חווה וחווה: האחיות חדיד חוזרות לתנ"ך בקמפיין עירום עוצר נשימה

בלה וג'יג'י חדיד קמפיין ורסצ'ה | צילום מתוך אינסטגרם
בלה וג'יג'י חדיד קמפיין ורסצ'ה | צילום מתוך אינסטגרם

ג'יג'י ובלה חדיד מציגות את אדם וחווה גרסת אביב-קיץ 2022 בקמפיין החדש והפרובוקטיבי של ורסצ'ה. על תקן עלי התאנה: תיקי עור יוקרתיים ותוספות שיער

88 שיתופים | 132 צפיות

ארבע שנים אחרי שהצטלמו בעירום ל"ווג הבריטי" ועוררו סערה, האחיות בלה חדיד וג'יג'י חדיד מאחדות שוב כוחות ופושטות את בגדיהן לטובת הקמפיין החדש של ורסצ'ה. הקונספט: אדם וחווה, או ליתר דיוק חווה וחווה, מודל 2022. על תקן עלי התאנה: תיקי עור יוקרתיים ותוספות שיער. בתמונה שמשאירה מעט מקום לדמיון, הן אוחזות תפוח אדום וזו את זו, וכמובן שגם נחש לוהק לצילום. 

 

דונטלה ורסצ'ה פרסמה את הקמפיין עוצר הנשימה באינסטגרם שלה, והוסיפה את הסופרלטיב "אלילות". רוב העוקבים שלה הסכימו איתה והתפעלו מהצילום היפהפה, אבל כמיטב המסורת, בין הגולשים היו גם כמה מצקצקים – בין אם בגלל הריפרור הפרובוקטיבי לתנ"ך ובין אם בגלל השימוש בנחש כאקססורי.

האחיות חדיד לא מפסיקות לספק כותרות – מהפרידה הדרמטית של ג'יג'י מזאיין מליק, אחרי שאימה, יולנדה חדיד, סיפרה למקורביה כי כוכב להקת "וואן דיירקשן" היכה אותה, עד הוידויים הכואבים של בלה על בריאותה הנפשית ועל מערכות היחסים המתעללות מהעבר. ויש כמובן את הכותרות הפוליטיות שנוהגות האחיות ממוצא הולנדי-פלסטיני לספק, בתור פרו-פלסטיניות שמותחות ביקורת חריפה על ישראל חדשות לבקרים. את ההתפרצות הוויראלית האחרונה סיפקה בלה בוולנטיינ'ז שנחגג השבוע, וגם הפעם, אהבה גדולה לישראל לא הייתה שם. חדיד העלתה פוסט עם טייק אוף על המשפט הידוע "Will you be my Valentine", ופרסמה תמונה של לב ורוד עם הכיתוב "will you free my palestine". הפוסט זכה למאות אלפי לייקים ולאלפי תגובות תומכות. מעניין מה אדם וחווה היו אומרים על זה.

>> מיהו בלוגר האופנה הישראלי שצד את עיניהם של אנשי אתר אסוס?