האיפור של שרה נתניהו

שחררי: שרה נתניהו | צילום: ז'אן כהן
שחררי: שרה נתניהו | צילום: ז'אן כהן

ראש הממשלה ורעייתו, ביבי ושרה נתניהו, מבזבזים סכום "צנוע" של כ-64,000 ש"ח על איפור, טיפוח וטיפולי שיער. ואנחנו שואלים: על מה, לעזאזל? קבלו את תיק האיפור של שרה

88 שיתופים | 132 צפיות

ההוצאות האסטרונומיות של ראש הממשלה ביבי נתניהו ורעייתו, שרה, לא יורדות מהכותרות. אחרי פרשת המזרן המעופף, ניקיון הבית ותחזוקתו, נראה כי שגרת היופי של "הדיווה" הראשונה בישראל, חוצה כל גבול (אם נשאר כזה) של טעם טוב.

חיה כמו פרימדונה

אישה צריכה להיות מטופחת, ומן הראוי שתשקיע במראה החיצוני שלה; אך בין הדאגה למראה החיצוני ולשגרת טיפוח תקינה לבין הוצאה נוסקת אל-על על מוצרים וטיפולי יופי – המרחק גדול כמו מישראל ועד ארצות הברית. יש שיקראו לתופעה נרקסיסזם ויש שיציינו כי אף כסף בעולם לא יצליח להפוך אותה ליפה; אנחנו בחרנו לכנות את המקרה כבזבזנות לשמה.

שרה, כמה הצעות בשבילך

רובו הגדול של העם לא חי חיים משגשגים. רובו לא חי בכלל, אלא שורד. הנה כמה הצעות לחיסכון בקופת המדינה, או לפחות לניתובו של התקציב למקומות ראויים יותר.

1. אם אין לחם, תעשי קרמים

נסי לשלב בחוכמה בין יצירה לעשייה; הרשי לעצמך מדי פעם לרקוח בעצמך מוצרי טיפוח ממוצרים בסיסיים שיש במטבח. מלבד להתלוות לנסיעות עסקים עם כבודו, ולשמש כיועצת ראשית של הממשלה, נסי להכניס ללו"ז הצפוף טיפולי יופי בייתיים. מניסיון, מדובר בריפוי ועיסוק נעים, מרגיע ובעיקר מלטף את האגו.

>> מדריך לטיפוח ביתי ומהיר

2. שומרת טרנדים שכמותך

כאושייה טרנדית, או לפחות אחת שמתיימרת להיות כזו, מוטב שתתחילי לאמץ את האג'נדה האקלוגית; במקום לקנות כל פעם מוצרי טיפוח מגה-יקרים, נסי למצות את המוצרים הקודמים עד תום (מה אפשר לעשות עם קרם פנים ישן, לק שהתייבש ועוד טריקים) ולמחזר את השימושיות שלהם.

>> איך ממחזרים איפור ישן?

פותחת תיק בבקשה

ישבנו וחשבנו אילו מוצרי טיפוח יכולים לעלות כל כך הרבה, ויצאנו לבדוק מה היינו יכולים למצוא בתיק האיפור ובמגירת הטיפוח הפרטית של שרה נתניהו. להלן *הרשימה:

1. למקרים שהפן במספרה לא החזיק יום שלם (בהנחה שהיא הולכת כל יומיים למספרה) – מחליק שיער ביתי של רמינגטון עם טכנולוגיה המחדירה שמן מרוקאי לשיער, 499 ש"ח. להשיג ברשתות וחנויות חשמל
2. מגה-סרום עם תמצית יהלומים מסדרת הזהב פיור לוקס למותג הצרפתי סטנדל: 2100 ש"ח, להשיג בלעדית ברשת אפריל
3. שפתון אדום של שיסיידו, 235 ש"ח
4. סומק שיסיידו, 320 ש"ח
5. סרום שיסיידו, 2300 ש"ח
6. קרם עיניים ושפתיים של שיסיידו, 1100 ש"ח
7. מייק אפ פודרה של לה פרירי, 516 ש"ח להשיג ברשתות הפארם
8. מייק אפ קוויאר של לה פרירי, 1365 ש"ח
9. תחליב לזוהר העור של לה פרירי, 450 ש"ח
10. לק זהב של OPI, 220 ש"ח, להשיג במרכזי טיפוח מקצועיים
11. סט צלליות של איב סאן לורן, 380 ש"ח
12. קרם לחות ליום של איב סאן לורן, 1300 ש"ח
13. טוש א-קלה של איב סאן לורן, 240 ש"ח
14. סרום של איב סאן לורן, 710 ש"ח
15. קיט צלליות של דיור, 510 ש"ח
16. סרום של קלרינס, 649 ש"ח
17. סומק של קלרינס, 299 ש"ח
18. מייק אפ של סיסלי פריז, 850 ש"ח
19. מייק אפ פיפו טיינט אקלה של סיסלי פריז, 560 ש"ח
20. אמפולות לטיפול אנטי אייג'ינג ביתי של רונית רפאל, 1488 ש"ח

חשבון בבקשה: 16,092 ש"ח על 20(!) מוצרים בלבד

לאן נעלמו עוד 47,908 ש"ח? אל תשכחו להוסיף לחשבון טיפולי פנים במסכות יהלומים, ביקור מדי יומיים במספרות, איפור על-ידי מאפרת מקצועית לכל אירוע (ושרהל'ה אוהבת ללכת לאירועים), טיפולי יופי ואסתטיקה, וקיבלתם את ההוצאה הצנועה הזאת. מאוד צנועה.

(*הרשימה היא פרי דמיוננו והקשר בינה לבין המציאות יכול להיות מקרי בלבד).

מימין למעלה ובכיוון השעון: סט צלליות כוכב של דיור, צלליות של איב סאן לורן, קרם עיניים ושפתיים של שיסיידו, מייק אפ של שיסיידו, אמפולות של רונית רפאל, סרום של קלרינס, מייק אפ של סיסלי, לק של OPI ובמרכז קרם לחות של איב סאן לורן

 

המסקנה: שגרת הטיפוח של שרה כוללת הרבה איפור ויופי אבל מעט מאוד חן. אולי הרבה מוצרי איפור באריזות זהב, אבל עם המצב הכלכלי במדינה – לשרה יש בעיקר לב מאבן.

עד לרגע בו נחתם המאמר לא ניתן היה להשיג את תגובת דובר משרד רוה"מ.

צלמים: דיוויד מוריס, דן לב, סטודיו טיין, דביר כחלון, דני אופליגר

 

* עוד בBelleMode: איך להיראות רזה יותר?

* עכשיו בנישה: פרובנס בשרון

* עכשיו בגליליאו: השבב שנלחם בצהבת