הולכות על הטופ

הזמרת ריהאנה נתפסה משוטטת לה ברחובות ניו יורק בטופ קטנטן ושקוף שחושף הכל ולא עושה לה ממש טוב. אנחנו כאן כדי ללמד אותה איך לובשים טופ בסטייל

88 שיתופים | 132 צפיות

נראה כי ריהאנה לקחה את טרנד חולצות הבטן הכי רחוק שאפשר, והפציעה ברחובות ניו יורק כשהיא לבושה בטופ קטנטן ושקוף שמבליט את כל מה שנתן לה האל. שמישהו יגיד לה שחזיית תחרה סטרפלס היא פריט שלובשים מתחת לחולצה… מזל שאנחנו כאן כדי ללמד אותה איך לובשים נכון טופ (ראו בהמשך הכתבה).


ריהאנה מציגה: כך לא לובשים טופ ברחוב. צילום: gettyimages

הלהיט של קיץ 2012: חזיות ביקיני ברחוב

ההתחממות הגלובלית ממשיכה להשפיע על מזג האוויר בעולם וכנראה שגם על האופנה שמציעים עבורנו מעצבי העל. במאה האחרונה עלתה הטמפרטורה הממוצעת בכדור הארץ בכמעט מעלה אחת, ועל פי תחזיות המומחים, עד סוף המאה הנוכחית צפויה להתרחש התחממות נוספת של עד כ-6.5 מעלות. הקיץ הישראלי הפך ללוהט ולבלתי נסבל כל כך, עד שלא נדיר לשמוע נשים ברחוב מצהירות כי היו מוכנות לפשוט מעצמן את החולצה אשר לגופן ולהישאר עם חזייה וחלק תחתון בלבד.

העונה, קיץ 2012, נראה כי מותגי האופנה הבינלאומיים שמעו לתפילתן של נשות ישראל אשר בלבנט והחליטו להפוך את המראה ללהיט טרנדי ולגיטימי, שיביא מעט ממראות החוף אל מדרכות הרחוב.

חזיות ביקיני וחצאיות עיפרון מסתמנים כ"בון-טון", אם נשפוט על פי קולקציות האופנה שהציגה דונטלה ורסצ'ה. דונטלה, שקיבלה השראה מעולם הים, הציגה חזיות בגד ים עשויות עור משובץ ניטים ודוגמאות סוסונים או כוכבי ים בשילוב עם חצאיות צרות ותואמות מעור.


הטופ של ורסאצ'ה. צילום: gettyimages

רולנד מורט ודונה קארן, הציגו חזיות שחורות מבדי סאטן מבריקים בהשראת מוטיבים שבטיים וכתפיות מצטלבות בגב, אותן הם שילבו עם חצאיות מתנפנפות בגזרת A.


הטופ על פי דונה קארן. צילום: gettyimages

פיטר קופינג שאב השראה ממראה שנות החמישים, ועיצב עבור המותג נינה ריצ'י חצאיות צרות באורך אמצע השוק, לצד חזיות סטרפלס בגזרות שאפיינו את אותו העשור. עליוניות הסטרפלס והכיווצים של מוצ'יה פראדה, היו מודפסות באיורי מכוניות קאדילק או פרחים והזכירו גם הן את בגדי הים של הפיפטיז.


הטופ על פי פראדה. צילום: gettyimages

עבור המותג מיו מיו, שילבה המעצבת המצליחה חזיות ספורט בעלות כתפיות ארוכות עם חצאיות נוקשות ורצועות כתפיים רחבות, לעתים בשילוב שכמייה, על מנת לשמור על הצניעות. צמד מעצבי המותג פרוהנזה סקולר, עיצבו חצאיות עיפרון פרחוניות ששולבו עם סטרפלסים נשיים שהבליטו את החזה.

סטפאנו גבאנה ודומניקו דולצ'ה שאבו השראה משורשיהם האיטלקיים והלבישו את הדוגמניות שצעדו על המסלול בחזיות ביקיני וחצאיות מלאות, עשויות בדים מודפסים בירקות ושאר כל הטוב שניתן למצוא בסיציליה הפסטוראלית.