למה "האח הגדול" כל כך מתעקש לנסות לצלם סרט פורנוגרפי ציוני?

אילנה ודניאל. "האח הגדול" | צילום מסך, רשת 13
אילנה ודניאל. "האח הגדול" | צילום מסך, רשת 13

דניאל מתמזמז עם אילנה בזמן שהוא מקפיד לבדוק את את המצלמות, בר מצפה מכולם לגווע ברעב בשביל שיהיו לה סיגריות וקאזם מחליט להחביא אוכל מתחת למיטה. מה לעזאזל קורה בבית האח?

88 שיתופים | 132 צפיות

זה היה ליל קיץ סתווי (אין דבר כזה) ואני שוב איימתי על בן זוגי שטוחן לי את המנוי – שהפעם אני מסיימת עם הנטפליקס הזה. אך כמו תמיד, במקום לפתוח בהליך בירוקרטי מצאתי את עצמי בבינג' הקצר ביקום של "חם, רותח, לוהט" ושמחתי לגלות שאפילו לתהום התרבותית שלי יש תחתית. קשה שלא לצפות בחבורת אמבות עם שרירים מנסים להשאיר את השמקעלע שלהם במכנסיים בשביל סכום זעום של כסף, ובאותה מידה להבין שבישראל המתמודדים יכלו לחזור הביתה עם צ'ק שמנמן עוד בטרם יצאו מהאודישנים.

כל מה שרציתן לדעת על העונה החדשה של האח הגדול

וכעיקרון יש שני דברים שישראלים ממש טובים בו: לספר לכולם שפלאפל זו המצאה שלנו, ולהשאיר את האיברים האינטימיים שלהם במצב כבוי בנוכחות מצלמות – לא משנה מה – ובטח כשמדובר בתמריץ כספי על הפרק. אז למה האח הגדול כל כך מתעקש לנסות לצלם שם סרט פורנוגרפי ציוני למהדרין? הרי גם ככה אסור לשדר את זה! וגם אם כן, למה שמישהו יעשה את זה לעצמו?!

נתנאל, אופק, דיאן. "האח הגדול" | צילום מסך, רשת 13
נתנאל, אופק, דיאן. "האח הגדול" | צילום מסך, רשת 13

אהבה בקרשים

להלן מפת הזיווגים העדכנית: אופק וטליה, שהיא גם קצת עדיין מגששת עם אליאב שהוא בכלל עם בר. דיאן עדיין עם נתנאל ואילנה מתמזמזת עם דניאל בזמן שהוא מקפיד לבדוק את המצלמות במקום להביט לה בעיניים. אז בואו נתעכב רגע על השיקוץ הזוגי הזה, כי כעיקרון דניאל בעניין שלה כמו שאני בעניין של להתנזר מפיצה-פיתה לארוחת בוקר (אין עניין כזה). אך הגולש התימני שלנו לא פראייר, הוא מבין שזמן מסך זה לא הצד החזק שלו והוא מחליט לחתור למגע (ליטרלי) עם הרווקה היחידה שנשארה אחרי שתקציב הדוגמניות התבזבז על נתנאל ואופק. והרי ידוע שאין מצב שרחל זורמת עם מזרחי.

כצפוי, תוך פחות מיממה ולאחר שדניאל קיבל את הבאז המתבקש – הוא חתך ממנה עם שלל סיבות כמו: בלבול, פערי גילאים וחוסר כבוד לאישה בוגרת ואמא לילד (לא הבנתי, אם את עושה ילד אסור לך יותר נישוקים?). בקיצור, תגיד שאתה מתעסק איתה כדי לא להיות מודח על תקן מתמודד משעמם – מבלי להגיד את זה.

