למראית הדז'ה וו: "האח הגדול" הפך לפח המיחזור של הריאליטי

אביבית בר זוהר ואדל בספלוב נכנסות לבית "האח הגדול". כן, שוב. | צילום: מיכה לובטון
אביבית בר זוהר ואדל בספלוב נכנסות לבית "האח הגדול". כן, שוב. | צילום: מיכה לובטון

הימני התורן, הבחורה המהממת אך המטורפת וכמובן אביבית בר זוהר אחת: "האח הגדול" הבטיח נגלה של דיירים חדשים ונתן לנו עוד מאותו הדבר. האם מדובר בקונספירציה של רשת לעודד את עם ישראל למחזר או שסתם "האח הגדול" חושב שהצופים מטומטמים? כי הם לא. כלומר, רובם. "אח על מלא" - טור הביקורת של נועה בונה

88 שיתופים | 132 צפיות

 

"האח הגדול" ממשיך להוכיח שהוא הולך לירות לכל הכיוונים כדי לשמר את הילת "הריאליטי של ישראל" גם אם זה אומר ללכת למחוזות לא מוסריים. אז, כן, אביבית בר זוהר חזרה. חוץ ממנה בפרק של אתמול (רביעי) קיבלנו עוד נגלת דיירים חדשים, והפעם הם כאן עד לסוף העונה, מה שכמובן דורש ממני פירוט מדוקד ויסודי ללמה בדיוק הם יימאסו עלינו תוך יומיים. מוכנות? תחזיקו חזק.

אבל קודם בואו נסגור את הפינה עם הפרק של יום ראשון. מגי הודחה, תודה לאל! אחת הדיירות הכי לא מעניינות אך מחופפות בבית שאיכשהו הצליחה לייצר סביבה הרבה עניין. ובאיכשהו הכוונה לבגדה בחבר שלה מול כל מדינת ישראל. הדבר היחיד שיהיה מעניין לראות עכשיו זה האם ישראל ישמור לה אמונים או יוכיח רשמית שהוא הבן אדם הכי לא גבר במדינת ישראל. אפשר להניח על מה אני מהמרת, נכון?

ואם כבר הימורים ומשחקים, אי אז בתחילת השבוע גם חזינו במשחק "אמת או חובה" של הדיירים, או בשמו המדויק יותר "תירוץ נפלא ללכלוכים בפנים, טינופת ועוד קצת רפש בפרצוף שלך" שמוכיחים שהדיבורים על "אח גדול" מוסרי יותר ששמענו בתחילת העונה מתו סופית. לצערי, הדרך לרייטינג רצופה כוונות טובות ובמקום טינופת עסיסית בעיקר גילינו עוד ממה שכבר ידענו: כולם שונאים את לירז, לירז שונאת את תומר, ישראל רמז שהוא אולי משתעמם מהזוגיות עם מגי ובלה בלה בלה. הבנו, יאללה, בואו נעבור לפרק של יום רביעי.

גם ללירון ויצמן יש לוק יומי: עם שמלה של אלון ליבנה ותכשיטי פנינים של ה. שטרן | סטיילינג: סיוון חימי צילום: יח"צ
גם ללירון ויצמן יש לוק יומי: עם שמלה של אלון ליבנה ותכשיטי פנינים של ה. שטרן | סטיילינג: סיוון חימי צילום: יח"צ

עוד כתבות מעניינות
הרקדן הלוהט של נועה קירל: "קוראים לי הומו ברחוב"
מיכל אנסקי חושפת את הסוד לגזרה מושלמת
רותם סלע: "מי שנמאס לו ממני מוזמן להעביר ערוץ"

הדיירים החדשים

אלי זרקה

אני מרגישה שאני נשמעת כמו תקליט שבור, אחרת למה שיכניסו עוד למל"מ לבית? אלי הוא לא מועיל לא מזיק קלאסי, נכון הוא חתיך- גולש-גר-בקוסטה-ריקה-על- אוטובוס-עם-הכלבה-שלו אבל בסופו של דבר הפרט הכי מעניין אודותיו הוא שפעם עפר שכטר התארח אצלו בקוסטה ריקה. וואו, ואני אתמול ראיתי את זבולון מושיאשווילי במכולת, זה לא אומר שהוא נכנס ל"אח הגדול", נכון? למרות שדווקא היה יכול להיות דייר לא רע. בכל מקרה, אלי אולי לא מעניין אבל הוא כן ציין שהוא מתאהב מהר מה שגרם לכל נורות הטראש שלי להידלק. הוא ואביבית יכולים להיות שילוב מהמם או סתם לספק לנו סוף סוף סצנת סקס במקלחת.
תחזית: רצף רומנים מהירים אחד אחרי השני אם לא יעוף ראשון מהחדשים.

