ההצלחה העולמית של אופטרה לונדון: היופי מתחיל בבית

צילום: שי קדם
צילום: שי קדם

יותר ויותר נשים מעדיפות לדלג על סכין המנתחים ועל הטיפולים הפולשניים הדורשים חריגה משגרת חייהן הרגילה. הנה כמה מהטיפולים הקיימים המשפרים את מראה העור ללא ניתוח

88 שיתופים | 132 צפיות

מה נשים בגילאי השלושים, הארבעים ומעלה, רוצות מעור הפנים שלהן, אזורי העיניים והצוואר? (ובואו נודה שגם לא מעט גברים בעניין) הן רוצות פתרון נוח, קל ופשוט, יעיל ובטוח, ובעיקר מבטיח ומקיים, לעור מוצק יותר, חלק יותר, מרקם עור יפה ובוהק, בהיר יותר, נטול פיגמנטציה, הפחתת קמטים וקמטוטים, טיפול בעיניים עם כהויות ושקעים, צוואר נפול ועור אקנתי, בקיצור כולן רוצות להרגיש הכי טוב בעור שלהן. העולם כבר לא שייך רק לצעירים ועדיין, כולנו, בכל גיל סוגדים למראה. אבל בימים שהמראה הבובתי, המתוח מדי והלא טבעי הוא הכי אאוט, יותר ויותר נשים מעדיפות לדלג על סכין המנתחים ועל הטיפולים הפולשניים הדורשים חריגה משגרת חייהן הרגילה, ועוד לא אמרנו דבר על הכאבים הכרוכים בטיפולים חודרניים. הטרנד של השנים האחרונות שהוא כאן כדי להישאר מדבר על מראה יותר טבעי ועם מימיקה, ועדיין צעיר וקורן. 

הנה כי כן, אם אפשר להיראות הכי טוב שאנחנו יכולות להיראות, או לשמר את המראה בלי לצאת מהבית במכשיר זמין שמביא תוצאות מעולות או לעיתים לשלב אותו עם טיפולים לא חודרניים בקליניקה, ולהגיע לתוצאות מצוינות, בלי הרבה מאמץ ואפילו בלי לצאת מהבית, הגיע הזמן שתכירו את אופטרה לונדון, מותג בריטי נחשב שהוקם בלונדון לפני 12 שנה ושינה את פני עולם הטיפולים הביתיים . היום כבר אפשר לומר בביטחון שאופטרה לונדון היא חברה בינלאומית מובילה בתחום הרפואה האסתטית בעולם שאינה מפסיקה לחדש, עם מכשור ביתי שהוא שיא הטכנולוגיה והחדשנות בעולמות הביוטי ועם החידושים המדעיים שנותנים פתרונות יעילים ובטוחים לשימוש הביתי.

הנה כמה דברים שלא ידעתם על חברת אופטרה לונדון: 

  • החברה הבריטית הוקמה לפני 12 שנה.
  • השחקנית והאגדה שרון סטון חשפה את סוד המראה הצעיר שלה: היא משתמשת במכשור הפנים של אופטרה. הלוואי עלינו להיראות בגיל 66 כמוה. 
  • מוצרי החברה נמכרים ב-120 מדינות בעולם וזוכים להצלחה חסרת תקדים. בישראל לבדה יש לחברה קליניקה לטיפולים וכעשרה סניפים. 
  • בנוסף למכשור הביתי, לחברה יש מעל 25 מוצרי טיפוח יוקרתיים.
  • החברה מייצרת מכשור ייעודי לפנים ולגוף לקליניקות ולמכוני יופי ברחבי העולם.
  • החברה זוכה שנה אחרי שנה בפרסים המובילים בעולם על חדשנות ומצוינות כולל PURE BEAUTY GLOBAL AWARDS BEST LUXURY BEAUTY BRAND  GLOBAL EXCELLENCE AWARDS SKIN CARE AWARDS וזו רשימה חלקית לגמרי.
ד"ר אינס ורנר | צילום: שי קדם
ד"ר אינס ורנר | צילום: שי קדם

"המכשור הביתי נפוץ ומקובל היום גם בארץ וגם בחו"ל, אבל "אופטרה לונדון היא היהלום שבכתר", אומרת ד"ר אינס ורנר, מומחית לרפואת עור מהמובילות בישראל ועם עשרים שנות ותק ברפואה האסתטית, ד"ר ורנר לשעבר נשיאת האיגוד האירופאי לרפואה קוסמטית ואסתטית המונה אלפי רופאים והיא גם הפרזנטורית של "אופטרה לונדון" בישראל. "ההצלחה ללא תקדים של החברה נובעת מהעובדה שהיא מציעה פתרונות אולטימטיביים מתקדמים לכל חלקי הפנים והגוף והכי חשוב: המכשירים מביאים את השינוי הגדול המצופה ומעודדים יצירת קולגן ואלסטין ויש להם אחריות לכל החיים". 

