"כל האמת בפרצוף" גרסת 2019: שבוע לפני הגמר שי חי מאבד את זה

שי חי | צילום: האח הגדול VIP
שי חי | צילום: האח הגדול VIP

שבוע לפני הגמר שי חי מוכיח שכל ה"אני החדש" היה שקר אחד גדול. אחרי שצעק על נטלי דדון שהיא "בריונית" ו"גועל נפש" הבנו שהמזג האלים שלו לא השתנה

88 שיתופים | 132 צפיות

 

אנחנו במרחק שבוע מהגמר, ומר "קורא את המפה", AKA לירן שטראובר, הודח אמש. הדחתו הייתה צפויה, כי כמו תמיד זה הזמן בו מתחילים להיפטר מהקצוות המפוצלים של העונה ולראות את הסוף. נוסיף על כך את זה שהדיירים מתחילים לאבד את זה ולהתפוצץ אחד על השני כל שני וחמישי – והא לכם – (כמעט) סוף עונה בבית ה(כמעט) מעניין במדינה.

לירן שטראובר | צילום: האח הגדול VIP
לירן שטראובר | צילום: האח הגדול VIP

 

לא נורא ממי, לפחות יש לך פיג'מה של באטמן: לירן שטראובר לא נפרד מהחלוק של דלתא | צילום: יח"צ
לא נורא ממי, לפחות יש לך פיג'מה של באטמן: לירן שטראובר לא נפרד מהחלוק של דלתא | צילום: יח"צ

 

>> שובניזם במיטבו: הבכי של עדי לאון מעיד על איזה אדם פרמיטיבי הוא

כולם נופלים על נטלי לא משנה מה
מה יש לאנשים מנטלי דדון? האם כשהייתה קטנה מכשפה קיללה אותה שגברים יתאהבו בה ואז ידברו על כך בחוסר טאקט? ושיגררו אותה לריבים שהיא אינה רוצה לקחת חלק בהם? כשהדיירים שיחקו "אמת או חובה" נטלי כיכבה ובגדול. סביר להניח שהיו שם עוד שאלות אבל מן הסתם בעריכה רצו להוסיף עניין והשאירו רק את מה שקשור לנטלי. אחרי שגרמו לשטראובר להודות שהיו לו ציפיות שיקרה משהו עם נטלי, ולאסף שלקח לו שבועיים להתגבר עליה – הגענו לשאלת המיליון: "האם את מחפשת גבר עם ביטחון כלכלי?" כל המתיפייפים (המילה האהובה על ויקי) יכולים לבוא ולהגיד שהיא גולדיגרית אבל בסך הכל – מי לא רוצה מישהו עם ביטחון כלכלי? לא הכל קם ונופל על זה אבל זה תמיד נחמד, כמו שכדאי שאת תהיי עם ביטחון כלכלי כשאת מגיעה לקשר. אם לומר את האמת, הניסיון מצד הבית (וההפקה) "להראות את פרצופה האמיתי" בעניין הספציפי הזה ולהוציא את נטלי שוב ושוב מישהי שאכפת לה מפיננסיים של בן הזוג הוא פשוט מעצבן. ונניח וזה משנה לה – הו גיבס אה פאק? שיבושם לה. תהיו אתם דוגמנית ואמא חד הורית ונראה אתכם לא רוצים ביטחון כלכלי.

נטלי דדון | צילום: האח הגדול VIP
נטלי דדון | צילום: האח הגדול VIP

 

שי חי ונטלי דדון | צילום: האח הגדול VIP
שי חי ונטלי דדון | צילום: האח הגדול VIP

 

סאגת שי-חי נטלי – WTF?!
וואט דה פאק? מה עובר על שי? מה אנחנו מפספסים? תראה לי על הבובה איפה נטלי פגעה בך. תקשיבו, לשי יש אישיוז רציניים. קלירלי לבן אדם יש בעיית כעסים רצינית (שלזכותו יאמר שהוא מנסה לטפל בה) והדבר האחרון שהוא צריך זה ללכת לפורמט כמו "האח הגדול" שהלחם והחמאה שלו זה עצבים. אני לא יודעת באיזה מספר של "קארטה קיד" שי חי (הבנתם? כי הוא חי בסרט, חיחי) אבל ללכת ו"לסגור מעגל" עם ה"אח הגדול" זה לא רעיון טוב! תסגור מעגל עם אקסית, עם מורה שלא האמין בך, עם המאסטר שלך – אנאערף – רק אל תלך לריאליטי שכל הקטע בו זה לשחק לך עם הראש והרגשות כדי לעשות את זה!

באינטרנט סימנו את שי מהרגע הראשון כאחד שמנסה לעשות הצגות ולזכות שנית באהבת הקהל, אבל אני לא חושבת שזה העניין. מדובר בבן אדם שהתחיל תהליך חיובי עם עצמו ואז חזר למקום שהתחיל את הכל.

שי חי | צילום: האח הגדול VIP
שי חי | צילום: האח הגדול VIP

 

אין מקום לדרך שהוא דיבר אל נטלי, במיוחד כשברור שהיא לא באמת עשתה לו שום דבר. זו בריונות לכל דבר. האח היה צריך להתערב, והצופים היו צריכים לראות את ההתערבות הזאת  במידה והיא התרחשה. לשי יש בעיה עם קבוצת הנותרים בבית, ואני מבינה אותו, כי הם סחים רצח, אבל הוא לגמרי נכנס לדמות הסמוראי המתמודד שהולך לשבת בחושך ולקלל את כולם בלב. בעיה באוזניים? since when? כל אחד היה מתחרפן מהאנשים האלה והדציבלים שהם מגיעים אליהם אבל בחייאת שי – בעיה באוזניים? צריך להבין שלבן אדם יש בעיה שאינה מטופלת עד הסוף ולא לקחת אותו ברצינות כפי שלמדנו עם עדי.

יש מצב שבן זיני הוא האדם הבוגר ביותר בבית?!
מאז שחבורת האינטלקטואלים (אורי, נרי, הישאם) עזבה, שי נשאר עם בן זיני, שמסתבר שהוא היחיד שעדיין מתנהג בצורה נורמלית (הכל יחסי). הצורה שבה הוא הפציר בשי לנשום עמוק ולהתגבר על הכעסים שלו ראויה לציון לשבח. לא נורא ששי לא קיבל את המילים שלו, אבל זה שי. לבן זיני יש את היכולת לשים את האצבע בצורה מדויקת על התנהגות של בן אדם ומאיפה היא נובעת, הבעיה שהתדמית הנערית שלו מונעת מאנשים להקשיב לו. חבל, הוא כרגע הכי נורמאלי בבית. הבעייה הנוספת שלו היא שהוא חבר של אסף (שלא הצליח לעשות מגן דויד עם הידיים כשהודיעו לו שהוא שרד את ההדחה. בפעם הרביעית הוא הצליח).

בן זיני | צילום: האח הגדול VIP
בן זיני | צילום: האח הגדול VIP