התרגשנו מקולקציות האיפור של טהוניה רובל ונסרין קדרי

טהוניה רובל וגל גונן | צילום: רון קדמי
טהוניה רובל וגל גונן | צילום: רון קדמי

טהוניה רובל משיקה קולקציית איפור לנשים כהות עור, נסרין קדרי חוברת למותג איפור בינלאומי ויש עוד שלל ממתקים. חדשות הטיפוח

88 שיתופים | 132 צפיות

חלום כהה
כשטהוניה רובל הייתה קטנה, היא נהגה לשפשף את עורה באקונומיקה בתקווה שילבין. היום היא שלמה עם עצמה יותר מאי פעם ומהווה השראה לנשים שחורות באשר הן. לאחרונה השיקה קובל קולקציית איפור לנשים כהות עור, במיזם משותף שלה ושל גל גונן, בעלת מותג איפור ישראלי הקרוי על שמה. הקולקציה כוללת בין היתר ליפגלוסים (89 ש"ח) ושפתוני "קנדי בומב" למראה שפתיים מלאות (139 ש"ח), פודרה מינרלית (129 ש"ח), קונסילרים (139 ש"ח), מייקאפים (149 ש"ח) ועוד. המיזם מבשר על כניסתה של רובל לעולם העסקים, אבל מה שהכי חשוב לה הוא להעביר מסר לנערות ונשים כהות עור – והוא לקבל את עצמן. "כנערה חוויתי את עצמי כשחורה ומכוערת, וכשנערות בגילי התחילו להתאפר לא מצאתי מוצרים שיתאימו לגוון של עורי. בהמשך, בימי צילום כדוגמנית, הבאתי מוצרים שרכשתי בחו"ל כי למאפרים לא היה מענה לעור שלי", היא מספרת. "ערן ישראלי, המאפר של עדן אלנה, ביקש את המוצרים שלי בשביל לאפר אותה באירוויזיון ואני גאה ושמחה על כך".

candy bomb מהקולקציה של טהוניה רובל לגל גונן, מחיר 139 ש"ח | צילום: גדי סיארה
candy bomb מהקולקציה של טהוניה רובל לגל גונן, מחיר 139 ש"ח | צילום: גדי סיארה

חיים על נארס
עבור חובבות האיפור הרציניות מדובר בבשורה של ממש: מותג האיפור נארס נוחת לראשונה בישראל. המותג, שהוקם לפני 25 שנה על ידי המאפר־אמן־צלם ואיש הקריאייטיב פרנסואה נארס, נחשב כבר שנים להוט קוטור של האיפור בזכות צבעוניות נדירה, פורמולות משוכללות וטכנולוגיות חדשניות (נארס עצמו זכה לפני חמש שנים בעיטור אביר מסדר לגיון הכבוד בצרפת, שמוענק לאושיות שמשפיעות על העולם). מוצרי החברה, שנרכשה על ידי שיסיידו, נמכרים כיום ביותר מ־3,000 נקודות מכירה בעולם. חנות הדגל נחנכת בימים אלה בקניון רמת אביב (על ידי לילית קוסמטיקה), ולדברי החברה היא תהיה הגדולה ביותר במזרח התיכון ובאירופה. בחנות תתאפשר התנסות דיגיטלית במוצרים ואף יוצעו שירותי איפור. מלבדה צפויות להיפתח 14 חנויות נוספות בישראל במהלך חמש השנים הקרובות, לצד אתר אונליין.

נארס | צילום: יח"צ
נארס | צילום: יח"צ

הלהיט הבא
הזמרת והיוצרת נסרין קדרי מכורה לאיפור כבר שנים. עכשיו, בגיל 34, היא מגשימה חלום עם קולקציית איפור משלה, שאותה יצרה בשיתוף פעולה עם מותג האיפור המקצועי הנחשב מארצות הברית עפרה קוסמטיקס. "בחיים האמיתיים יופי מגיע בכל השפות ובכל הגוונים, וכמו במוזיקה, בכל צבע שרקחנו ישנו צליל מיתר שלי", אומרת קדרי. את הקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת בישראל ובחו"ל תחת השם "חייאתי" ("חיים שלי" בערבית, ואחד מלהיטיה המפורסמים), היא פיתחה עם הכימאים והקולוריסטים של החברה בפלורידה. הקולקציה כוללת פלטת צבעים אקזוטית מגוונת ובה סמקים, ברונזרים, היילייטרים וצלליות בנוסחה ייחודית אפויה (מחיר השקה: 259 ש"ח), וקופסת ביוטי של המוצרים שקדרי אוהבת במיוחד, הכוללת פריימר, פודרה, אייליינר, מסקרה, עיפרון תוחם ושפתון נוזלי עמיד (349 ש"ח במקום 649 ש"ח). להשיג באתר Guilty וברשת הפארם BE של שופרסל.

פלטת צלליות של נסרין קדרי ועפרה קוסמטיקס. להשיג באתר Guilty וברשת הפארם Be של שופרסל | צילום: יח"צ
פלטת צלליות של נסרין קדרי ועפרה קוסמטיקס. להשיג באתר Guilty וברשת הפארם Be של שופרסל | צילום: יח"צ
נסרין קדרי | צילום: יח"צ
נסרין קדרי | צילום: יח"צ

יופי חולף
חברת לנקום משיקה לראשונה בארץ מתחם טיפולים נייד, שיעבור בין קניונים נבחרים בארץ. במתחם מוצעים מגוון טיפולי פנים מתקדמים בחינם (רכישת המוצרים היא בתשלום), הנעשים על ידי צוותים מקצועיים מטעם החברה ומותאמים באופן אישי על פי סוג ומצב העור. בלחיצת כפתור חלונות המתחם משנים את צבעם והופכים לאטומים בשביל לשמור על פרטיות, לידיעת הנרתעות. המתחם כבר ביקר בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה ובקניון מלחה בירושלים, והתחנה הבאה: קניון איילון ברמת גן.

אנה זק לסקארה | צילום: אלכס ליפקין
אנה זק לסקארה | צילום: אלכס ליפקין

קצרים

אנה זק משחררת סנונית ראשונה מקולקציית האיפור שלה לרשת סקארה – ספריי לעיצוב וקיבוע הגבות

לרגל השקת הניחוח החדש של בושם Ginza, קוראת שיסיידו היפנית ללקוחותיה לתמוך במיזמים חברתיים למען נשים. החברה תתרום מהכנסותיה למיזם נבחר אחד מתוך ארבעה על פי הצבעת הגולשים

חברת ניוואה מציגה את סדרת Naturally Good להתחדשות עור הפנים, ש־99 אחוז מרכיביה הם ממקורות טבעיים

לד"ר עור יש תכשיר BB cream חדש, המשלב מייקאפ עם לחות והזנה ורכיבי אנטי אייג'ינג, כולל חומצה היאלורונית

בושם Ginza של שיסיידו. 469 ש"ח ל־90 מ"ל | צילום: יח"צ
בושם Ginza של שיסיידו. 469 ש"ח ל־90 מ"ל | צילום: יח"צ