קפצנו לפתיחה של החנות החדשה של נייקי, היה סוער

נייקי שרונה, רגע לפני שההמון הסתער פנימה | צילום: סטודיו פלד
נייקי שרונה, רגע לפני שההמון הסתער פנימה | צילום: סטודיו פלד

3 קומות עם מבחר משגע של הקולקציות הכי חמות, בקניון החדש בשרונה תל אביב. חנות הדגל של נייקי מציעה חווית שופינג נהדרת, רק חבל שהיה צפוף מדי מכדי לבקר בה

88 שיתופים | 132 צפיות

זה לקח רק שלוש שנים של ציפייה, שנתיים של מגפת קורונה ובלגן תחבורתי מכל צד, ובסוף – רגע אחרי שהיא נפתחה, החנות החדשה של נייקי נסגרה שוב.

אתמול (רביעי) במתחם שרונה בתל אביב, הושקה חנות הדגל החדשה של נייקי בקניון החדש של עזריאלי. חנות? מדובר במפלצת (יפה, אין מה לומר) – 2100 מ"ר של בגדי ספורט בכל קטגוריה אפשרית: החל בקולקציות האופנה השוות, ביגוד לנשים במידות גדולות, קולקציות יעודיות לכל ענפי הספורט וגם קטגוריות חדשות ובלעדיות כמו ביגוד ונעלי טניס, קולקציית אימון לנשים בהריון ואחרי לידה, ועמדות NIKE BY YOU לעיצוב פרי-סטייל באופן אישי.
הקניון החדש, שאמור להפתח בנובמבר, ובמרכזו Rise Nike-Elevated, מכוון לחווית קניה ובילוי חדשה לציבור שמחפש חווית שופינג "צעירה ודינמית", כדברי הקומוניקט.

עשינו סיבוב ראשון בחנות החדשה ברביעי בבוקר, עוד לפני הפתיחה, והתרשמנו מאוד מההיצע והעיצוב המוקפד. זוהי החנות הגדולה ביותר של נייקי בארץ ובמותג מתגאים גם בהקפדה על בניה ירוקה. כשקפצנו למתחם בשעת אחר הצהרים, לקראת הפתיחה, העסק כבר נראה פחות מוקפד וקצת יותר בלגן: עשרות ילדים וצעירים עמדו בתור ארוך מול החנות וככל שמועד הפתיחה התקרב הלחץ הלך וגבר עד שברחנו משם בפחד. מסתבר שהאינסטינקטים שלנו היו נכונים כי תוך זמן קצר החנות נסגרה בלחץ המבקרים ונדרשה התערבות של המשטרה כדי להתמודד עם ההמון שצבא על הפתחים.

מטעם ריטיילורס מפעילת נייקי בישראל נמסר: "הערב השקנו את החנות החדשה של נייקי בישראל בקניון עזריאלי שרונה, אליה הגיעו אלפי מבקרים. לאחר כשעה החלטנו לעצור את הכניסה ולסגור את החנות, מתוך דאגה לשלום לקוחותינו. החנות תהיה סגורה בימים הקרובים כדי להיערך לביקוש הגדול ותפתח מחדש לקהל הרחב לאחר ראש השנה, בתגבור משטרת ישראל ותהיה פתוחה החל משבע בבוקר עד חצות בימים רביעי וחמישי". נו שויין, חיכינו שלוש שנים, נחכה עוד קצת.

נייקי שרונה | צילום: סטודיו פלד
נייקי שרונה | צילום: סטודיו פלד

2100 מ"ר של נייקי | צילום: סטודיו פלד