שווה ציוּן: הארי סטיילס גנב את ההצגה לכל הפאשניסטות

כל העיניים עליו: הארי סטיילס קובר לכולן בפסטיבל ונציה | צילום: Franco Origlia/Getty Images
כל העיניים עליו: הארי סטיילס קובר לכולן בפסטיבל ונציה | צילום: Franco Origlia/Getty Images

השטיח האדום הוא מגרש המשחקים של כוכבות השואו ביז, אבל פסטיבל הסרטים בוונציה 2022 ייזכר כמשחק הניצחון של הפאשניסטים הגברים. אז מי קברו לכולן?

88 שיתופים | 132 צפיות

אחרי הימים האחרונים אנחנו יכולות לקבוע בוודאות שני דברים: 1. פסטיבל ונציה מסתמן כיורש המרפרש של פסטיבל קאן. 2. הארי סטיילס הוא הגבר הכי לוהט על הפלנטה.

>> כך הפך הארי סטיילס למלך הסטייל הגברי החדש

פסטיבל הסרטים האיטלקי שנוסד ב-1932 ונחשב לפסטיבל הקולנוע הכי ותיק, נפתח בשבוע שעבר, ומאותו רגע הוא מנפק לנו רגעי אופנה עוצרים נשימה על בסיס יומי. ברשימת הפאשניסטות שעשו לנו את זה במיוחד מככבות טסה תומפסון, כוכבת "ת'ור", שפרצה ב"ורוניקה מארס" המיתולוגית מתחילת שנות האלפיים, ועשתה חיל גם ב"ווסטוורלד" של HBO. תומפסון היא אחת הנשים הקוליות בשואו ביז, וגם אחת המתלבשות המסקרנות והמפתיעות על השטיחים האדומים.

טסה תומפסון

בין היתר, ריירנו גם על האאוטפיטים של סיידי סינק, כוכבת "דברים מוזרים", שכבר הכרזנו עליה כאן כגירל קראש התורנית שלנו, וגם על הלוקים של פנלופה קרוז, קייט בלאנשט, אוליביה ווילד, פלורנס פיו, ג'וליאן מור, סיגורני וויבר, איזבל הופר, קלואי סביני, מיה גות' וג'ודי טרנר סמית' (פרט טריוויה למי שנתקעו בניינטיז כמוני: רעייתו ההורסת של ג'ושוע ג'קסון העוד יותר הורס, לנצח פייסי מ"דוסון קריק").

אבל כאילו שהתחרות לא קשה מספיק בביצה בה כולן מתגוששות על הפריים הפותח באלבום המתלבשים הטובים באינסטה של ווג, הגברים החליטו לתת פייט  – והם לגמרי ניצחו. מה ניצחו, קברו לכולן.

אחרי שכולם דיברו על האאוטפיטים מעוררי המחלוקת של טימותי שאלאמה בראשית הפסטיבל, הגיע הארי סטיילס וניכס לעצמו את כתר מלך הסטייל של השטיח האדום. סטיילס הגיע לפרימיירה של הסרט הכי מדובר בפסטיבל, "Don't Worry Darling", דפק כניסה בסגנון של נסיך הוליוודי מפעם והפך לשיחת היום. הוא הגיע בסירה וזינק החוצה בקלילות עם חיוך כובש וחליפה קולית בניחוח וינטג' עם אדג' כמו שרק סטיילס יודע להעניק. בתפריט: מכנסיים מחויטים מתרחבים בכחול כהה, בלייזר פסים בצבע שמנת שנזרק באגביות מעל גופיית סבא לבנה, משקפי שמש ענקיים בסגנון סבנטיז עניבה כחולה שנקשרה ברישול וחשפה חזה מקועקע.

סטיילס הגיע מצויד בחליפה מוצלחת נוספת, שהוא עיצב יחד עם אלסנדרו מיקאלה, המנהל האמנותי של גוצ'י – בית האופנה האיטלקי הנחשב ואחד האהובים על סטיילס באופן אישי. סחה על הצווארון המרשים, ושימו לב לטבעות הסטייטמנט על פרקי האצבעות.

הארי לא לבד במחלקת הגברים האופנתיים. אז מי גנבו את ההצגה לכל הפאשניסטות על השטיח האדום?

טימותי שאלאמה בלוק מעורר מחלוקת של היידר אקרמן

 

המחזאי ג'רמי או. האריס בטוטאל לוק לוהט של גוצ'י

 

כריס פיין מציג לוק חדש ונאה

ואלה השחקניות שעשו לנו את זה:

פנלופה קרוז בטוטאל לוק קז'ואלי ומושלם של שאנל

אוליביה ווילד זורחת בשמלה צהובה ומנצנצת של גוצ'י

סיידי סינק קולית בחליפה של גוצ'י

ג'ודי טרנר סמית בשמלה שחורה ומנצנצת של גוצ'י עם כפפות סאטן בצבע ירוק ג'ייד

פלורנס פיו בשמלת טול חלומית של ולנטינו

>> וזוהי גם עונת המחשופים הביזאריים