סלבס

הודיה כהן: "לא יצאתי מהארון. אני לא אוהבת נשים, אני אוהבת את סיגל"

הודיה כהן לקסטרו | צילום: אורי טאוב
הודיה כהן לקסטרו | צילום: אורי טאוב

חודשיים אחרי הגמר של "2025" הודיה כהן וסיגל תמם מאוהבות עד מעל הראש. "אנחנו גרות יחד ולא מסוגלות להיפרד" אבל היא עדיין לא מוכנה שתקראו לה לסבית או ללכת למצעד הגאווה

88 שיתופים | 132 צפיות

"סיגל ואני בקשר רומנטי, זה קשר שהתחיל בגוד וייב, הרגשתי שאני יכולה להסתכל עליה ולהבין מה היא חושבת בלי שהיא תדבר, וכנ"ל ההפך. שתינו מאוד רגישות, למרות שסיגל לא נותנת לעצמה לדעת שהיא כזאת. זה באמת משהו שקרה מהלב. למה מכולם התאהבתי דווקא בה? כי היא הכי מיוחדת והכי בלטה לי בעין. רק אותה ראיתי שם בתוכנית. אף אחד ושום דבר לא עניין אותי" מספרת הודיה כשהיא נשאלת מה היא הכי אוהבת בבת זוגתה, סיגל תמם.

מי שלא מעודכנת, מדובר בזוג הלוהט של הביצה. השתיים הכירו בתוכנית הריאליטי "2025" ומהר מאוד הפכו לדמויות הכי מעניינות על המסך. כהן, 20, עשויה מהחומרים שמרכיבים כל אגדה של דיסני: ילדה שחיה ברחוב ומסתובבת בין עבודות ופנימיות מגיל 12. במקום נסיך על סוס לבן, שישלים את האגדה, הגיעה דווקא נסיכה: סיגל תמם, בת 32, לסבית מוצהרת, שהשתתפה גם היא בתכנית "2025". בימים הראשונים שאחרי התוכנית הן עוד ניסו לשמור על הזוגיות מתחת לרדאר, בעיקר מתוך החשש של כהן לתגובת המשפחה המסורתית שלה, אבל מהר מאוד השתיים נוכחו לדעת שאין דבר כזה מתחת לרדאר כשאת יוצאת מתוכנית ריאליטי. "זה לא משהו שצפיתי שיקרה ואני מאוד שמחה שקרה, איזה כיף למצוא אהבה לא מתוכננת. אנחנו גרות ביחד, מהרגע שיצאנו מהתוכנית הלכנו לאותו הבית, לא מסוגלות להיפרד".

View this post on Instagram

Para siempre

A post shared by Hodaya Cohen (@hodaya4c) on

 

חודשיים עברו מאז הגמר הגדול של "2025" ומאז קוצרת כהן את פירות התהילה בכל הכוח. היא הצטרפה לנבחרת הפרזנטורים של קסטרו, מככבת על שערי מגזינים ומגיחה באירועים מתוקשרים. חשבון האינסטגרם שלה כמעט הכפיל את עצמו מבחינת העוקבים ועומד כרגע על כמות של 112 אלף, והסטייל שלה התעדן מעט. הצמות הצבעוניות שאיפיינו אותה החולפו בשיער חום גולש. "לא כזה הרבה השתנה, אני עדיין עובדת הרבה אבל יותר בדוגמנות", מספרת כהן. "אני מתאמנת כל בוקר, זה גם לא השתנה מאז התוכנית. כן מזהים אותי יותר כשאני הולכת ברחוב, אבל זה לא קורה הרבה כי אני בעיקר מתניידת עם הרכב".

כולם יודעים מי את, את מוזמנת להשקות, כותבים עלייך ברכילות.
"יש הרבה הצעות, ברוך השם, אבל אני לא אוהבת ללכת להשקות ולדברים האלו".

עכשיו כשכולם מדברים על הזוגיות שלך, איך המשפחה הגיבה?
"ברוך השם הכל בסדר, זאת הדרך שלי. כולם שואלים אותי על תגובת המשפחה, אבל זה לא כזה מסובך. אנשים רואים מהצד ומספרים לעצמם סיפורים. אין פה סיפור. הם מאוד גאים בי".

יש חרטות על דברים שעשית או לא עשית בתוך העיר?
"לא, אבל אם פגעתי אני מתנצלת".

כשנכנסת לתוכנית אמרת שהחלום הכי גדול שלך הוא שיהיה לך בית משלך, כדי שלא תצטרכי לדלג יותר בין בתים. הגשמת החלום קרובה יותר?
"כן, האמת שכן. הרגשתי יותר קרובה לזה כשהייתי בגמר, אבל זה יגיע בעזרת השם. זה החלום העיקרי שלי כרגע, שיהיה לי בית".

