עדי לאון בגמר של "האח הגדול VIP" וזאת יריקה בפרצוף

עדי לאון | צילום מסך מ"האח הגדול"
עדי לאון | צילום מסך מ"האח הגדול"

עדי לאון ושי חי התנהגו כל העונה בצורה שובינסטית וחשוכה, אז איך הם קיבלו מקום של כבוד בגמר? "האח הגדול VIP", ביקורת צפייה

88 שיתופים | 132 צפיות

אני מרגישה כאילו בכל טור אני אומרת לכן "הנה, הנה, עוד שנייה הגמר" ואז בשניה האחרונה אני אומרת "אה, לא, נשאר עוד שבוע". בכל מקרה, חבר'ה, יש לנו חמישיית גמר! מי היה מאמין? חוץ כמובן מלירון ויצמן שהאמונה הובילה אותה ללדת בתזמון הכי מדויק, ולהשאיר את גיא זוארץ להתמודד לבדו.

אבל עם כל הכבוד לצעקות הפלקטיות של זוארץ (ממי, שומעים אותך עד "2025"), זו הבעיה הכי קטנה שלנו. תגידו, מה קורה עם ההדחה של ויקי קנפו? היא הייתה אמורה לנצח! WTF קהל?! היינו אמורים לתת לה את הפרס כי היא הכי מתוקה בעולם אולי?! היא הייתה ההימור שלי – מה אתם עושים? מה, עדי ליאון ייקח? לבן אדם הזה אנחנו ניתן את הפרס? פור ריל? כסף הוא לא צריך, כי כל חצי פזמון לשיר של אייל גולן מסדר אותו יותר וכדי להמשיך להפיץ את משנתו השוביניסטית הוא תמיד יכול להמשיך בקריירה זוהרת של פאנליסט בערוץ 24. אם עדי אכן ייקח הייתי אומרת שצריך 'להחליף את העם', אבל כולנו זוכרים מה קרה בפעם הקודמת שמישהו אמר את זה.

ויקי קנפו מודחת מ"האח הגדול" | צילום: מיכה לובטון
ויקי קנפו מודחת מ"האח הגדול" | צילום: מיכה לובטון
חמישיית הגמר של "האח הגדול" | צילום: מיכה לובטון
חמישיית הגמר של "האח הגדול" | צילום: מיכה לובטון

לגבי הדחתה של אורלי – לא אגיד שהייתי מופתעת, אבל כן הרמתי גבה כשהיא פשוט רצה לכיוון היציאה כמו מישהי שממש, אבל ממש, לא רוצה להיות שם. כמה סבלת שם אורלי? כשחושבים על זה – מסכנה אורלי, לא היו לה חברים כל העונה. טוב, אם מחשיבים את אביבה תבורי, אבל אתן יודעות איך זה בריאלטי – שוכחים ממך אחרי רגע.

בתחילת העונה באמת לא הבנתי למה אורלי נכנסה לבית, לא בגללה – בגללנו. העובדה שנפגעת תקיפה מינית היא 'סלב' הייתה צורמת בעיניי, בהמשך העונה הבנתי שסלב או לא לנוכחות של אורלי בפריים טיים חשיבות עצומה. נכון, לגמר היא כבר לא תגיע ורוב הסיכויים שאחרי שתיים או שלוש השקות היא שוב תיעלם מהתודעה של כולנו, אבל אפילו אם היא גרמה לאישה או לנערה אחת להבין שהיא יכולה לומר 'לא' למישהו חזק ממנה, ברור שזה היה שווה את זה.

אז מה היה לנו בבית ה(כמעט) מעניין במדינה?

משימת "אחים שכאלה" AKA בכי בכוח
אנחנו שניה לקראת הסוף ובהפקת האח רוצים לרגש אותנו, להזכיר לנו כמה הדיירים שלנו עברו בחודש וחצי האחרונים. מה עושים? מתחקים אחר פורמט שרוב הצופים לא מכירים כי הם מתחת לגיל 20 ("חיים שכאלה", זה השם של הפורמט, ילדים). תכל'ס, גם אני אמורה לא להכיר אותו אבל אני פשוט טובה ברפרנסים וגם יש לי ויקיפדיה וגוגל, אז אל תרגישו רע עם עצמכם. בכל מקרה, כנראה שמנחה התוכנית המיתולוגי עמוס אטינגר לא היה חותם על מה שראינו אתמול אפילו כפיילוט, ומדובר באדם שעבד ברשות השידור, כן? זה בעיקר היה וואו הנה הם רבים, הנה הם משלימים, הנה הם בוכים, הנה תמיכה מהבית. מה תמיכה מהבית? הם עוד שניה בחוץ.

