דיקפריו, מאחוריך: מצעד האקסיות המהממות של יהודה לוי

שלומית מלכה ויהודה לוי | צילום: אביב חופי
שלומית מלכה ויהודה לוי | צילום: אביב חופי

יהודה לוי ודנה פרידר הם הפאוור קאפל החדש של ישראל, מה שהזכיר לנו שכמה מהנשים המוכשרות והיפהפיות בישראל היו בקשר עם השחקן השווה. הרשימה המלאה לפניכן

88 שיתופים | 132 צפיות

אחרי חודשים של שמועות, תמונות פפראצי מטושטשות ותקווה אחת בלב שאולי יהודה לוי בכל זאת עדיין רווק, סוף סוף קופידון הסלפי אישר: יהודה לוי ודנה פרידר מאוהבים והכי ביחד שאפשר. מזל טוב ישראל, נולד לך פאוור קאפל חדש.

>> יעל אלקנה ויהודה לוי, האם אתם חתן וכלה? 

האיחוד הרומנטי בין פרידר (36) ללוי (43) מרגש אותנו כל כך. אולי משום שלמרות נקודות הפתיחה החזקות של השניים הכוללות גנים משובחים, קריירות מצליחות ולייפסטייל נוצץ, החיים הזוגיים של כל אחד מהם לא היו כה יציבים – וזה כנראה מעניק לנו תקווה. פרידר כזכור אוחזת בטייטל של גרושה פעמיים (דין שטרן ואריאל פרדו) ולוי גרוש גם הוא ולמוד דרמות רומנטיות מתוקשרות בעברו. אז מי היו בנות הזוג של השחקן לאורך השנים האחרונות?

יהודה לוי ודנה פרידר | צילום: אינסטגרם yuda29@
יהודה לוי ודנה פרידר | צילום: אינסטגרם yuda29@

יעל בר זוהר
אהבת נעורים מתוקה והסטיקר המהלך ל"האוהבים הצעירים". היא הייתה הנועה קירל, האנה זק ונערת הפלפל הלוהטת של שנות התשעים שכולם נשאו אליה עיניים ורצו להיות כמותה, והוא עוד היה בשלב ששיער ארוך נחשב למגניב. הם נפגשו במקום הטבעי לשניהם, הבמה, בלהקת "השכנים של ציץ'" ואחרי זה לוי, שבתקופה הזו היה קצת פחות מפורסם מבר זוהר, קפץ לבקר אותה בסדרה "רמת אביב ג'", שם איך לא, עשו קופי פייסט לחיים האמיתיים וגילמו את גיל ושרון, זוג צעיר ומאוהב. אחר כך הגיעה גם הפרסומת ל-Fox עם השיר המופלא Special needs של להקת פלסיבו, פלוס קטלוג סקסי של מותג האופנה שצולם במקסיקו. אלא שהחיים הם לא תמיד סיפור סינדרלה, וכרכרת הזוגיות של השניים התפנצ'רה כשכל אחד מהם ממשיך לדהור באופן עצמאי לעבר היעד הבא. בר זוהר, כידוע, מתחזקת זוגיות יציבה ומתוקה עם גיא זוארץ כבר קרוב לשני עשורים והם הורים לשני בנים ובת.

על בר זוהר ויהודה לוי בקמפיין המיתולוגי של פוקס 2005
על בר זוהר ויהודה לוי בקמפיין המיתולוגי של פוקס 2005

אפרת בוימולד
גם את בוימולד לוי הכיר במקום שהיקום אוהב תמיד לכוון אותו אליו, הבמה, כשהשניים נפגשו בלהקת חיל החינוך בתקופת שירותם הצבאי. על פניו, זה היה שידוך כמעט מושלם מכדי להיות אמיתי ואולי זה היה סימן מטרים מהיקום להתערבות עתידית ודרמטית של מרפי בעתיד. היא כיכבה בטלנובלות כמו "משחק החיים" והוא שבר לבבות ב"אהבה מעבר לפינה ו"האלופה". בוימולד גם כיכבה בסדרה הכי מצליחה על המסך דאז "השיר שלנו", לצד נינט טייב ורן דנקר, שהיו המתחרים העיקריים שלהם בקטגוריית "הפאוור קאפל" הלוהט. ב-2006 תועדה רעידת אדמה בדרגת סיכון קטסטרופה מקסימלית, כשאחרי 5 שנים של זוגיות בוימולד ולוי נפרדו ממש באותו הזמן שדנקר וטייב הכריזו על סגירת הבאסטה. לוי וטייב מצאו אהבה מעבר לפינה האחד בזרועות השנייה והפכו לזוג הכי מדובר בביצה, לא לפני שמדורי הרכילות עשו מטעמים מהדרמה הרומנטית שעיקרה היה שמועות עצבניות על כך שהתאהבו עוד כשהיו הפלאס וואן של בני הזוג המקוריים שלהם בזמן שכיכבו על הבמות ב"שיר נולד" שם נפגשו. השמועות כמובן הוכחשו, אבל איפה שיש מצלמות פפראצי יש גם בד"כ מה להסתיר, ובסופו של דבר השניים נפרדו מבני זוגם והפכו להיות הזוג הכי מתוקשר במדינה לתקופה ארוכה מאוד. למרות שהתקשורת לא עשתה לה חיים קלים והפרידה המתקושרת לוותה בתקופה לא פשוטה של הסתגלות והתמודדות אישית וציבורית, בוימולד מצאה את החצי השני שלה ובשנת 2009 נישאה לאיש העסקים עופר אייזנברג עימו הביאה לעולם בת ובן.

