בשורה מרגשת בגזרת עיצוב הבית: חבילה מוכנה של רהיטים ואביזרים שנוחתת אצלך בסלון

Room Service. חבילת light | צילום: יח"צ
Room Service. חבילת light | צילום: יח"צ

מתחשק לך לעשות מתיחת פנים לבית אבל אין לך כוח להסתובב בין חנויות או להוציא כסף על מעצב פנים? שתי ישראליות השיקו מוצר חדש: חבילות הום סטיילינג במגוון סגנונות שנוחתת אצלך בסלון

88 שיתופים | 132 צפיות

בין אם עברתן דירה ואתן מחפשות רהיטים חדשים ובין אם שיפצתם את הקיימת ואתן מחפשות שינוי במרחב הבית או סתם ככה משתוקקות לשדרג את חלל הבית בעיצוב מחודש אתן צריכות לקחת החלטות ובחירות שחלק גדול מהן מתמקד בהיבט הכלכלי. מצד אחד אתן רוצות שינוי מידי, אבל לא רואות לנכון להשקיע כרגע כסף במעצב פנים או במלבישי בתים למיניהם, ומצד שני, אולי אתן לא ממש בטוחות באיזה סגנון לבחור מול כל ההיצע שבשוק ואיך לחבר נכון ספה למזנון, או לשולחן הקפה, ובכלל אם להתמקד ביופי או בפרקטיות, ואילו מוצרים איכותיים מספיק כדי לשרת אתכן לתקופה ארוכה.

>> הרגע שטפת וכבר מלוכלך? כך תבחרי אריחים שלא רואים עליהם את הכתמים

כולנו יודעות כמה זמן גוזל מאיתנו כל פרויקט קטן בבית, ובדיוק למען התרת הפלונטר הזה, חברו יחד קרן בוקאי ויפעת משה, שתי נשים נמרצות, מושבניקיות מנווה ירק, שעיצבו גם לעצמן עולם מקצועי חדש עם מיזם ייחודי ומלהיב: חבילות הום סטיילינג מוכנות, כולל פריטים נלווים, במגוון סגנונות וצבעים, לחלקי הבית השונים. תוכלו למצוא בין 100 החבילות שהן מציעות שלל סגנונות: בוהמייני, שאנטי, מרוקאי, לופטי, ניו יורקי, אקזוטי, בהשראת שנות השבעים, קלאסי או מודרני – אתן צריכות רק לבחור וחבילת העיצוב תגיע אליכן היישר הביתה.

קרן בוקאי: "בית יפה ונעים תורם למעמד שלנו, לאיך שאנחנו רואים את עצמנו ומה שאנחנו משקפים לעולם. זו המראה של חיי המשפחה שלנו והמהות שלנו"

 

חבילות העיצוב שהשתיים מציעות לא נועדו לבית מתוקתק ויוקרתי כמו שרואים במגזינים, והן גם לא מכוונות לבתים של הביוקר (שממילא אצל רובנו הוא חלום רחוק) אבל כן מדובר בעיצוב בטעם משובח, יפה ונעים ובמחיר נגיש ומציאותי. את ההזמנה מבצעים דרך האתר שלהן והן מתחייבות שההזמנה תגיע לביתכן תוך 14 ימי עסקים. "הבאנו בשורה גדולה לעולם העיצוב הביתי ", הן אומרות.

Room Service. חבילת טרייבקה | צילום: יח"צ
Room Service. חבילת טרייבקה | צילום: יח"צ

על איזה צורך רציתן לענות?
משה: "כל אחד ראוי לבית יפה ומעוצב, בית שיכניס שקט לחיים ויופי לעיניים. בית שכיף להתעורר אליו וללכת איתו לישון, בית שישקף את האישיות של החיים בו, שיכיל את השמחות, ההצלחות, הקשיים, האהבות וזו הייתה נקודת המוצא שלנו למיזם".
בוקאי: "בית יפה ונעים תורם למעמד שלנו, לאיך שאנחנו רואים את עצמנו ומה שאנחנו משקפים לעולם. בית יפה ונעים הוא המראה של חיינו, חיי המשפחה שלנו והמהות שלנו".