מה תגידי לאישה שמתלבטת לגבי ניתוח פלסטי?
"אומר לה שלא מדובר בטיפולים שיחליפו את סכין המנתחים, אבל כן מדובר בטיפולי מנע וטיפולים אחרים שיידחו לפרק זמן , תלוי במצב ההתחלתי. אני כן יכולה להבטיח ששימוש עקבי ורצוף של דקות אחדות בלבד, יבטיח מהר מראה טבעי, יפה וזוהר".

מרגע שרכשתי את המכשיר אני מחויבת להיות מכורה לו?
"הוא הופך להיות חלק מארסנל הטיפוח שלנו. בתחילה צריך להשתמש בו פעמיים שלוש בשבוע ובהמשך פחות. מי שתתחיל להשתמש במכשור של אופטרה בגיל צעיר, הוא ישמש לה כטיפול מנע מעולה שידחה טיפולים לשנים". 

מה עוד מייחד את המכשירים הביתיים של אופטרה לונדון?
"הם  מאוד ידידותיים וקלים לתפעול עם מינימום זמן והתעסקות והם נותנים מענה ממוקד ומקיף כל בעיה". 

האם המכשירים מתאימים לכל סוגי העור?
"כן. אין שום הגבלה, לסוג העור לגוון שלו וניתן להשתמש לאורך כל עונות השנה. ההמלצה כדי לקבל תוצאות מיטביות היא להניח על הפנים סרומים עם חומרים פעילים שעובדים היטב על העור".  

צילום: שי קדם
צילום: שי קדם

בקצרה, על כמה ממכשירי החברה: מכשירי הדגל לפנים של החברה מקולקציית סינרג'י SYNERGY  

המכשירים עובדים על שלוש טכנולוגיות של אור: בטמפרטורה של 40 מעלות וטכנולוגיית רטט לשיפור זרימת הדם.  

INFRA RED LIGHT THERAPY: למיצוק העור והפחתת נפיחויות, קמטים, מעודדת ייצור קולגן ואלסטין. 

GREEN LIGHT THERAPY: להבהרה, הפחתת פיגמנטציה וכתמי עור, מטפל בכהויות, מרגיע עור מגורה, מעודד קשירת מולקולות חמצן אל התאים.

BLUE LIGHT THERAPY: לניקוי אנטי בקטריאלי, הפחתת אקנה, עור שומני, ריפוי פצעונים, מסייע לחסל חיידקים היוצרים אקנה ולהרגעה. 

SYNERGY FACE (מתאים גם לזרועות): להפחתת פיגמנטציה ושיפור מרקם העור, מלחמה בסימני הזדקנות: קמטים וקמטוטים, משפר זרימת דם בתאים, במקרי אקנה עוזר לריפוי. המכשיר מעודד חדירה טובה יותר של חומרי הטיפוח לעור. המלצות לשימוש: 10 דקות, שלוש פעמים בשבוע 

מכשיר צוואר ודקולטה SYNERGY NECK: לטיפוח עור שקוע או רופף באזור הצוואר, להגברת קולגן ועידוד מראה מתוח יותר של העור כולל בסנטר. מגיע בצורה ייחודית מעוגלת המותאמת לצוואר. המלצת שימוש: 3 פעמים בשבוע 8-5 דקות. 

מכשיר עיניים SYNERGY EYES: להפחתת קמטוטים והחלקת העור באזור העיניים מעודד ספיגת חומרים מזינים מסייע להרגעת שרירי הפנים והגברת ייצור קולגן ואלסטין.

כדאי לדעת: בתום הרכישה ניתנת ללקוחותינו אחריות מלאה לכל החיים. 

ניתן להשיג ב:
קניון עזריאלי ת״א, דרך מנחם בגין 132 קומה שנייה.
שדרות ממילא ירושלים, מול ארומה. 

דיזנגוף סנטר, קומה ראשונה כניסה A. 
קניון TLV ת״א, קרליבך 6. 
קניון הזהב ראשל״צ, קומת קרקע. 
מלון דן ת״א, הירקון 99.
קניון אילון, ר״ג.
מול הים, אייס מול, אילת.

כתובת האתר בארץ: www.opatra.co.il
טלפון שירות לקוחות: 03-9590978
באינסטגרם: Opatra_israel
* הכתבה בשיתוף אופטרה לונדון.