אפרת בוימולד | צילום: אינסטגרם efratbaumwald@
אפרת בוימולד | צילום: אינסטגרם efratbaumwald@

נינט טייב
הנשמות הטובות יגידו שמדובר בקארמה זוגית שריחפה מעל ראשיהם מהיום הראשון בו נפגשו והתאהבו כשעוד היו, כך לפי השמועות בלבד, בזוגיות אחרת אי שם בשלהי שנת 2005, אבל מדורי הרכילות לא משקרים: אחרי קרוב לשמונה שנים של זוגיות פוטוגנית ומתוקשרת (שבואו נודה על האמת, החזיקה מעמד הרבה יותר ממה שהנשמות הטובות קיוו או ציפו), אשר ברגע השיא שלה גם כללה אירוסים אחרי הצעה רומנטית בחופשה באיטליה, אך לאחריה לוי וטייב תפסו את כולנו עם הלב מפרפר בין הלוע למעיים כשבמקום לבחור לוקיישן לחתונה, החליטו לפטר את קופידון והכריזו בשנת 2013 על סיום הקשר הרומנטי ביניהם פור גוד. טייב, כזכור, מצאה את שאהבה נפשה בדמותו של יוסי מזרחי, והשניים הספיקו מאז להינשא ולהביא לעולם 2 יורשות עצר.

נינט טייב | צילום: שגיא דהרי
נינט טייב | צילום: שגיא דהרי

לטיסיה לורני
תקראו לזה ריבאונד, תקראו לזה תעלול יח"צ או שפשוט תקראו לזה למה לנו אין מזל כזה בטינדר, אבל בשנת 2014, אם לא הייתם עסוקים בזוטות כמו מצמוץ, אולי נתקלתם בכמה תמונות פפראצי של לוי עם לטיסיה לורני, מגישת חדשות בערוץ i24 ממוצא חצי איטלקי וחצי אלג'יראי שעשתה עלייה וחלקה באותה תקופה סוכנת עם לוי (ולפי הדיווחים במדורי הרכילות גם הסתובבה קצת עם רווק מבוקש נוסף באותם השנים בשם עוז זהבי) ואף מצאה את עצמה בבית "האח הגדול" במסגרת משימה. זה נגמר די מהר, כמצופה.

לי לוי
מלבד העובדה שאת החלק של שם המשפחה כבר כיסו השניים מראש, משהו בחיבור הזוגי בין לוי האלפא מייל המסוקס ללוי הדוגמנית ממוצא דני לא ממש צלח במשימת השכנוע בקשר אוהב אמיתי כבר מתחילתו, ואכן, הדיווחים על זוגיות בין השניים ב-2014 התפיידו לחלל האוויר יותר מהר ממזרק בוטוקס במסיבת בריכה של עקרות בית נואשות, ועוד לפני שהשניים הספיקו כנראה לתאם חופשה זוגית ראשונה. לוי עצמה הודתה שנים אחרי בראיון שאכן היה מדובר בפייק ניוז וכי ה"זוגיות" הייתה מטעמי יחסי ציבור ולא פרי חיציו של קופידון. ההודאה הזו מתחברת אולי לטענות של מקורבים של לוי שטענו בזמנו כי לוי הבת עשתה שימוש ביהודה רק כדי להתפרסם, כשבמקביל מקורבים מצידה טענו כי הוא השתמש בה כדי להסיט את העניין התקשורתי הבלתי נגמר בפרידה שלו מנינט. "יהודה לא אהב את הדרך שבה התנהגתי לתקשורת", הודתה בראיון לאת בשנת 2022. "הוא כעס עליי, אבל צריך להבין שהייתי עולה חדשה ואף אחד לא לימד אותי מה מותר להגיד ומה לא. לא הייתה לי שום כוונה לצאת עם יהודה רק בשביל להתפרסם, וחלילה לא לנצל אותו. באמת חיבבתי אותו".