אילנה ודניאל. "האח הגדול" | צילום מסך, רשת 13
אילנה ודניאל. "האח הגדול" | צילום מסך, רשת 13

לא התגעגענו: ישיבת תקציב ראשונה

לאחר שהפסידו במשימת התקציב, הדיירים המחוצפים הצליחו לצבור לא פחות מ-65 עבירות ולכן הם צריכים להסתדר עם 1,800 שקלים בלבד. בימים של יוקר מחיה זה כבר לא מספיק לרווק צנוע אז בטח לא ל-18 ברברים שמגלגלים את הבעיות שלהם אל תוך טורטייה עם שוקולד. קיבלנו שם את כל הרגעים הגדולים: בר מצפה מכולם לוותר על אוכל בשביל שיהיו לה סיגריות וקאזם מחליט להחביא אוכל מתחת למיטה. ביקום מקביל הייתי צוחקת עליו אבל ביקום הנוכחי גיליתי שהשותפה שלי גונבת ממני כבר כמה חודשים ואני עושה בדיוק אותו דבר.

דיאן, נתנאל, שחף, מרינה, דניאל. "האח הגדול" | צילום מסך, רשת 13
דיאן, נתנאל, שחף, מרינה, דניאל. "האח הגדול" | צילום מסך, רשת 13

בר סתמי כבר

כאילו באמת בר, די לצעוק. הבנו שאת רוצה סיגריות. ושאת לא אוהבת את טליה ובעצם שום דבר שאת לא יכולה לשלוט בו, אבל באמת די לצעוק, זה לא דוכן של מוצרי ים המלח בקניון בפלורידה. גם חשוב לציין שאני צופה בתוכנית הזו עם לפטופ מתפרק והרמקולים פה גם ככה תלויים על בלימה.

מודה שקשה לעקוב אחרי כל הדרמות הבלתי נסבלות שהיא מייצרת ולכן אאמלק: היא לא מגנה על אופק, היא מקנאה בחברות שהוא רקם עם טליה ואליאב כאינדיבידואלים. היא גם לא מגנה על אליאב, זה פשוט מעצבן אותה שהוא שומר על יחסי אהלן-אהלן עם האקסית שלו במקום לחבוט בה עם שק אורז. אם תשאלו את אליאב, זה בגלל שבנות יפות לא יודעות להסתדר ואני תוהה כמה נוח לחיות בתודעה שלו. בכלל, בר כאן כדי לתדלק את הסיטואציה החברתית הנפיצה הזו כדי שתוכל לשים את עצמה במרכז, לרכל על זה בנסט עם ריוואה ואז לכעוס על אליאב שמצותת להן. כי מי צריך מיקרופונים כשאפשר לשים אותו בקונטרול.

כל הריקאפים של חתונה ממבט ראשון

חתיך חדש בבית

עמרי נכנס לבית כי באמת כבר הרבה זמן לא חופצן פה רווק צעיר ופוחז. הגוש הסובייטי מפגין התלהבות יתר, טליה קובעת שהוא "נורמלי" ואני כאן כדי להזכיר שמדובר בבחורה שגילתה עניין רומנטי ממושך באליאב. כך או כך, אזעקת טריגר עולה ויורדת אצל אופק שחש חוסר ביטחון נוכח האיום הלוהט החדש. בשיחה עם האח הגדול הוא דיבר על תחושת חוסר ערך והדחייה שעדיין מלווה אותו כאדם בוגר. ואז הבנתי איך אני נשמעת מול הפסיכולוגית שלי.

 

רחל המרכלת

נכון, היא גזענית. ונכון, היא לא מפרגנת לנשים רזות ממנה ונכון, היא ושחף הם צמד ההייטרים הכי מפוספס בעולם וכן, יש לה אישיו לא פתור עם אמנון ליפקין-שחק. אף על פי כן ולמרות הכל, אי אפשר לומר שלא אתגעגע ושספק אם ההשחרות של דיאנה וריוואה ימלאו את החלל. כך או כך, מתברר כי מעתה כל מודח נאלץ להכניס מישהו אל רשימת ההדחה. רחל הולכת על קאזם ויש לי תחושה שזה על עניין לא פתור של שניהם מימי גל"צ.

רחל. "האח הגדול" | צילום מסך, רשת 13
רחל. "האח הגדול" | צילום מסך, רשת 13