הבובות האנושיות נפגשות

זוכרים את בובת הברבי האנושית? עכשיו קבלו מפגש פסגה הזוי בין בובת הברבי האנושית עם מקבילתה היפנית, בובת האנימה. לראות ולא להאמין

88 שיתופים | 132 צפיות

כנראה שלאוקראיניות יש קטע עם בובות, או עם ניתוחים פלסטיים, או עם שניהם. אתם בוודאי זוכרים את ואלריה לוקיאנובה, בובת הברבי האנושית, שעברה עשרות ניתוחים כדי להגשים את חלומה ולהיראות בדיוק כמו אלילתה בובת הברבי. אליה מצטרפת עכשיו צעירה אוקראינית נוספת: אנסטסיה שפגינה, בת 19 בסך הכל, שהגשימה חלום משל עצמה: להיראות בדיוק כמו ילדת אנימה. ומה נגיד, אצלה התוצאה אפילו מזעזעת עוד יותר. בשבוע האחרון שתי העמיתות למקצוע נפגשו לראשונה.

מי אני? אנימה

אנימה, למי שלא מכיר, הוא סגנון האנימציה היפני שבו מופיעות שלל דמויות מוזרות ומשונות. הדמויות הללו מאופיינות לרוב בעיניים גדולות וצבעוניות ובאף מחודד. מבט מעמיק בפניה של שפגינה מגלה כי היא אכן השקיעה מאמץ רב באימוץ המראה הזה.

שפגינה מטיבה להתלבש כמו הבנות בסרטי האנימה, לרוב במדי בית ספר קלאסיים מיפן או בשמלות פרחוניות. יש לה אפילו שם יפני שהיא אימצה לעצמה – פוקוצומי, שלמרבה האירוניה פירושה ביפנית הוא "לא בובה". אנחנו רק תוהים עד כמה החלק של ה-"צומי" משמעותי בשמה.


החברות הכי טובות. צילום מתוך הבלוג של ולריה לוקניאובה


ברבי ואנימה מגשימות את חלומן. צילום מתוך הבלוג של ולריה לוקניאובה

"בבוקר אני קמה כבחורה נורמאלית לגמרי"

שפגינה, שגובהה 1.58 מ' ומשקלה הזעיר הוא 39 ק"ג, טוענת שהיא עברה רק שלושה ניתוחים פלסטיים, ושהמראה הייחודי שלה נולד רק לאחר כשלוש שעות איפור.

"בבוקר אני קמה כבחורה נורמאלית לגמרי", היא מעידה על עצמה, "לוקח לי חצי שעה לאפר כל עין ועוד שעתיים לאפר את כל הפנים". עם זאת, היא עדיין מתכוונת לעבור ניתוח להגדלת פתח העפעפיים, כדי שעיניה יהיו גדולות יותר, וניתוח נוסף להצרת היקפים, אם זה לא מספיק.

צפו בשפגינה מאפרת את עצמה

ומטיילת בגנים