>> הזוג שבחר להוציא את פינת האוכל מהבית

איך הכל התחיל

קרן בוקאי, 48, נשואה ואם לארבעה, היא בוגרת לימודי תקשורת ועיצוב בניו יורק, תסריטאית וקופירייטרית. הייתה תחקירנית בטלוויזיה, בקשת וברשת, כתבה תוכן שיווקי בתחום הצרכנות והעיצוב והייתה קניינית של טקסטיל ופריטי עיצוב. יפעת משה, 43, נשואה ואם לשלושה, היא עורכת דין בהכשרתה שגם למדה עיצוב פנים בשנקר, עבדה בסטודיו, ערכה והפיקה מגזינים בתחום העיצוב והגיע למיזם הנוכחי לאחר שנים של הבשלה, אהבה וכשרון לתחום עיצוב הבית. השתיים נפגשו לראשונה בגן הילדים כשבאו לאסוף בסוף היום את הבנות שלהן.

איך התגבש הרעיון?
משה: "נקודת ההתחלה שלנו סבבה סביב נושא שדובר בינינו ליד שולחן הקפה עוד לפני שהיינו שותפות. מצאנו את עצמנו כל פעם מחדש נדרשות לעיצוב של חדר בבית, בהתאם לצרכי המשפחה המשתנים, וחשבנו איך אפשר יהיה להקל על החיים ולייצר חבילות עיצוב מוכנות למרחבים, חדרים, ופינות בבתים, מתוך ניסיון החיים שלנו ולהכניס אווירה חדשה הביתה ברגע אחד".
בוקאי: "החוט שקישר בינינו היה יחסי שכנות קרובים, גידול ילדים בגילאים זהים שהפכו לחברים, ואחז באהבה של כל אחת מאיתנו לעיצוב. בתוך המירוץ של החיים לא תמיד יש לאנשים יכולת כלכלית וגם לא זמן להשקיע והבאנו פתרון שמאפשר להם לעצב בקלות ובמהירות את המרחבים בבית, ושהבית יהיה יפה ומעוצב בדיוק כמו שהם רוצים, כאן ועכשיו. חבילות העיצוב שלנו הן הפרקטיקה שמאחורי העיצוב והוא מעניק לכל אחד ואחת בית יפה יותר ומעוצב בלי להזדקק לאנשי מקצוע".
משה: "מה שעשינו הוא שלקחנו שרות של הום סטיילינג והפכנו אותו למוצר מדף. בית יפה ומעוצב עבורנו הוא מוצר בסיסי בחיים,  מתאים לכל נפש, לכל זוג, לכל משפחה, גם לאלה שאין להם ידע בעיצוב ואפשרות לעצור לרגע את המירוץ ולקפוץ לעומקו של פרויקט עיצוב לשדרוג הבית. המוצר שלנו מאפשר לכל אחד בקליק אחד ומבלי לזוז מהכורסה, לבחור לעצמו חבילת עיצוב שמתאימה לו".

Room Service. חבילת טרייבקה | צילום: יח"צ
Room Service. חבילת טרייבקה | צילום: יח"צ

איך התחלתן בפועל?
בוקאי: "הסתובבנו בקרב ספקים, יצרנים ויבואנים מובילים בתחומם ויצרנו מעגל רחב, חילקנו את הבית לקטגוריות ולכל קטגוריה הרכבנו חבילות בסגנונות שונים. לא התפשרנו והקפדנו על פריטים איכותיים בלבד. כל מוצר שקנינו נבדק, מאחורי כל פריט ישנה חשיבה, ואם יש בעיה, הלקוחות יודעים שיש להם אימא ואבא".