בן זיני | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"
בן זיני | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"
אסף גורן ועדי לאון | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"
אסף גורן ועדי לאון | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"

ברשת מנסים לסחוט כמה שיותר חזק את הלימון של עונת ה-VIP, וגם מחר נקבל את ההמשך של משימת "אחים שכאלה" – שנראית פחות כמו משימה ויותר צ'ופר. שוב, אני מניחה שנטלי דדון אכן התגעגעה לידידה הטוב רותם כהן (עפ"י הפרומו ששודר אתמול) – אבל היא עוד שניה יוצאת החוצה, אז בשביל מה?

הבנו – יש הישרדות!
גאד גיא זוארץ, הבנו, אתה מנחה גם את "הישרדות", אתה "האיש הכי עסוק בטלוויזיה"(ממתי?), תיכף תספר לנו שאתה נשוי ליעל בר זוהר והסוד לזוגיות הוא הקשבה לפרטנר.  סתם, אני יודעת שסביר להניח שהוא מחויב לפמפם את העונה החדשה של "הישרדות VIP" (לא נמאס להם ממפורסמים במצבי קיצון), אבל הבנוווווווווווו! בלה בלה זאת הולכת להיות העונה הכי מעניינת בלה בלה בלה. הדבר היחיד שמעניין אותי בעונת ה-VIP של הישרדות זה למה ג'וזי זירה נישק את אסף אשתר בפרומו. אה כן, וגם מי זה לעזאזל ג'וזי זירה?

הימורי הגמר
אז כפי שציינתי למעלה – יש לנו חמישיית גמר. הימור שלי: מצב גדול שעדי ליאון ייקח. הבן אדם הוא פאקינג ישראלז סוויטהארט. כמות האהבה שהוא מקבל בחוץ היא לא נורמאלית. לא מאמינות? רק תקראו תגובות על פוסטים באינסטוש שאנחנו מעבירות עליו קמצוץ של ביקורת. טוב שלא באים לשרוף לנו את הבית.

גם לבן זיני יש סיכוי. אהובתו טיילור, אשר שולטת ביד רמה באינסטוש, מפמפמת למעריצים בלי סוף להציע לבן ו"להראות שיש לו צבא" (זה ציטוט מהסטורי, אני לא צוחקת). נוסיף לזה שילדים הם המעריצים המשוגעים ביותר ויש לכם פייבוריט לזכייה.

אני מאמינה שאסף יגיע למקום השלישי למרות היותו חתיך וטיפש, או בעצם בגלל – הנוער המצביע אוהב את זה. שי חי למקום הרביעי כי הוא מספיק אהוב כדי שיצביעו לו אבל לא מספיק כדי לקחת את הפרס ונטלי תסיים מקום אחרון. זה לא שאני לא רוצה לפרגן לנטלי, אשמח לראות אותה זוכה, אבל אני פשוט חושבת שהיא בעלת הכי פחות השפעה מתוך החמישה. מקווה שאני אתבדה.

העונה הזאת נפתחה עם פוטנציאל נשי מובהק, בוגר ואמיץ יותר: נרי הוכיחה לכולנו שגם לשמאלניות יש רגשות, ויקי קנפו הביאה למסך ייצוג ישראלי אותנטי ואורלי רביבו שוב הזכירה לנו את המציאות השוביניסטית שכולנו חיות בה. בסופו של דבר אנחנו מגיעים לקו הסיום עם אישה אחת בלבד בחמישיית הגמר: נטלי שלגמרי שיחקה אותה העונה, ובכל זאת, גם היא – צעירה, דוגמנית ופופולרית עוד טרם כניסתה.

כבר ברור מזמן ש"האח הגדול" היא לא תוכנית אנתרופולגית על החברה הישראלית, ויותר בכיוון של מסחטת רייטינג חסרת בושה. ובכל זאת, כשרואים בתמונת הגמר את נטלי יושבת בחוסר נוחות לא בלתי מוסתר בין שני אויביה בבית שי חי ועדי, אפשר לחלום על ניצחון שלה, או סתם שגברים יפסיקו עם מאנספרדינג ויבינו את מקומם במרחב. מה שיבוא קודם.

חמישיית הגמר של "האח הגדול" | צילום: מיכה לובטון
חמישיית הגמר של "האח הגדול" | צילום: מיכה לובטון