האיש שמטפל בשיערן של הנשים שפונו מהעוטף ומיישובי הצפון

אלי כהן | צילום: רמי זרנגר
אלי כהן | צילום: רמי זרנגר

אמן השיער אלי כהן מציע טיפול חינם למפונות: "אני מבוגר מכדי להתגייס למילואים, ועדיין חשוב לי לתרום ולעזור לכל מי שזקוקה לכך בתקופה הקשה הזו"

88 שיתופים | 132 צפיות

ממש כפי ששיער בריא ושופע מהווה חלק בלתי נפרד ממראה נשי מטופח ותורם לביטחון העצמי – כך תופעות כמו שיער דליל, נשירת שיער והתקרחות עושות את הפעולה ההפוכה, ופוגעות במידה ניכרת הן במראה החיצוני והן בהערכה של נשים את עצמן. בעיות שיער כאלה ואחרות נגרמות כתוצאה של מחלות שונות, שינויים הורמונליים, תזונה לקויה, לחץ נפשי, נטיות גנטיות ועוד, ומעיבות על איכות חייהן של הנשים הסובלות מהן. אבל למה לסבול כשאפשר לפתור? וכאן בדיוק נכנס לתמונה אמן השיער אלי כהן, המציע פתרונות איכותיים, אסתטיים, בטוחים ומשני חיים לבעיות שיער באשר הן. 

עם ניסיון של ארבעה עשורים במתן פתרונות מגוונים לבעיות השיער השונות, כיום כהן הוא המומחה מספר אחת בארץ בתחום. "המרכז לפתרונות שיער" שכהן עומד בראשו הינו הכתובת המהימנה ביותר לפאות בהתאמה אישית, תוספות שיער במגוון טכניקות ומילוי ועיבוי שיער דליל. כל אלו מיוצרים בעבודת יד דקדקנית משיער טבעי ואיכותי בלבד, תוך הקפדה על התאמה מושלמת ללקוחה, על מראה טבעי ומחמיא ועל נוחות מקסימלית. 

את הידע המקיף שלו בתחום הפאות ותוספות השיער רכש כהן בלונדון, תחילה כמעצב ויוצר פאות לתיאטרון ולאחר מכן במהלך עבודתו לצד מעצבי השיער המובילים בבירה האנגלית. עם חזרתו לארץ, בנה לעצמו שם כמי שביכולתו להעניק טיפול כולל ללקוחותיו – החל מתספורות ועיצוב שיער, דרך התאמת תוספות ושזירות שיער וכלה ביצירת פאות מותאמות אישית.

צילום: עופר עברי | עריכה: סטודיו ז.דיזיין Z.Design
צילום: עופר עברי | עריכה: סטודיו ז.דיזיין Z.Design

במקביל ליצירות השיער המגוונות והאיכותיות והענקת טיפול אישי, קשוב ומקצועי לאלפי לקוחותיו, ידוע כהן כמי שמקפיד להעסיק עובדות ועובדים בעלי מוגבלויות, מתוך רצון לסייע לשילובם בחברה. עשייתו בתחום החברתי באה לידי ביטוי מרגש גם במהלך החודש האחרון, כשהזמין נשים שפונו מבתיהן בעוטף עזה או בגבול הצפון ליהנות בחינם מטיפולי שיער. "אני מבוגר מכדי להתגייס למילואים, ועדיין חשוב לי לתרום ולעזור לכל מי שזקוקה לכך בתקופה הקשה הזו. זה המעט שיכולתי לעשות" אומר כהן בענווה אופיינית. 

מסירות ומקצועיות בלתי מתפשרת, ללא קיצורי דרך, משמשות כנר לרגליו של כהן, והן שהפכו את "המרכז לפתרונות שיער" למוקד עלייה לרגל לאלפי נשים, שבזכות כהן יכולות לשוב וליהנות ממראה שיער שופע וקורן.
לפרטים נוספים:
אלי כהן : אתר החברה: https://www.hair-center.co.il
פייסבוק: אלי כהן – אמן תוספות השיער, מילוי ועיצוב
אינסטגרם:  eli_cohen_hair
טלפון: 03-7513138
* הכתבה בשיתוף אלי כהן