האינסטגרם של הסלבס

הסלבס מכורים לאינסטגרם ומצלמים כל דבר שזז – מאוכל ועד שקיעות. בואו להציץ לצילומים של המפורסמים הכי חמים

88 שיתופים | 132 צפיות

אם מישהו חשב שהתלונות מצד משתמשי האינסטגרם הכבדים על כך שפייסבוק קנתה את האפליקציה האינטימית שלהם יביאו לנטישה המונית של הצלמים החובבים מאינסטגרם, הרי שבדיוק ההיפך קרה. אינסטגרם נמצאת במלוא כוחה, מספר המשתמשים בה כמעט והכפיל את עצמו מאז ההשקה לאנדרואיד והכי חשוב – הסלבס התמכרו ופשוט לא מפסיקים להעלות כל תמונה שעלתה בעדשת הסמארטפון שלהם.

אז איך העולם נראה מנקודת המבט של המפורסמים? חלק מצלמים את עצמם, אחרים מצלמים נופים, שקיעות, אוכל או סתם שטויות, אבל ברוב המקרים זה יוצא מעניין, בצירוף הערה שלהם על הצילום וכמובן שהתמונות גורפות אלפי לייקים ומאות תגובות שלרוב לא זוכות למענה של ממש. ככה זה נראה.

נועה תשבי

היא אחת הנשים הכי סקסיות בישראל אם לא בעולם כולו, אבל למרבה ההפתעה עוקבים אחריה "רק" כ-4,000 איש באינסטגרם, זאת ביחס לסלבס אחרים ברמתה. אבל אולי אחרי שתראו את התמונות של נועה גם אתם תרצו לעקוב אחריה כי הבחורה פשוט צלמת מחוננת ונוהגת לצלם בעיקר נופים וטבע. את הצילום המדהים הזה היא צילמה לפני כמה ימים במהלך טיול שלה בקניה.


צילום מדהים שנעה תשבי צילמה במהלך טיול שלה בקניה. צילום מסך מאינסטגרם

אסי עזר

מנחה האח הגדול הוא מחלוצי האינסטגרם בישראל ועד היום הוא צילם יותר מ-220 תמונות שנצפו על ידי יותר מ-25 אלף עוקבים, אולם לאחרונה הוא לא פעיל כל כך והתמונה האחרונה שהעלה הייתה לפני כעשרה שבועות. למה אתם שואלים? ובכן כנראה שלאסי החביב יש משאלת מוות, כי הוא העז להתערב עם לא אחרת מאשר בר רפאלי (שתככב גם כאן בהמשך) שאם יהיו לה יותר עוקבים מאשר לו מאינסטגרם – הוא יסגור את החשבון שלו ברשת. אז כמובן שאסי הפסיד, אבל החשבון שלו עדיין פעיל ואנחנו הצלחנו לדלות ממנו את התמונה המקסימה הזאת של לחמים שהוא צילם בפריז.


לחמים שאסי עזר צילם בפריז. צילום מסך מאינסטגרם

סנופ דוג

נעבור קצת לכוכבים האמריקנים. סנופ דוג עשה הכל, תרתי משמע: אלבומי זהב ופלטינה, הופעות ענק באיצטדיוני פוטובול, פרסי גראמי, פרסי MTV אבל גם סרט פורנו וסמים. הרבה סמים. אז התמונה הזו, שנחשפה לעיני כל 804 אלף העוקבים אחריו באינסטגרם, פשוט משקפת את הראפר הוותיק הזה יותר מהכל, אתם לא חושבים?


תמונה שמשקפת את הראפר הוותיק יותר מהכל. סנופ דוג. צילום מסך מאינסטגרם

לודקריס

ואם כבר ציינו תמונות שמשקפות מציאות, אז הנה עוד ראפר מצליח ועשיר להחריד שמצא דרך מקורית להראות לעולם איך בדיוק הוא אוהב לזוז ממקום למקום. רמז: זה לא בדיוק מטוס של אל על, ואת המכונית הזו הוא לא השכיר בשלמה סיקסט.


