ההדחה של דיאן: סוף סוף נוכל לגלות אם נתנאל בן אדם מחורבן בזכות עצמו

זה שיר פרידה. דיאן ונתנאל מ"האח הגדול" | צילום מסך רשת 13
זה שיר פרידה. דיאן ונתנאל מ"האח הגדול" | צילום מסך רשת 13

טיפ שלנו לדיאן: לא לפתוח ווטסאפ. משולש האהבה הכי מסקרן בבית שייך לשחף-שרין-משה, ולגבי השואה שבחדר: אחרי 55 ימים האח הגדול נזכר שיש לו גבול מוסרי? על מי אתם עובדים פה?

88 שיתופים | 132 צפיות

קול ששון וקול שמחה, קול חתן וקול דיאן סוף כל סוף הודחה. כעת נוכל לגלות אם נתנאל באמת בן אדם מחורבן בפני עצמו (האופציה המועדפת עליי) או שהטיעון המיזוגני נכון ודיאן באמת העבירה אותו על שפיותו. רגע לפני שאמשיך, המלצת מערכת רותחת למודחת הטרייה: לחכות איזה יום, יומיים או שנה לפני שאת חוזרת לקרוא הודעות באינבוקס. גם תמתיני רגע עם הוואטספ לקולגות. לפחות עד שתקבלי כתבת שער מתקרבנת שתטהר את שמך. אל תדאגו חברות, עברנו את משבר ג'קו אייזנברג, נשרוד גם את זה.

האח הגדול | צילום מסך רשת 13
האח הגדול | צילום מסך רשת 13

מכות זה מצחיק. שואה לא

טוב, אי אפשר להתעלם מהשואה שבחדר. כעיקרון הייתי שמחה לדלג על כל הפסקה הזו כי בסך הכל באנו להנות פה. אבל נתנאל כמיטב המסורת, היה חייב להרוס הכל. הפעם הוא החליט להצדיע במועל יד בוייב של בדיחה שחורה לא מוצלחת ואף להגדיל ולחשוף את שחף שביצע תנועה דומה אבל אף אחד לא שם לב. כמו כן, אני מאוד חוששת למצוא את אורנה בן דור בחדר שלי עם הרצאת תוכחה על הפעם ההיא שנרדמתי באמצע הקרנה של "הפסנתרן". בקיצור, אני אתייחס לשואה עכשיו ברשותכן.

אפתח עם הבהרה מובנת מאליה: אני לא חושבת שלהצדיע במועל יד כדאחקה על מריטת שפם זה פיצוח קומי גאוני שמומלץ לבצע בתוכנית טלוויזיה עממית. אך האם בתוך 55 ימי בריונות, אלימות, שבירות חפצים אזהרות שלא מובילות לשום מקום ואווירה כללית של ביוב שעלה על גדותיו – האח הגדול נזכר שיש לו גבולות מוסריים? ואיך בדיוק הוא בחר לטפל בהם? עם דחיית פרק ההדחות לטובת שעת סיפורי שואה גרפיים שצרובים לנו ב-DNA הקולקטיבי בין כה? שיחת נזיפה צדקנית?

נו באמת, יש כאן מישהי שחושדת בנתנאל ושחף – נכדים לניצולי שואה – שהם תעמולנים שתולים מטעם המפלגה הנאצית? הם לא מכירים את הסיפורים המחרידים מהבית? או יתרה מכך, יש כאן מישהי שבאמת מאמינה שבדיחה סרת טעם היא מה שפוגע בניצולי שואה ולא נניח, יחס מפקיר מהרשויות וזקנה מבוישת בחסות המדינה? אז נכון, זה ריקאפ על האח הגדול ולא טור פילוסופי על חשיבותו של הומור שחור כחלק מתהליך עיבוד של קסטסטרופה לאומית. אבל כולנו יודעות שאם האח הגדול היה רוצה לטפל בזה באמת – הוא כבר היה עושה את זה. בקיצור יפות שלי, עשו עליכן ספין.

אהבה זה כואב

להלן מפת הזוגות העדכנית בבית: אילנה ודניאל כבר לא. הוא מלמל כל מיני תירוצים במהלך השבוע שיגרמו לו לצאת פחות דוש מול המצלמות וכולנו נעמיד פנים שזה לא קשור לכניסה של דנה שהביעה בו עניין אקטיבי. טליה ואופק חווים רנסנס ואז גם מתרסקים אל תוך תענית שתיקה וההיתממות הקבועה של טליה. עתידות: הדייר החדש בבית הולך לחרבן לאופק הכל.

מה שבטוח זה שאין ספק שמשולש האהבה הכי מסקרן בבית כרגע שייך לשחף-שרין-משה. מודה, אני לא מאמינה למשה בשיט ומניירות החיזור האייטיזיות שלו בהחלט לא מעוררות את בלוטת החשק. כלומר, שמעתי שיש מקומות בעולם שזה נחשב סקסי. אני פחות התחברתי. אם כבר, הן ממש מצליחות להדליק כמה נורות אזהרה כתמתמות שהכל כאן למראית עין. החל מהמחמאות המופרזות (תוך התמקדות בכישורי הבישול והניקיון של שרין), האינטימיות המאולצת, הדינמיקה שלא הולמת היכרות של 48 שעות ועד הצורך שלו להרחיק בינה לבין שחף כי זו הזדמנות טובה לייצר דרמה סביבו. כאילו בוא אחי, שרין עמוק בפרינדזון של שחף וגם בעד שלום היא לא תצא ממנו.

ובכלל, כרגע גם למשה וגם לכל אדם עם זוג עיניים בתפקוד חלקי, ברור שהוא כאן על תקן עיקרון הריבאונד של שרין. קונספט נהדר שאני מאוד בעדו בסך הכל. אבל נניח והיינו חיות בעולם מושלם בו בנים היו אקססוריז, אפשר להגיד שאת לא יכולה להשכיח מעצמך קלאץ' מפראדה שאין לך כסף לקנות עם הטייק אוף הנגיש מזארה.

האח הגדול | צילום מסך רשת 13
האח הגדול | צילום מסך רשת 13

תנו לו דרור

אז אחרי לא מעט דחיות, מחלות ותקריות ניאו-נאציות, דרור בן ה-45 יוצא משערי קרוסלת ההדחה (גימיק כל כך לא נחוץ שחבל להתעכב עליו), נכנס לבית ועושה רושם כללי של פרסונה שגורמת לעיניים להתגלגל עד לכדי עיוורון. הקונספט: איש חיי לילה עם יותר מדי ביטחון עצמי וקעקועי טסטוסטרון. טוען שהוא אלפא אבל מקסימום עידו רוזנבלום מעלי אקספרס שלא יוצא עם נשים שנולדו אחרי שנת 2000. בקיצור, מצאנו לטליה בעלול.

דרור רוקנשטיין | צילום יח"צ רשת 13
דרור רוקנשטיין | צילום יח"צ רשת 13