הבת של גל גדות חוגגת שנה, אספנו רגעים משפחתיים מתוקים של משפחת העל

גל גדות, ירון ורסנו עם אלמה, מאיה ודניאלה | צילום מסך מאינסטגרם gal_gadot@
גל גדות, ירון ורסנו עם אלמה, מאיה ודניאלה | צילום מסך מאינסטגרם gal_gadot@

לכבוד יום הולדתה הראשון של דניאלה, בתה השלישית של הוונדרוומן של כולנו, אספנו את הרגעים המתוקים של משפחת גדות-ורסנו

88 שיתופים | 132 צפיות

לפני שנה בדיוק (29/6/21) פרסמה השחקנית ההוליוודית שלנו, גל גדות, פוסט ברשתות בו הודיעה על הולדת בתה, דניאלה: "לא יכולתי להיות יותר אסירת תודה ושמחה (ועייפה)", כתבה גדות בפוסט, "כולנו כל כך נרגשים לקבל את דניאלה למשפחה שלנו", היא כתבה וצרפה תמונה בה היא נטול איפור ופאסון, פרועה ועייפה כמו יולדת טרייה.

גדות היא כבר מזמן לא רק גיבורת על אלא גם אמא-על, והיא לא מפחדת לדבר על משפחה ואימהות ולהכניס את העוקבים לרגעים המתוקים והמשפחתיים שלה ושל בעלה והשותף העסקי שלה, ירון ורסנו, ושלושת בנותיהם, אלמה (10.5), מאיה (5) ודניאלה הקטנה. אז כדי שגם אתן תקבלו את מנת המתיקות היומיות שלכן, הנה הרגעים הכי מתוקים של משפחת העל האהובה עלינו:

זמן קצר אחרי הלידה, גדות הגיעה לביקור משפחתי בישראל והעלתה פוסט מהמרפסת של מסעדת מנטה ריי בטיילת בתל אביב כשהיא רוקדת את הריקוד המוכר היטב לכל אם טרייה: נענוע ההרדמה על הכתף. לא קל אבל עושה פלאים לחיטוב הזרועות:

"לקחתי חופשה משפחתית קטנה לפני ההרפתקה הבאה, כתבה גל מתחת לתמונת המשפחה הפוטוגנית, "רק חמישה מאיתנו, קצת אוכל טוב והרבה טבע. עכשיו אני יותר ממוכנה לקפוץ לפרויקט חדש ומרגש". 

תמונה לכבוד יום האב, שהמיסה אותנו לחלוטין: "יום האב שמח לאבא שלי! לא יכולתי לבקש אבא טוב יותר. אני אוהבת אותך יותר ממה שמילים יכולות לתאר".

בנות המשפחה מכינות אוזני המן בפורים, הוונדרוומן כתבה: "פורים הוא אחד החגים האהובים והכנת אוזני המן עם הבנות שלי זה בהחלט אחד הדברים האהובים עליי בו".

פוסט יום ההולדת לאלמה: "אני כל כך ברת מזל להיות אמא שלך. תודה שלימדת אותי כל כך הרבה על החיים מבלי לדעת שאת כזו ועל שנתת לי את התואר היקר ביותר שיכולתי לבקש".

וכך הם הודיעו ברשתות על ההיריון עם דניאלה, בתם השלישית:

גם אם את וונדרוומן, לגדל שלוש בנות זה לא פשוט. שולחות אנרגיות חיוביות ללילות של חוסר שינה, מאחלות המון מזל טוב, ומחכות לעוד רגעים משפחתיים שמחים.