מחוברות: 9 אפליקציות שישאירו אותך בעניינים

מלניה טראמפ  | צילום: Gettyimages
מלניה טראמפ | צילום: Gettyimages

מהסקנדלים של משפחת טראמפ ועד הסדרה החדשה של נטפליקס שכולם מדברים עליה. 10 דרכים להתעדכן בקלות בכל מה שקורה בעולם

88 שיתופים | 132 צפיות

זוכרות את הימים שבהם בכל שעה אנשים היו מאזינים לחדשות ברדיו? פעם זה נראה מופרך, כי מה כבר יכול להשתנות משעה לשעה. היום? חלום שלנו לחיות בקצב כזה איטי. הבעיה היא שהצורך להישאר בעניינים יחד עם עומס המידע גורמים לפעולה ההפוכה: מרוב שפע אנחנו פשוט מוצאות את עצמנו נרקבות בפיד של הרשתות החברתיות, עסוקות במי טיילה איפה ומי אפתה מה. ובכן, לא עוד!

אז, כדי שלא תבזבזי את זמנך היקר ותוכלי לשמור על האינטלקט שלך בכושר, ריכזנו את כל הדרכים הכי יעילות להתעדכן ואת כל הפלטפורמות הכי מומלצות לשאוב מהן מידע. עכשיו אין סיכוי שלא תצליחי לנצח בוויכוח סוער על דונלד טראמפ, תמיד תהיי חמושה באנקדוטות מעניינות על מטבעות דיגיטליים, ואף פעם לא תפספסי (לא עלינו) את השיר החדש של ריהאנה.

חדשות מהעולם

The Daily הפודקאסט של הניו יורק טיימס, אחד מעיתוני החדשות הנחשבים בארה"ב, יארגן לכן בקצרה באנגלית את כל מה שהתרחש מסביב לעולם ב־20 דקות ביום. אם חדשות הן פחות כוס התה שלכן, גם המדורים השונים באתר כמו ספרים ובריאות הם תענוג לאינטלקט ויהפכו אתכן לסמכות הבלתי מעורערת בשיחות סלון.

Buzzfeed news אם כבדה עליכן כל הרצינות הזאת, מספיק מבט אחד בבאזפיד, האתר שמשלב בין חדשות לתרבות פופולרית, כדי להבין על מה כולם מדברים בעולם. מהסלבריטי מס' 1 של ארה"ב, הנשיא טראמפ, דרך הברקזיט ועד לביקורות קולנוע על שוברי קופות, ובלי לפתוח גוגל טרנסלייט.

 

עסקים וכלכלה

Forbes חולש על מגוון נושאים פיננסיים כמו נדל"ן, חדשנות, לייף סטייל ופוליטיקה ומספק את כל השמות שצריך לזכור בשביל ניימדרופינג מוצלח. אחרת איך היינו יודעות בכמה מוערך ההון של קיילי ג'נר, המיליארדרית הצעירה בעולם? יש גם חלופה עברית: "חיות כיס", הפודקאסט הכלכלי של כאן, מביא סיפורים מהארץ ומהעולם שבוחנים תופעות ושאלות כלכליות עכשוויות, והכול במילים פשוטות יחסית ובאורך של חצי שעה בממוצע.

מוזיקה

Pitchfork אתר חדשות המוזיקה המאגד את כל מה שקורה בתעשיית המוזיקה הבינלאומית – מי יוצא לסיבוב הופעות, מי שיחרר איזה סינגל (כולל אפשרות להאזנה) ומי עורר איזה סקנדל. גם חשבון האינסטגרם שלהם עושה את העבודה, ומוכיח שלפעמים כל מה שצריך לדעת נמצא בכותרות.

 

תרבות פופולרית

Vulture כל מה שקורה על המסך שלכן, בנטפליקס שלכן, בקולנוע הקרוב לביתכן, בטקסי הפרסים החביבים עליכן, או בכלל כזה שראוי להישמע באוזניים שלכן – ודובר אנגלית. כולל פוקוס על שחקנים שאנחנו אוהבות לאהוב, רשימות ודירוגים בנושאים מהותיים כמו דירוג כל הסרטים של ספילברג וריקאפים מסדרות שלא הספקנו לצפות.

טכנולוגיה וחדשנות

Wired חדשות על עסקים, תרבות, טכנולוגיה ועל סלבס מעולמות התוכן של עסקים, תרבות וטכנולוגיה, כלומר מלא מארק צוקרברג ואילון מאסק. מעבר לעדכונים החדשותיים יש גם כתבות מגזיניות וכתבות וידאו מעניינות ורלוונטיות לענייני השעה שיכולות להיות אחלה ספתח לסמול טוק.

The next web אתר העוסק בחדשנות במגוון תחומים כמו מטבעות דיגיטליים, טכנולוגיה וגאדג'טים, מיגור פשיעה, כלכלה ועתידנות. אפשר למצוא בו כתבות כמו "צעצועי מין חדשניים משפרים את תפקודי המוח", שבינינו, מי לא תרצה לקרוא? מומלץ להירשם לניוזלטר, ובמיוחד ל־Lady bits שבוחן את העולם העתידי מזווית נשית אך מיועד לשני המינים, או כמו שהם הגדירו זאת: "מי שלא נרשם סקסיסט".

 

לייף סטייל

The Cut התנ"ך באנגלית של כל מה שבאמת מעניין אותנו, רק בחו"ל. החל בדרכים לטפח את הצלוליט, דרך תמונות לוהטות של סלבס ועד לנשים מעוררות השראה שמדברות על תסביך המתחזה. במילים אחרות, כמו "את" רק באנגלית.

'Bloglovin האתר שאוסף את כל הבלוגים הכי מעניינים באנגלית בתחומי עניין שונים לבחירתכן. תכנים כמו "איך לגרום לילדים לאכול גזר", "שבעה הרגלים שאנשים מוצלחים מאמצים" ו"המקום המושלם שאתן לא מכירות לברוח אליו לסוף שבוע" לא זרים לו, אבל ממש חשוב שתשלטו בחומר כדי להעשיר כל שיחה שתקלעו אליה, מה גם שבלוגים זה החיים.