בקרוב יהיה נציג מצטיין של ז'אנר החתל"שים, חתיכים לשעבר: אלי זרקה מ"האח הגדול" | צילום: מיכה לובטון
בקרוב יהיה נציג מצטיין של ז'אנר החתל"שים, חתיכים לשעבר: אלי זרקה מ"האח הגדול" | צילום: מיכה לובטון

 

דניאל גרינברג

במחשבה ראשונה – וואו, איזו יפהפייה! במחשבה שנייה – וואו, איזו פסיכית! אפשר להניח שלו היו עושים גרסה ישראלית לסדרה "קרייזי אקס גירלפרינד" דניאל הייתה מככבת. בן הזוג האידיאלי מבחינתה הוא מי שלא מדבר, לא נפגש, לא מסתכל ולא נושם אף אישה אחרת שהיא לא היא. אה, כן, וכדאי גם שיהיה עשיר.
תחזית: תפתח חזית עם סימה ומירב ותנסה לפתות את אלי או את תומר.

מהממת או מטורפת? שחקו עכשיו! דניאל גרינברג מ"האח הגדול" | איפור, שיער וסטיילינג: גילי אלגבלי
מהממת או מטורפת? שחקו עכשיו! דניאל גרינברג מ"האח הגדול" | איפור, שיער וסטיילינג: גילי אלגבלי

 

מושיקו פסל

הו הא, מי זה בא? דבר אחד בטוח – לא ראש הממשלה הבא. מושיקו הוא הימני התורן של העונה והדבר הכי קרוב ללראות את דוד ביטן בריאליטי שאינו החיים שלנו. הוא "פרשן" בערוץ 20, מייסד הליכודיאדה ומגדיר עצמו כ"אדם יהודי, שומר מצוות וגאה בתורת ישראל" אבל חלילה לא דתי, כי "זו מילה שהמן הרשע המציא". אוקיי, אח שלו, מה שתגיד. אחרי כל זה קצת קשה לי להודות, אבל מושיקו הוא אכן ליהוק טוב שכנראה יוסיף פלפל ועניין בבית למרות שבחייאת, בשביל חפירות פוליטיות דביליות יש לנו את אורן חזן, והוא עוד חי על חשבון כספי המיסים שלנו.
תחזית: יריב עם רועי על פוליטיקה, עם לירז ומירב על ניקיון אבל יקבל את קולות המסורתיים.

מושיקו פסל מ"האח הגדול" | צילום: מיכה לובטון
מושיקו פסל מ"האח הגדול" | צילום: מיכה לובטון

 

עמוס חלפון והמשימה הסודית

זוכרים שבתחילת העונה היה מתמודד קצת משונה ומקריפ אבל מצחיק בשם אילן שממש אהבנו? אז עמוס. כיאה לטייפקאסט המבוגר המטורלל עמוס קיבל על ההתחלה משימה סודית – הוא ומירב צריכים לעבוד על כל הדיירים שלפני 18 שנה הם היו זוג עד שמירב גילתה שעמוס אינו רווק בן 30 אלא נשוי עם ילד בן 14. כולם מזהים שלישיבת הקריאייטיב בה המשימה הזו נוצרה קראו "חייבים! ליצור!! דרמה!!! מהר!!!!", כן? יופי.
הפרט שהכי אהבתי באוטוביוגרפיה החדשה שלהם הוא שהשניים הכירו כאשר עמוס נתן למירב טרמפ כשהייתה חיילת, דבר אסור על פי חוק שהפעם האחרונה שהיה לגיטימי, וגם זה בקושי, היה כש"האח הגדול" עוד הייתה תוכנית עם רייטינג, באזז, עניין. אחח, ימים יפים.

