוני ה-COLOR, עם שישה גווני גלוס מבריקים במיוחד למראה שפתיים מלאות, המועשרים בחומצה היאלורונית, רכיבים ממקור טבעי ופיגמנטים עם פניני קריסטל. מחיר: 39.90 ש"ח לשפתון. ניתן להשיג ברשתות הפארם ובאתר החברה.

• הקוסמטיקאית הוותיקה קרנית מלמד משיקה לראשונה סדרת מוצרי טיפוח על שמה, עם חומרים פעילים שמיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת באירופה ובארה"ב. מחירים: 230-390 ש"ח. להשיג במרכז הטיפולים של קרנית מלמד, גורדון 27 תל אביב

קולקציית מוצרי הטיפוח של הקוסמטיקאית קרנית מלמד | צילום: נוי דקל
קולקציית מוצרי הטיפוח של הקוסמטיקאית קרנית מלמד | צילום: נוי דקל

• מותג הביוטי האמריקאי FOREVER LIVING, הנחשב למוביל בתחום מוצרי האלוורה לטיפוח הפנים והגוף, הגיע לישראל. אחד הלהיטים שלו הוא הקרם הרב-שימושי אלו-פרופוסי. מחיר: 109 ש"ח ל-113 מ"ל. להשיג באתר החברה.

קרם אלו-פרופוסי של FOREVER LIVING. מחיר 109 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם אלו-פרופוסי של FOREVER LIVING. מחיר 109 ש"ח | צילום: יח"צ

• חברת הקוסמטיקה NEOX, שעד היום שיווקה את מוצריה למכונים מורשים בלבד, חברה למנתח הפלסטי ד"ר רונן גלזינגר, ולראשונה היא יוצאת עם קו מוצרים לטיפולים ביתיים.

קרם מולטי אקטיב אייג' דיפיינג של neox.מחיר 495 ש"ח ל־50 מ"ל | צילום: יח"צ
קרם מולטי אקטיב אייג' דיפיינג של neox.מחיר 495 ש"ח ל־50 מ"ל | צילום: יח"צ
מייק אפ PUPA Wonder Me. מחיר 99 ש"ח ל־30 מ"ל. גוון 40 | צילום: יח"צ
מייק אפ PUPA Wonder Me. מחיר 99 ש"ח ל־30 מ"ל. גוון 40 | צילום: יח"צ

• מותג האיפור האיטלקי פופה משיק קולקציית מייק אפ בשם WONDER ME עם שישה גוונים חדשים. המייק אפ קליל מצד אחד, ומצד שני הוא עמיד במים ובלחות ומבטיח לעבוד במשך שעות ארוכות. מחיר: 99 ש"ח ל-30 מ"ל. ניתן להשיג ברשת סופר פארם ובאתר החברה.

• מותג אביזרי הביוטי TWEEZERMAN הגיע לארץ. ברשימת המוצרים המובילים שלו תמצאו את הפינצטה האלכסונית הייחודית של החברה (שאף זיכתה אותה בפרסים), המספקת דיוק ושליטה מקסימליים לעבודה מושלמת נגד עצם הגבה והוצאת השיערה מהשורש. מחיר: 89.90 ש"ח. ניתן להשיג ברשת נייל סטודיו ובסופר פארם.

>> מסכת זהב ונמשים מצוירים: שגרת הטיפוח של בר זומר