האח הגדול 2020: אורן חזן בצעד נוסף להיות דונלד טראמפ

אורן חזן מדבר על אביו הרוחני | צילום מסך מתוך רשת 13
אורן חזן מדבר על אביו הרוחני | צילום מסך מתוך רשת 13

כלומר זה מה שהוא היה רוצה, הוא רק התבלבל ושכח שקודם הוא היה צריך להשתתף בריאליטי ואז להיכנס לפוליטיקה. ומה עוד? המאבק על ליבו של ליאור נפתח. יהיה חם

88 שיתופים | 132 צפיות

כמו שכולם ניחשו, אז אורן חזן נכנס לבית האח הגדול לשבוע הקרוב. או אולי יותר, זה היה מאוד אמורפי. אני די בטוחה שההסכם בינו להפקה היה שאם סבבה לו להישאר שם אז הוא נשאר. מיום רביעי מפמפמים לנו על "הכניסה הגדולה" של הדייר המסתורי, אבל בפועל כולם זיהו די מהר במי מדובר. הייתי צריכה רק מבט חטוף בציפוי הקריסטל לשיניים שלו וכבר ידעתי שזה הח״כ לשעבר אורן חזן. וכל זה רק בשביל להביא אותו לעשר דקות בסוף הפרק.

תראו, אני יודעת מה זה טלוויזיה. למען השם, אני עובדת שם, אבל במילותיו של אורן חזן: "מה זה! יש בית ספר מחר! שעה אני מחכה להיכנס". מעולם לא הזדהיתי עם מישהו כמו באותו רגע. בחייאת, השעה 23:20 ואורן עדיין חוצה את השטיח האדום ומחלק סלפיז (ולא שוכח את גיא ולירון כמובן. מדהים איך תוכנית עם כל כך הרבה תקציב היא כזאת שכונה, ואני אומרת את זה כדבר חיובי).

חזן. מחלק סלפיז | צילום מסך מתוך רשת 13
חזן. מחלק סלפיז | צילום מסך מתוך רשת 13

>> ומי ההימור שלנו שתגיע לגמר?

אני לא חושבת שאף אחת הייתה מופתעת מכניסתו של אורן חזן לבית כי… ובכן, זה אורן חזן. בתעודת הזהות חסרת האפקטים וארט שעשו לו הוא אף השווה עצמו לדונאלד טראמפ. עוד פוליטיקטי עם חיבה לריאלטי שנהגו לצחוק עליו – וכיום הוא צוחק על כולנו מהבית הלבן. חה חה. אנחנו בדרך למלחמת עולם שלישית. אבל אוקיי, אורן.

אורן חזן הוא ללא ספק החומר ממנו עשויים כוכבי ריאליטי כמו ליהיא גרינר וטילטיל, ובעולם מקביל הוא היה מתחיל את חייו בריאליטי כמו "המירוץ למיליון", משם ממשיך ל"הישרדות VIP", "זוג מנצח VIP", פאנליסט קבוע בהדו"ח היומי, פאנליסט חוזר ב"שי בשידור" – ומקנח ב"האח הגדול" ברשת 13. וזה קצת מה שמפחיד. כי אני לא חושבת שהמסלול הזה נראה מוזר למישהי. לא נראה לי שמישהי קוראת את זה ואומרת "וואו אחותי הלכת רחוקקקקקק!". ואם הוא יחזור לפוליטיקה? באמת, נהיה המדינה הזאת שמריצה מישהו מ"האח הגדול"?

אבל בתכלס, אחרי שהוא סופסוף נכנס, אני לא מבינה מה עומד מאחורי הלחץ הגדול להביא את אורן חזן. בשווי האטרקציה והפיאסקו שנלווה לכניסה שלו הוא שווה לערך לאביבית בר זוהר. זה לגמרי מישהו ששמים בכניסה השנייה או לפחות בסוף הרבע הראשון של העונה. מה, אתם לא סומכים על הדיירים שלכם שיעשו לנו מעניין בלב? אנחנו כולה בשבוע הראשון! איזה שבוע, כולה עברו ארבעה ימים. תמיד אומרים על פורמט "האח הגדול" שהוא מאיץ תהליכים, אבל לא הגזמנו קצת?

אבל עזבו את זה לרגע. אתן בטח תוהות: "היי, נועה! אם אורן חזן היה ההיילייט של הפרק והוא בעצם הגיע רק בסוף, מה קרה בשאר הזמן בפרק? וואלה סתם דברים. אבל בדיוק על זה אני הולכת לדבר.

מי תזכה בליאור?