לודקריס מצא דרך מקורית להראות לעולם איך בדיוק הוא אוהב לזוז ממקום למקום.
צילום מסך מאינסטגרם

ליידי גאגא

זה לא סוד שאם כל המפלצות מחזיקה בחשבון הטוויטר הפופולארי ביותר בעולם עם כמעט 25 מיליון עוקבים, אך גרסת האינסטגרם של גאגא צנועה יותר, עם רק 25 אלף עוקבים. אולי זה בגלל שהיא לא מרבה לצלם יותר מדי ועד היום היא צילמה רק 62 תמונות, לעומת אינספור ציוצים שהיא משחררת מדי יום. עם זאת, לליידי קיימים עשרות חשבונות חיקוי באינסטגרם שלכל אחד מהם עשרות אלפי עוקבים, כך שאם נחבר את הכל ביחד נגיע ליותר ממאה אלף עוקבים. מכל מקום, התמונה הבאה צולמה על ידי גאגא (או אנשיה, לכו תדעו) בהופעה שלה ביפן לפני כשלושה שבועות. מדהים.


תמונה שצולמה על ידי ליידי גאגא (או אנשיה) בהופעה שלה ביפן. צילום מסך מאינסטגרם

שלום מיכאלשווילי

ובחזרה לישראל, ומי יותר ישראלי משלום מיכאלשווילי? אחד האנשים הכי מצחיקים במדינה מרבה להשתמש באינסטגרם, ועוקבים אחריו יותר מעשרת אלפים איש. הוא מצלם הכל – מבני משפחה דרך שקיעות מרהיבות ועד חברים למקצוע. לא ברור מאי אלו שני הקטנצ'יקים שהוא צילם בים המלח, אבל ביחד עם הפילטר המתאים יצאה לו תמונה פשוט מעולה.

כשהוא לא מצלם עכוזים של ילדים בני 3, הוא מצלם את אחת החברות הכי טובות שלו, הלא היא האישה שכל גבר לא היה רוצה רק כידידה, בר רפאלי. בצילום המרהיב הזה בר מוקפת ביונים שטופלו היטב בפילטר המטשטש ובפוקוס השאיר לנו שלום רק את היפה בנשים. האם שלום מאוהב?


תמונה שצילם שלום מיכאלשווילי בים המלח. צילום מסך מאינסטגרם


שלום מיכאלשווילי מצלם את אחת החברות הכי טובות שלו, בר רפאלי. צילום מסך מאינסטגרם

בר רפאלי

אז אחרי שהביסה את אסי עזר והמיסה את ליבו של שלום, בר התפנתה לכבוש את אינסטגרם, והיא עושה זאת בקלות ועם הרבה מאוד תמונות. כמעט 70 אלף עוקבים יש לה, כל תמונה גוררת אלפי לייקים ומאות תגובות, אבל בר, כמו בר, כמעט ולא מגיבה, אבל ממשיכה לפטם אותם בתמונות מסקרנות. בצילום הזה היא מחזירה טובה לשלום, שמצולם עם עוד מישהו שאנחנו לא מזהים תחת ההערה השנונה של בר "הראה לי מי חבריך ואומר לך מי אתה"

אבל גם בר יכולה להצחיק. כאן היא צילמה זוג מבוגר, הוסיפה פילטר מגניב והעירה על התמונה: "מישהו כאן מוחזק ברצועה…"

וכמובן שלא ניפרד מכם ללא קלוז אפ ממיס על עיניה של בר, שהיא בעצמה העלתה.


"הראה לי מי חבריך ואומר לך מי אתה". צילום מסך מאינסטגרם שצילמה בר רפאלי


"מישהו כאן מוחזק ברצועה…" צילום מסך מאינסטגרם נוסף שצילמה בר רפאלי


קלוז אפ ממיס על עיניה של בר, שהיא בעצמה העלתה. צילום מסך מאינסטגרם