האוננות פגעה באורגזמה?

צלם: א.ס.א.פ קריאייטיב | Nuzza, Shutterstock
צלם: א.ס.א.פ קריאייטיב | Nuzza, Shutterstock

האם אוננות מגיל צעיר פוגעת ביכולת להגיע לאורגזמה ביחסי מין? המטפל המיני ד"ר בני שכטר משיב לשאלות הגולשים

88 שיתופים | 132 צפיות

השאלה:

אני לא גומרת ביחסי מין עם בעלי, אלא רק כשאני מאוננת. כדי שבעלי לא ידע שאני לא גומרת – אני מזייפת אורגזמה. אני לא חושבת שאי פעם הצלחתי לגמור עם בן זוג וזה מאוד מתסכל. למה זה קורה? האם זה קשור לעובדה שאני מאוננת מגיל צעיר?

התשובה:

בשאלה שלך טמונות שתי סוגיות שחשוב לבדוק אותן איתך ובהן לטפל:

ראשית, ייתכן בהחלט שיש קשר בין האוננות לבין העובדה שאת לא מגיעה לאורגזמה בסקס עם בן הזוג. יכול להיות שהתרגלת לאונן באופן מאוד מסוים שקשה לך לשחזר עם בן הזוג, מבחינת תנוחה, זווית, קצב או עוצמה. כדי לגמור את צריכה את ה"תנאים" שאליהם התרגלת במשך השנים ואת לא יכולה לגמור בשום דרך אחרת. בטיפול מיני אנחנו בודקים על ידי תשאול ושיחה האם זה המצב, ובהתאם מטפלים – מקבלים הנחיה איך להתנתק בהדרגה מהרגלי האוננות הספציפיים ואיך ליהנות ממגע מיני אחר.

מתייעצים עם ד"ר בני שכטר

רוצים להתייעץ עם ד"ר בני שכטר בנוגע לבעיות בתפקוד המיני? שלחו את שאלתכם לדוא"ל: anat@ohbaby.co.il, והשאלות הנבחרות – כולל התשובות – יתפרסמו בעילום שם באתר

שנית, כדי להגיע לאורגזמה, רוב הנשים צריכות להתרכז בהנאה, להשתחרר מעכבות וממחשבות שמפריעות באמצע ולתת לגוף ולמוח לאבד שליטה. ייתכן שאינך משוחררת מספיק או שאינך מרשה לעצמך לאבד שליטה בנוכחות בן הזוג, אוהב ככל שיהיה, והדבר מפריע לך להגיע לאורגזמה המיוחלת. בטיפול מיני אנחנו בודקים על ידי תשאול ושיחה מהי החוויה שלך מאינטימיות עם בן הזוג ומשחרור הגוף והראש ביחסים. בהתאם אנחנו מטפלים על ידי הנחיה.

* עוד ב-ZOOG: בעיות נפוצות ביחסי מין אצל נשים והדרכים לפתור אותן

* עוד ב-ZOOG: בעיות נפוצות אצל גברים והדרכים לפתור אותן

עוד דבר חשוב לגבי הזיוף – כאשר את מזייפת את נכנסת למעגל בעייתי: את לא נהנית, אבל בן הזוג שלך חושב שכן. הוא באמת מאמין שמה שהוא עושה לך בהחלט מספק אותך ואפילו לא ינסה לשנות או ללמוד טכניקות אחרות שאולי כן יביאו אותך לסיפוק. לכן אני ממליץ בחום, להפסיק לזייף, לדבר עם בן הזוג ולהראות לו כיצד את כן מצליחה לגמור (כן, כן – לאונן בנוכחותו כדי שיראה מה את עושה), וכך לנסות ולשפר את המצב.

ד"ר בני שכטר הוא גינקולוג ומטפל מיני, בעל מרפאה גניקולוגית וסקסולוגית ברמת השרון ובבת חפר. לדף הפייסבוק של ד"ר שכטר
לערוץ ה-youtube של ד"ר שכטר

* עכשיו בחיים אחרים: איך מנהלים זוגיות עם אדם רגיש במיוחד?

* עכשיו בחיים אחרים: 4 כללים ליצירת זוגיות חזקה וטובה