בכל מקרה, עמוס ומירב נתנו פרפורמנס מרשים שהפך את כל הסיטואציה לאוקוורדית לגמרי והשכיח מכולנו שמדובר במשימה סודית. בדיוק מה שרצינו. ובכלל, עמוס הוא ליהוק קלאסי ל"אח הגדול": קולני, צעקני, עצבני, חד לשון ועם חיוך קריפי שירדוף אותי בסיוטים בלילה.
תחזית: יריב עם כולם בלי סיבה.

עמוס חלפון מ"האח הגדול" | צילום: מיכה לובטון
עמוס חלפון מ"האח הגדול" | צילום: מיכה לובטון

 

אביבית בר זוהר ואדל בספלוב חזרו

בחייאת, האח הגדול. מה נסגר?! בטיילת של אילת בסוף השבוע הראשון של אוגוסט יש פחות טיולי הלוך-חזור מבנווה אילן. כמה פעמים אנשים יכולים להיכנס ולצאת מאותו הבית? הצופים לא מפגרים. כלומר, רובם.

אבל התמרמרות בצד, אמרתי זאת בעבר ואגיד זאת שוב: אביבית בר זוהר יודעת את העבודה. הבחורה נותנת בראש בכל מה שקשור לפאן, אקשן, טראש וכמובן הלוק היומי. ואז מה אם היא למעשה דיירת של יורם זק, למי אכפת מפגיעה קטנה באגו של רשת כשעד כה המצב הוא פגיעה גדולה ברייטינג? אה, כן, ויש גם את אדל. שהיא סבבה, כלומר במידה והיא שוב לא תהיה פלקט שיתמזג עם הרהיטים בבית.
תחזית: אביבית תריב עם מירב וסימה כל הזמן. ואדל… היא תהיה שם, איפשהו.

מוכנים ללוק היומי? אביבית בר זוהר ב"האח הגדול" | איפור, שיער וסטיילינג: גילי אלגבלי
מוכנים ללוק היומי? אביבית בר זוהר ב"האח הגדול" | איפור, שיער וסטיילינג: גילי אלגבלי

 

בר סנדלר

סוף סוף מישהי שהצליחה לנער את הדיירים ולגרום להם להפסיק להיות ולו לרגע אחד קפוצי תחת. אבל אל תתלהבו יותר מדי, זה קצת לא נעים, אבל האמת צריכה להיאמר: בר מה זה פשוטה. באינסטגרם שלי יש לפחות 17 בחורות שנראות בול כמוה ובגדול אין יותר בייסיק ביץ' ממנה.

בר יקירה, בגלל שבאמת אין לי שום רצון לפגוע (לרוב, כן?) הנה טיפ ממני אלייך. אם המטרה שלך היא להתפרסם (וזו המטרה, את לא עובדת על אף אחד פה) הכניסה השנייה ל"אח הגדול" היא לא מה שיגרום לזה לקרות. פעם הבאה נסי את "המירוץ למיליון", "הישרדות" או סתם להיכנס לתחילת העונה.

עד שבר תצא מהבית, תבין שלאיש לא אכפת ממנה ותאכל משבר של החיים, תרשו לי רגע לתהות – מה זה לעזאזל לימוד בתורת הקבלה ואנרגיות טובות? למה כל הזמן ממציאים טייטלים מופרכים בתוכנית? חשבתי שהטרנד הזה נגמר אחרי העונה השנייה של "היפה והחנון". מצד שני, גם ככה העונה הנוכחית של "האח הגדול" מוכיחה שאין שום רע בלמחזר שאריות, אז אין לי מה להתפלא יותר מדי. נתראה בפרק הבא, או ב-2012 אם לשפוט לפי הסצנות של אביבית על המסך. אגב, מישהו יודע איפה סער שיינפיין היום?

בר סנדלר מ"האח הגדול" | איפור, שיער וסטיילינג: גילי אלגבלי
בר סנדלר מ"האח הגדול" | איפור, שיער וסטיילינג: גילי אלגבלי