אחרי הפרידה: קים קרדשיאן לוקחת אותנו לסיור טרי בביתה

קים קרדשיאן מראה את השינויים בביתה | צילום מסך יוטיוב
קים קרדשיאן מראה את השינויים בביתה | צילום מסך יוטיוב

קים קרדשיאן פותחת את הדלת לביתה ונותנת הצצה לשינויים שעשתה מאז היא וקניה ווסט הפרידו כוחות. השאיפה למינימליזם נשארה, הציורים של הילדה נורת' ווסט בפרונט וחדר השינה מעורר קנאה

88 שיתופים | 132 צפיות

בהמשך לפרידה המתוקשרת בין השניים, ואחרי הדיווחים כי בגירושים המתמשכים קים קרדשיאן קיבלה את הבית ב-Hidden Hills בשווי 60 מיליון דולר, היא מעניקה הצצה מלאה לביתה בחסות מגזין ווג. קרדשיאן כבר נתנה הצצה לביתה ב-2019, בעוד השניים עוד חיו יחד, והפעם היא מציגה את השינויים שעשתה מאז שהיא והראפר קניה ווסט כבר לא חולקים את אותו בית.

>> חובת צפייה למקרה שפספסת: קניה ווסט הצעיר בהופעה אצלך בסלון

את הסיור המודרך היא פותחת במילים: "אנחנו כאן בבית שלי, שוב. כמה דברים עודכנו. מילאתי ​​אותו באמנות מדהימה ובכל הדברים האהובים עלי, אני לא יכולה לחכות להראות לכם". אבל רגע לפני, במיני הקדמה המרמזת על הבאות (שאפשר לפספס בקלות), הסלב אוחזת מכתב ושקית המאגדת שיער ראש ומסבירה: "זה אולי קריפי, אבל זה מכתב שאבא שלי כתב: 'באפריל 1988 חתכתי את השיער שלך'". 

מינימליזם ומונוכרמטיות. קים קרדשיאן מראה את השינויים בביתה | צילום מסך יוטיוב
מינימליזם ומונוכרמטיות. קים קרדשיאן מראה את השינויים בביתה | צילום מסך יוטיוב

בכל הנוגע לעיצוב הבית אנחנו זוכרות עוד מההצצה הקודמת, את חיבתה לסגנון מינימליסטי ומונוכרומטיות של צבעי שמנת ובז', וזה לא השתנה: "הכל בבית שלי ממש מינימלי. יש כל כך הרבה כאוס בעולם, כשאני חוזרת הביתה, אני רוצה שיהיה ממש שקט ואני רוצה שהכל ירגיש מרגיע".

>> לילה טוב במיוחד: בבית הזה גילינו את חדר השינה שכל אחת רוצה לעצמה

אבל גם לקו הניטרלי הזה יש יוצאי דופן: "חדר המשחקים מלא בבלגן. ובחדרי השינה: אחד ורוד, אחד סגול, אחד כחול, אחד עם דינוזאורים. כל ילד יכול לקבל את הסגנון והטעם שלו בחדר השינה שלו", היא מסבירה, וזאת לעומת החלל המשותף שם היא מקפידה על צבעים ניטרלים. "למרבה הפלא, ארבעה ילדים לא הרסו את בית השמנת שלי" היא אומרת.

בין הדברים בהם היא מתמקדת בסיור המודרך, היא משוויצה ביצירות האמנות של בתה נורת' ווסט, דרכן היא מרגישה שהיא מגלה גם את מצבי הרוח שלה. אחד מהציורים נותן תחושה קצת יותר מאיימת מהאחרים ולכן היא מציינת שהוא צויר כשביתה הייתה חולה בקורונה, אבל מוסיפה: "אולי זה פשוט מוד האימו שהייתה בו". בין הציורים, היא מראה שוב גם את ציור נוף ההרים שכזכור הסעיר את הרשת לפני שנה, כשחלק מהגולשים תהו אם אכן הילדה ציירה אותו. למי שזקוקה לתזכורת – אחרי שרתחה מכעס, אימא קרדשיאן הוכיחה שאכן ילדתה המוכשרת ציירה אותו, ונראה שהיא מתגאה בו באותה מידה עד היום.

בסרטון תוכלו לראות לא רק את השינויים במטבח ובפינת האוכל, את פינת הישיבה המקסימה בתוך חדר השינה, את המסדרונות האינסופיים המוכרים לנו, את גן הירק בו היא מגדלת ירקות בעצמה ואת השמירה על המונוכרמטיות של גווני השמנת וגם את פטיש הקלסרים שיש לה: לכל ילד הכינה אימא קרדשיאן קלסר משלו, מרגע הלידה, המאגד את הזיכרונות המשפחתיים לאורך התקופות – עד כדי כך שהיא מספרת שאפילו כתבה בו מה אכלה במהלך ההיריון. לרעיון הזה היא לא הגיעה לבד, כיוון שבארגז נוסף היא שומרת קלסרים בדיוק באותו הקונספט שאימה הכינה עבורה. אנחנו מאחלות לקימי הרבה שלווה בבית המעוצב שלה ובעיקר שקניה ירגע מהטרפת ויפסיק להטריד אותה ואת פיט דיווידסון, הבנזוג החדש, ברשתות החברתיות שלו.