כוכבת "הרמון" הדר גלרון עונה בחזרה לכל הגברים שנותנים לה ציונים

הדר גלרון | צילום: באדיבות המצולמת
הדר גלרון | צילום: באדיבות המצולמת

השחקנית הדר גלרון הבינה שאת לא באמת אישה עצמאית וחזקה עד שלא החלפת גלגל לבד. אחרי שלמדה כל פרט ופרט על הרכב שלה, היא מוכנה לענות לכל המוסכניקים שמנסים לעבוד עליה ולגברים שמעירים לה על איך שהיא חונה | משנות את הכללים - פרויקט מיוחד ליום האישה 2018

88 שיתופים | 132 צפיות

 

הדר גלרון, 47, שחקנית, תסריטאית וקומיקאית

המחסום: להכיר את כל חלקי הרכב
הפתרון: לתקן פנצ'ר


"ברוב המשפחות הגבר נוהג, וכך גם אצלנו, למרות שאנחנו משפחה מאוד שוויונית. אני לא יכולה לסבול את זה שבעלי יושב לידי ומעיר לי, גם אם זה לא במילים. אם משהו מתקלקל באוטו, אין לי שום מושג מה זה או איפה זה בכלל נמצא, ולכן אפשר לעבוד עלי בקלות. אז החלטתי קודם כול להבין את כל חלקי הרכב ואחר כך ללמוד איך להחליף גלגל, כי לא לעד אפשר לסמוך על החן שלנו שיגרום לגבר כלשהו לעזור לנו באמצע שום מקום להחליף גלגל. משימה נוספת שלקחתי על עצמי הייתה להעיר לגברים שמחזיקים בהנחת היסוד שנשים לא יודעות לחנות ועל כן מרשים לעצמם להעיר. בדרך כלל אני מתעלמת, אבל הפעם יצאתי כמה פעמים מהאוטו ואמרתי בהפגנתיות, "אני לא צריכה את עזרתך, אני יודעת להחנות את הרכב שלי אפילו יותר טוב ממך". ברור שהם עדיין הסתכלו, וכשסיימתי חילקו ציונים. המשכתי ללמוד את כל חלקי הרכב, הכנתי לעצמי רשימה, ובפעם הבאה שאלך למוסך אדע טוב מה הבעיה, ואף אחד כבר לא יוכל לעבוד עלי.

ואז הגיע הפנצ'ר. קודם כול הייתי צריכה לפנות את הבגאז' מתפאורת המופע שלי. גיליתי שהחלפת גלגל דורשת כוח פיזי גדול מאוד – השתמשתי בכל כובד משקלי ובכל זאת לא כל כך הצלחתי לשחרר לבד את הגלגל – אבל חוץ מזה הצלחתי הכול לגמרי לבד. המסר שלי הוא שכל אחת צריכה להכיר את חלקי הרכב, להכין רשימה ולהשאיר אותה באוטו גם כדי שאף מוסכניק לא יוכל לעבוד עליה וגם כי לדעת מה קורה אם נורה נדלקת ברכב זאת עצמאות, וצריך להיות עצמאיות עד הסוף. ודבר נוסף, זה בסדר להעיר ולדרוש מגברים שמנסים לתקן אותך בחניות ובכיוונים לא לעשות את זה. אנחנו לא חייבות לסבול את הזוועה הזאת".

הדר גלרון | צילום: הדר גלרון
הדר גלרון | צילום: הדר גלרון