לי לוי | צילום: עומרי לוי ל־Artbook, ניהול קריאייטיב: טל קליינבורט, סטיילינג עומר יהב ל־Artbook, איפור: טל אמית ל־Artbook, שיער: נסאל מרום ל־Artbook, שימלה: זארה, נעליים: Steve Madden
לי לוי | צילום: עומרי לוי ל־Artbook, ניהול קריאייטיב: טל קליינבורט, סטיילינג עומר יהב ל־Artbook, איפור: טל אמית ל־Artbook, שיער: נסאל מרום ל־Artbook, שימלה: זארה, נעליים: Steve Madden

שלומית מלכה
ב-2015 היה נדמה שלוי מצא סוף סוף את שאהבה נפשו כשהזוגיות שלו ושל הדוגמנית שלומית מלכה יצאה לאורות הפפראצי. הרבה גבות (ובדיעבד גם כנראה כמויות של נאחס) הורמו למשמע הזוגיות בין לוי שהיה בן 35 לבין מלכה שהייתה בת 21, כשהנשמות הטובות ספק ניבאו ספק פיללו שפער הגילים במקרה הזה יכריע את הכף לרעת הזוג והם לא ישרדו את מבחן הזמן. השניים אומנם צעדו יחדיו לחופה בשנת 2017 בחתונה עתירת סלבס בנגב שנפרשה על פני סוף שבוע שלם, אך אחרי ארבע שנות נישואים בשנת 2021, השניים הטילו פצצה והכריזו: "אנחנו מתגרשים". השמועות סביב הגירושים (שגם צצו מדי פעם באזכורים במדורי הרכילות כשדובר על "משבר בזוגיות") התמקדו בעיקר סביב הפערים הבלתי ניתנים לגישור כביכול בין לוי למלכה בכל הנוגע להקמת משפחה: הוא רצה, היא קצת פחות. "היה רצון להביא ילד, כן. אבל אנחנו לא היינו מסונכרנים שם", אישר לוי בראיון לחן גל בדו"ח היומי. מלכה עברה בינתיים לניו יורק לפתח את הקריירה הבינלאומית שלה והמשיכה להתחזק בדת, ואילו לוי קיבל לידיו בין היתר את התפקיד הנחשק של המנחה החדש של "המירוץ למיליון", כשבמקביל הוא ממשיך לככב גם בדרמות טלוויזיוניות מדוברות דוגמת "גוף שלישי", "ריקוד האש" ו"איסט סייד".

יהודה לוי ושלומית מלכה | צילום: רפי דלויה
יהודה לוי ושלומית מלכה | צילום: רפי דלויה

אדוה דדון וניצן שיק
לפני שאתם זועקים "נוכלים!" ושולחים את אדווה דדון לחשוף את פרצופנו השקרן, צפירת הרגעה והבהרה: דדון ולוי מעולם לא באמת היו זוג, לא באופן רשמי בכל מקרה. מה שכן היה שם כנראה הם פרפרים בשלב הגולם שהובילו לגישושים ראשוניים בכיוון זוגי ותיעוד של השניים בכמה תמונות פפראצי, אבל אלה בסופו של דבר לא הבשילו לכדי מערכת יחסים זוגית של ממש. "התחיל משהו והוא לא התקדם, הכותרות הדהדו עוד לפני שזה קרה. אבל יהודה איש מדהים, עמוק ורגיש והיום אנחנו חברים טובים", אישרה אולי לראשונה באופן רשמי בסוף השבוע האחרון דדון את השמועות בראיון שהעניקה למגזין סוף השבוע של מאקו. דדון שכזכור התגרשה מהעיתונאי גלעד שלמור לאחר שמונה שנות זוגיות (מתוכן חמש כזוג נשוי) באפריל שעבר, הספיקה מאז למצוא אהבה חדשה ונמצאת בזוגיות עם השחקן ידין גלמן.

אדווה דדון בהשקת סרטה של תום נשר בהפקת פקטורי 54 | צילום: רפי דלויה
אדווה דדון בהשקת סרטה של תום נשר בהפקת פקטורי 54 | צילום: רפי דלויה

מי שיכולה להזדהות עם השמועות על זוגיות שלא באמת הייתה עם לוי, היא יוצאת "חתונה ממבט ראשון" ניצן שיק. למרות שנצפו במספר אירועים יחד ואף תועדו מחזיקים ידיים סביב חודש ספטמבר בשנה שעברה, השניים סירבו להתייחס לשאלת מיליון הדולר האם התחיל להתפתח ביניהם משהו זוגי כשלוי רק הסכים להגיד: "בואי נשאיר את זה בגדר שמועה" ושיק בחרה שלא להתייחס לכך בכלל.

ניצן שיק | צילום: פרטי
ניצן שיק | צילום: פרטי