אי אפשר להאשים אף אחד שהפרק השני לאחר הכניסה הוא לא מעניין. יש לנו בבית ים דיירים, לא כולם מקבלים זמן מסך, אנחנו לא באמת זוכרות את השם של כולם ואנחנו רק מחכות שידיחו כבר חבר'ה לא זכירים.

ליאור נרשם כ"החתיך" של הבית, שזה משקל מאוד כבד שמפילים עליך כמתמודד. בהנחה וליאור לא מחרטט אותנו על כל אווירת "מה פתאום, לא תהיה לי זוגיות בבית" – הוא מסכן, למה כולן חמות עליו. וכשאני אומרת כולן אני מדברת על תקוה וירדן. החיבור בין תקוה לליאור היה די מיידי מאחר ששניהם צחוקים רצח. תקוה היא אחת מהחבר'ה אבל היא כל כך יפה שהיא יכולה לחצות את הגבול בין ידידה לבת זוג די מהר. עד כה ליאור לא העז לחשוב על תקוה כאופציה כי חשב שהיא בהיריון, ואני סקרנית לראות לאן הרוחות ינשבו. בהנחה והיחסים שלהם הולכים לכיוון הזה, ייקח להם עונה כדי לממש את מערכת היחסים, ואנחנו נחזה בסיפור אהבה עוד לפני שהוא קורה.

צילום מסך מתוך רשת 13
צילום מסך מתוך רשת 13

אך מהצד השני עומדת ירדן, שעוד שנייה מעלה מסוק שכתוב עליו "ליאור!!!! אני בעניין שלך!!! בוא לשבת לידי!!!". אל תבינו אותי לא נכון, אני לגמרי בעד ורבליות מול הגבר הפוטנציאלי שלך, אבל אתם ליטרלי מכירים יומיים, וזה קצת קרייזי שמישהי באה אליך עם הכרזות כאלה אחרי 48 שעות של היכרות שטחית. בצד של ירדן נמצאת אמלי (כן, בלי י') שטוענת כי היא תראה בנימוס לתקוה ההריונית את מקומה. מה שהיא לא יודעת הוא שתקוה בכלל לא בהיריון. שי איז סינגל אנד רדי טו מינגל.

אפרופו תקוה, הבה ניתן כמה מילים על המשימה הסודית שבעצם הייתה שלוש משימות סודיות. כאמור, תקוה שיחקה אותה בהיריון (ונכנסה לתפקיד יפה מאוד), ניר משוברים שתיקה שיחק אותה מתנחל ואסיף הימני (והאקס של מעיין אדם, משם אתן מכירות אותו) היה צריך לדברר (כי הוא כאילו היה דובר בכנסת) את כל הסיפור ולעזור להם לא להיחשף. לתקוה הוא לא הצליח לעזור, כי בחייאת, היא היחידה פה בהיריון זה מחשיד, אבל לניר דווקא כן. למרות שהוא ממש גרוע בהנחת תפילין כולם קנו את הסיפור של המתנחל מסוסיא מדרום לחברון. הניסיון של ההפקה ליצור מתח בין אסיף לניר על רקע פוליטי נכשל והשניים אמנם לא מסכימים, אבל הם לגמרי חברים (כפי שחזיתי). סביר להניח שאורן חזן לא יעבור על זה בשתיקה, ואולי… חחח… ישבור שתיקה? סליחה על הבדיחה הגרועה, הייתי חייבת.

גד, מר "לא מפנה צלחת", היה כל כך הזוי שחשבו שהוא עצמו כולו בעצם משימה סודית. איזה באסה להם כשהם גילו את האמת.

והנה עוד כמה דברים ששווה לשים לב אליהם: 

* רות מסבירה ליוסי על היותה בי-סקסואלית זה הדבר הכי מתוק אבר. למה היא כל כך מושלמת?

* ואם כבר רות, יש מצב שאנחנו חוזים בניצוצות בין רות לאסיף? הרי שניהם בעלי רקע דומה (דתל"שים בתקשורת) ודווקא הניגודיות הערכית זה מה שיהפוך את הקשר הזה למעניין.

* מישל מסתמנת כסתם מעצבנת שתעוף די מהר.

* כשחגית ראתה את תקוה יורדת במדרגות היא הסתכלה עליה כל כך בקנאה, עד שחשבתי שהיא תפשוט את עורה של תקוה ותלבש אותו.

* מה גד נעלב מהמשימה הסודית? זאת משימה סודית. אתה החלטת לבוא לניר ולהודיע לו שמעכשיו ניר הוא המלאך השומר שלך (בזמן שזה מנסה לא לצחוק לגד בפנים).