החורף מתחיל מתחת לבגדים: הסייל הענק של ליה לונדון מחכה לכן

הקולקציה החדשה עבורכן. צילום: יח"צ
הקולקציה החדשה עבורכן. צילום: יח"צ

עם סייל מטורף וקולקציה חדשה, בליה לונדון מוודאים שהחורף הזה יהיה לוהט במיוחד עבורכן. מונוכרומטרי וסולידי או מודפס וצבעוני, עם 64 מידות שונות - זה בדיוק הזמן לצאת לשופינג ולהפוך את מגירת הלנז'רי שלכן

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

מזג האוויר ההולך ומתקרר עושה לנו חשק להתחדש בפריטי חורף מפנקים. אבל רגע לפני שאנחנו משקיעות את מרב המרץ והתקציב שלנו בלבוש החיצוני, כדאי לשים לב למה שמתחת: פריטי ההלבשה התחתונה שעושים את כל ההבדל. אין מה לעשות, עם החזייה הנכונה כל סוודר או חולצת כפתורים שתלבשו יישבו עליכן בול וירגישו מושלם. אחרי הכל, מגירת הלנז'רי היא המפתח לשיק אמיתי.

תחדשו את המלתחה. צילום: יח"צ
תחדשו את המלתחה. צילום: יח"צ

בקולקציית החורף החדשה של ליה לונדון תמצאו אינסוף אפשרויות שיבטיחו תחושת ביטחון, חופש תנועה והתאמה מושלמת למבנה הגוף ולבגדים: תחתונים וחזיות מבדים יוקרתיים ואיכותיים – כאלה שמתאימים לאקלים הישראלי ומאפשרים לעור לנשום, לצד בייבידולס שיוציאו מכן מקסימום נשיות ומוצרים משלימים שכל אחת צריכה כמו מחטבים או חזיות ספורט עם מקסימום תמיכה. כל אלה מגיעים במנעד רחב מאוד של סגנונות וצבעים: מונוכרומטי וסולידי או מודפס וצבעוני – העונה נותן את הטון המראה הפרחוני והמאוד טרנדי.

חזיות עם מקסימום תמיכה. צילום: יח"צ
חזיות עם מקסימום תמיכה. צילום: יח"צ

גם טווח המידות מבטיח שכל אחת תמצא את עצמה בתוך השפע הזה – מנשים צעירות, דרך נשים אחרי לידה ועד נשים בוגרות. בחנויות הרשת תמצאו 64 מידות שונות שקולעות לכולן, עם חזיות שמתחילות מהיקף 65 ומטפסות עד קאפ JJ. היצע המידות לוקח בחשבון את היקף בית החזה, אורך הגוף, צורת החזה, רוחב הכתפיים ועוד. מתוך אותה תפיסה, גם טווח המחירים נוח ונגיש. אבל הדובדבן האמיתי הוא סייל ענקי שמוריד את המחירים עוד יותר ומזמין אתכן להתחדש בחזיות במחיר עוד יותר אטרקטיבי מהרגיל – 200 ש"ח. זה בדיוק הזמן לצאת לשופינג ולצוד את הפריטים הבסיסיים שחסרים לכן, לצד כאלה שובבים יותר שירימו את מצב הרוח כל פעם שתלבשו אותם, וכמובן גם כשתפשטו אותם.

כל מידה לכל אחת. צילום: יח"צ
כל מידה לכל אחת. צילום: יח"צ

 

*על פריטים משתתפים במבצע. ללא כפל מבצעים. התמונות להמחשה בלבד. מלאי משתנה בין הסניפים. מינימום 1,000 יחידות במלאי. עד גמר המלאי. טל"ח