הוא רוצה יותר. מה עושים?

צלם: א.ס.א.פ קריאייטיב | Marin Conic - Fotolia.com
צלם: א.ס.א.פ קריאייטיב | Marin Conic - Fotolia.com

מה עושים כשהגבר רוצה סקס בתדירות גבוהה יותר מאשר האישה? המטפל המיני ד"ר בני שכטר עונה

88 שיתופים | 132 צפיות

השאלה

בן הזוג שלי רוצה לקיים יחסי מין הרבה יותר ממני והוא כבר דיבר אתי על זה מספר פעמים במהלך שנות החברות שלנו אבל זה לא עוזר – אני לא רוצה בתדירות שהוא רוצה. מה אפשר לעשות?

* עוד ב-ZOOG: בעיות נפוצות של גברים במיטה והדרכים לפתור אותן
* עוד ב-ZOOG: בעיות נפוצות של נשים במיטה

התשובה

הבדלים בחשק המיני בין בני זוג הם אחד הנושאים השכיחים ביותר בטיפול מיני. לפעמים זה הגבר שרוצה יותר ולפעמים זה ההפך. יש כאן שניים מתוסכלים מאוד, הצד שמרגיש לא נחשק והצד שמרגיש מאכזב.

מתייעצים עם ד"ר בני שכטר

רוצים להתייעץ עם ד"ר בני שכטר בנוגע לבעיות בתפקוד המיני? שלחו את שאלתכם לדוא"ל: anat@ohbaby.co.il, והשאלות הנבחרות – כולל התשובות – יתפרסמו בעילום שם באתר

החוכמה היא למצוא את הגשר בין שני הצדדים ולאזן בין הרצונות. גם המונח "תדירות" הוא כללי מאוד כי תדירות זה דבר סובייקטיבי. אם בן הזוג שלך רוצה פעם בשבוע ואת רוצה פעם בחודש – יש לכם פערים משמעותיים בחשק. אבל אם הוא רוצה כל יום ואת רוצה פעם בשבוע – ניתן למצוא את האיזון ביניכם יחסית בקלות.

כמו כן, זכרו שאינטימיות בין בני זוג היא לא רק יחסי מין מלאים. ליטופים, נשיקות, עיסוי הדדי, רחצה משותפת ועוד ועוד – כל אלה הם דוגמאות למגע אינטימי מפנק מאוד שלא "חייב" להסתיים ביחסי מין אבל בהחלט מהנה ומענג לשני הצדדים.

הקליקו כאן להצטרפות לעמוד הפייסבוק של ZOOG, ותוכלו לקבל עדכונים חמים ולהשתתף בפעילויות נושאות פרסים>>

בנוסף כדאי לדעת שחשק מיני מושפע מהזוגיות כולה. בכל גיל ובכל שלב, חשוב לחזק את הזוגיות בזמן איכות יחד: בילוי משותף גם מחוץ לבית ומחוץ לשגרה, חיזורים, הפתעות וכדומה. חשוב לעשות את זה בלי קשר לציפיות מיניות אלא בשביל הקשר עצמו. זה יחזק את החברות ביניכם ובסופו של דבר עשוי להעלות גם את החשק המיני.

לסיכום, שאלת מה אפשר לעשות. אז ככה: לטפח זמן איכות בזוגיות בלי קשר לסקס, להשקיע במחוות אינטימיות שלא בהכרח מסתיימות באורגזמה, ולנסות למצוא את האיזון בין התדירות שהוא רוצה לבין התדירות שאת רוצה. אם אתם מרגישים שאינכם מצליחים לבד, טיפול מיני בהחלט עושה את זה היטב.

ד"ר בני שכטר</a> הוא מטפל מיני, בעל מרפאה גניקולוגית וסקסולוגית ברמת השרון ובבת חפר. לדף הפייסבוק של ד"ר שכטר
לערוץ ה-youtube של ד"ר שכטר

* עכשיו בחיים אחרים: מה אומרת עליכם שעת הלידה שלכם?

* עכשיו ב-BelleMode: כך תבחרי את הג'ינס שהכי יתאים לך!