הבכי של עדי לאון מעיד על שוביניזם טהור

עדי לאון | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"
עדי לאון | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"

גיא זוארץ לא מצליח להסתדר בלי לירון, אסף ולירן ממשיכים את המלחמה על נטלי דדון אבל הרגע בו עדי בכה בגלל הכלים גרם לנו לתעב אותו סופית

88 שיתופים | 132 צפיות

 

אנחנו מתקרבים בצעדי ענק לגמר ודיירי "האח הגדול" מתחילים ליפול כמו זבובים. המחנה של שי-חי מתמסמס ("הוא בחר בלא-שמחים", כפי שעדי סיכם את זה) ולירן בטוח שיש לכך משמעות והוא מנסה "לקרוא את המפה".  מה אומרת המפה? לא הרבה, מה שכולם יודעים בחוץ: לבן זיני יש הרבה מעריצים, עדי לא יודח לא משנה מה, ויקי כנראה תזכה בגלל קולות הרחמים, אסף חתיך ונערות בנות 14 מתות עליו ונטלי תעמוד כמו עציץ בגמר.

אז מה קרה השבוע בבית ה(כמעט) מעניין במדינה?

בית האבות הגדול
במשימת בית האבות AKA "אחוזת בית האח" הרגשתי כאילו אני איתם במקרמה ובקילוף תפוחים. כמה פעמים אפשר לראות את עדי ליאון סובל במשימה? זה אומנם מצחיק לראות כמה הבן אדם לא בקיא בעבודות הבית, אבל כאילו, אחי, אתה שובר שיאים. אפילו אני, (ואני לא צוחקת) שלא בישלתי מעל חצי שנה במטבח שלי (אני קרייריסטית, תירו בי), אם הייתי צריכה עכשיו לבשל כי החיים שלי היו תלויים בזה או אנאערף – הייתי עושה את זה כמו גדולה. אתה עומד שעה על הרגליים אתה מאבד את זה? בכלל, שדיירי הבית יגידו תודה שסופסוף נותנים להם משימה הכוללת ישיבה על הטוסיק. מקרמה ארבע שעות? נראה לי כמו חופשה חלומית. אני לגמרי יכולה להבין למה הטון של האח במשך כל הפרק היה ממש עוין, כי למי יש כוח לחרא הזה? אני בטוחה שהוא שמח בדיוק כמונו שעוד עשרה ימים הכל נגמר.

נטלי דדון, אורלי רביבו, אסף גורן ולירן שטראובר | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"
נטלי דדון, אורלי רביבו, אסף גורן ולירן שטראובר | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"

 

>> ומה קרה שמוראט מ"הכלה מאיסטנבול" נכנס לבית "האח הגדול"?

עדי לאון | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"
עדי לאון | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"

 

בואו ניתן לדיירים אבנים ונראה מה קורה
אל תילחצו, אף אחד לא יידה אבנים על אף אחד, הכל טוב – הם סתם קיבלו אבנים עם כל מיני מילות תואר מבאסות מהאח והיו צריכים להעניק אותן אחד לשני. וואלה, היה עדיף שיזרקו אבנים.
ההסתמכות על האינטריגות בין הדיירים מתחילה לשעמם, והבנו, כולם צבועים והישאם מקנא בנטלי (עפ"י האבן שהיא העניקה לו). אגב, בזמן שנטלי נשאה נאום תוכחה להישאם על כך שקרא לה צבועה, שני הפאפיז לירן ואסף ישבו מוקסמים מהצד ומלמלו משהו על זה שהיא מדהימה כשהיא מתעצבנת. רק לי זה מוזר ששני גברים שמאוהבים באותה בחורה יושבים ביחד ומדברים על אותה בחורה?  מה פתאום לירן נזכר שהוא בקטע של נטלי? גבר, אנחנו עשרה ימים לפני הגמר (גיא זו-ארץ לא מפסיק לומר את זה, אחרת לא הייתי זוכרת) ואסף השתין עליה (מטאפורית, בקטע של טריטוריה) בשניה שהוא נכנס לבית. ובלי קשר למשימה: אני עדיין רוצה להוריד כאפה לאסף. די עם החיבוקים, די לאהוב את כולם, די!

הישאם סלימאן | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"
הישאם סלימאן | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"

 

נרי נביאה וההדחה של הישאם צפויה
מרגע יציאת אורי גרוס מבית האח אני עוקבת אחריו באדיקות באינסטוש (הוא הנטע ברזילי של התסריטאים מבחינתי) ואחרי החוויות שהוא משתף מבית האח. אגב, הוא סיפר שהם מתלבשים בשירותים או במקלחת ושאסף לא כזה טיפש כמו שמוציאים אותו. אני בספק. בכל מקרה, אורי שלנו יושב הרבה עם נרי ולאחרונה הוא העלה לסטורי השערות של נרי לגבי ההדחות הבאות. היא אמרה שהישאם הוא הבא לצאת בטענה שאחרי שהיא ואורי עזבו, הוא עם הכי פחות מעריצים מסמסים – וכך היה. הישאם הגיע לבית האח סתם לפאן, נשאר סולידי רוב הזמן, רב קצת עם עדי בהתחלה, נהיה חבר שלו ומדי פעם יצא על אנשים. יכול להיות שהיו הרבה שיחות על שלום, דו קיום, אמנות ורגעים מצחיקים שלא נכנסו לתוכנית – אך אם נשפוט על פי העריכה של התוכנית – זה לא היה מספיק.

שמישהו יחזיר את לירון
חבר'ה, גיא זו-ארץ יצא מכלל שליטה: כמות הפעמים שצמד המילים "צופים יקרים" נאמרת בשידור לא הגיונית! שמישהו יסביר לו איך מכריזים על מודח. לירון, איפה את??? תעזבי את התינוקת הרכה שלך, את פלא הבריאה שיצא לך מהרחם – ללילה אחד – אנחנו חייבים שתעשי סדר בבלגן לפני שהוא שוב יקפוץ לנו על המסך ב"הישרדות". גם מה הקטע של עוד עונת VIP? אין יותר פורמטים בעולם? אז נסגור שאת מתארגנת על בייביסיטר ומגיעה לגמר הגדול?

גיא זו-ארץ | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"
גיא זו-ארץ | צילום מסך מ"האח הגדול VIP"