איך תגדירו את קהל היעד שלכן?
משה: "בעיקר נשים ומשפחות אבל יש גם בודדים, סטודנטים, גרושים שעברו לדירות שכורות וצריכים להתארגן במהירות, רוב הפניות הן מגילאי 45-25, ויש גם בגיל השלישי. אנחנו רק בתחילת הדרך, ועיצבנו כבר עשרות בתים ושביעות הרצון גדולה, אנשים נדהמו ואומרים שזה עוד יותר יפה ממה שחשבו".

אתן לא חוששות שייקחו את הצילומים היפים שלכם ויעתיקו אתכן?
קרן: "יכולים להעתיק, אבל זה לא יחסוך את כיתותי הרגליים ולעבור חנות אחרי חנות ולנו יש תמהיל מחירים שונה שאחרים לא יוכלו לקבל אותו. חוץ מזה הם יצטרכו להמתין וכל משלוח יגיע בזמן אחר ויעלה בנפרד ובשורה התחתונה – זה יעלה להם יותר מאשר אצלנו".

אפשר להזמין גם מטבח?
יפעת: "אנחנו לא נכנסות לכל מה שמצריך נגרות בהתאמה אישית. אנחנו מתרכזות בהום סטיילינג".

Room Service. חבילת לואיז | צילום: יח"צ
Room Service. חבילת לואיז | צילום: יח"צ

הבהרה לטובות הקוראות, האם הן יכולות לבחור גם פריטים בודדים מכמה חדרים ולעצב לעצמם?
"לא. אין אצלנו מיקס אנד מאץ'. ההבטחה העיצובית שלנו לא יושבת רק בכורסה או בכיסא הנדנדה והיא לא של פריטים בודדים – אלא של חבילות מלאות לחדרי אירוח, פינות משפחה, חדרי ילדים ונוער (בלי מיטה), חדרי אמבטיה ושירותים ומרפסות. זה כולל את הדקורציה ויש גם חבילות אקססוריז הכוללות אגרטל, שטיח, תמונה ועוד. מאחורי כל חבילה יש חשיבה, יש הרמוניה, וסוגי החבילות כל כך מגוונים ולכל סוגי הטעמים, שכל אחד יכול למצוא לעצמו את החבילה שמתאימה לו".

Room Service. חבילת Happy days | צילום: יח"צ
Room Service. חבילת Happy days | צילום: יח"צ
Room Service. חבילת חמים ונעים | צילום: יח"צ
Room Service. חבילת חמים ונעים | צילום: יח"צ
Room Service. חבילת Cream | צילום: יח"צ
Room Service. חבילת Cream | צילום: יח"צ

למה יש את הביקוש הכי גדול?
בוקאי: "בקיץ זה היה למרפסות, כיום יש ביקוש גדול לחדרי נוער אבל גם לכל שאר חלקי הבית".

איזה סוג של קשר יש לכן עם הלקוחות?
משה: "חשוב לנו ליצור קשר טוב עם קהל הלקוחות, אנחנו אוהבות שהן מתייעצים, מתחבטים איתנו, עונות בשמחה על השאלות. בדרך כלל מעצב לוקח כסף עבור הערכה ראשונית ואצלנו זה ניתן ללא תשלום".

מה לגבי המחירים?
בוקאי: "המחירים שלנו שווים לכל נפש, הם מציאותיים ובהישג יד. חבילה מלאה לסלון כולל ספה, כורסאות, שולחן שטיח, אגרטל ותמונה לקיר עולה כ-9500 ש"ח. חבילה קטנה יותר של שטיח, ערסל, פופ ועציץ עולה כ-2500 ₪. יש גם חבילות יפות ב-6500 ש"ח, להן יש להוסיף עלות משלוח של כמה מאות שקלים על פי אזור המגורים".

להתרשמות והזמנות Room Service Stayling.