למה לדעתך לא זכית בסוף?
"כנראה שזה לא היה שלי, הכל מלמעלה".

את בחורה מאמינה?
"אני מאמינה, ברור שאני מאמינה".

ההחלטה לדבר בחופשיות על הרומן שלה עם סיגל לא הגיעה בקלות, כהן חששה מהתגובות של המשפחה שלה ותחילה הכחישה את הקשר. עד שמשהו קרה, ובשבוע שעבר הן הגיעו לאירוע מתוקשר יחד. כבר לא מתחבאות, כבר לא מכחישות. שתי נשים מאוהבות וזה הכל. יחד עם זאת, אל תצפו לראות את כהן דוהרת על משאית במצעד הגאווה, "אני לא מגדירה את עצמי כלסבית ולא יצאתי מהארון", לא כי אני לא אוהבת נשים, אני אוהבת את סיגל. זה לא עניין של גבר או אישה, אני אחת שמקשיבה ללב שלי, הוא אהב אותה ואני שמחה שהקשבתי לו. אני חושבת שכל אחד צריך לעשות מה שטוב לו, אני לא מגדירה את עצמי תחת שום הגדרה".

איזה תגובות קיבלתן על הקשר הזה?
"אני רואה את מי שמגיב כאנשים משועממים שאין להם מה לעשות, אז אני לא מתייחסת לתגובות בכלל. אני לא לוקחת ללב ולא נכנסת לזה. אני יודעת מה טוב לי, ולכן מקבלת הכל באהבה".

ובכל זאת, להיות אישה שאוהבת אישה זה לא קל בימינו. אי אפשר להתחתן, אין לכן זכויות חוקיות וחברי ממשלה יוצאים גלוי בקמפיינים נגד לה"טבים.
"אני לא באמת יודעת מה קורה, מה נותנים ומה לא במדינה שלי. אני מאמינה שבן אדם שרוצה לעשות משהו צריך לעשות את זה ולהקשיב ללב שלו, בלי לחכות לחוקים או לאישורים. אבל אני בעד שהמדינה תיתן לאנשים לעשות מה שבלב שלהם ומה שעושה להם טוב".

View this post on Instagram

Today shooting for @castrofashion Jewelry ????

A post shared by Hodaya Cohen (@hodaya4c) on

בואי נדמיין שהודיה של היום פוגשת את הודיה של גיל 12, מה היית אומרת לה?
"שאני מאוד גאה בעצמי על הדרך שעברתי ושאני מצליחה לעשות מה שהלב שלי אומר והראש ואני מקווה להמשיך ככה עד יומי האחרון".

באיזה גיל עברת לגור לבד והתחלת לדאוג לעצמך?
"גדלתי בפנימיות מגיל ממש קטן ועברתי הרבה, אבל ממש לגור לבד מחוץ לבית עברתי בגיל 14 כששכרתי דירה עם חברה. אני עובדת מגיל 12 בכל מה שרק יכולתי, בעיקר בחנויות בגדים, הייתי משקרת לבוסים שאני יותר גדולה ומתקבלת לעבודה".

הודיה כהן לקסטרו | צילום: טל קרת
הודיה כהן לקסטרו | צילום: טל קרת

היום כשאת רואה חיים של אחרים, את מתבאסת על הילדות שלך כחתולת רחוב?
"אין ילד שלא רוצה לחזור לאותו בית כל הזמן מהבית ספר, לחיים נורמטיביים, הורים, בית ספר, חברים. גם אני רציתי את זה, אבל בסופו של יום אני שמחה על מי שאני ומה שהפכתי להיות וזה בזכות הדברים שחוויתי לבד והרגשתי וראיתי, בזכות השאיפות שלי. אנשים לא מאמינים שאני רק בת עשרים, גם אני לא תמיד מאמינה".

מה את מאחלת לעצמך בשנה הקרובה?
"כרגע יש את הקמפיין של קסטרו, אני רוצה להצליח בדוגמנות ובמשחק, גם קצת במוזיקה. ברוך השם, יש הרבה דברים שאני יכולה לעשות, אני רוצה לפתוח חברת אופנה ואקססוריז של דברים מיוחדים שאין בארץ, אבל זה ייקח זמן. עד אז – מה שאלוהים ייתן זו ברכה".

ובכל זאת חודש הגאווה עכשיו, מה את מאחלת לעם ישראל בחודש הזה?
"שכל אחד יאהב את עצמו ויקבל את עצמו ויבחר את הדרך שהכי נכונה בשבילו".

מה דעתך על קמפיינים שמסתובבים עכשיו כמו האומץ להיות נורמליים?
"אני לא עוקבת".