ד״ר מירי ישראל

רופאת שיניים, בעלת וותק 30 שנה, בעלת מרפאת שיניים בתל אביב.

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

איך התחלת את דרכך המקצועית?

"נולדתי למשפחה של רופאים, ובאופן טבעי גם אני בחרתי לעסוק ברפואה ונרשמתי ללימודי רפואת שיניים בהדסה, אותם סיימתי ב-1988.

לאחר כשנתיים אזרתי אומץ והקמתי את מרפאת השיניים שלי ומאז המרפאה עובדת ומצליחה, מזה 30 שנה.

אני אשה מאוד שאפתנית ופרפקציוניסטית, אפשר לומר שאני מולטי טאסקינג. לכן כשבחרתי לעסוק ברפואת שיניים, החלטתי שאשלב את הניסיון והידע שלי במספר תחומים של רפואת שיניים ולא בתחום ספציפי, זאת על מנת שמטופל שמגיע אלי יוכל לקבל את האבחון המדוייק ביותר, ואת התאמת תכנית הטיפול הטובה ביותר, כאשר הכל מרוכז תחת קורת גג אחת, עם מענה איכותי ומקצועי לכל צרכיו".

מה ייחודי במרפאה שלך ובשירות שאת מעניקה?

"יש לי צוות מרפאה מקצועי די גדול, הכולל מומחים ממספר תחומים, שינניות וסייעות. אני מעורה בכל הנעשה במרפאה ומכירה באופן אישי את כל המטופלים, אני מייעצת ומעורבת בכל תכניות הטיפול הגדולות, ויודעת להתאים את התכנית באופן אינדיבידואלי לכל אחד.

במרפאה שלנו ניתנים כל טיפולי השיניים, ישנו מומחה לחניכיים ולשתלים, מומחה ליישור שיניים ועוד…
אנו שמים דגש רב על שיקומים גדולים והשתלות וכן גם על נושא אסתטיקת השיניים: כתרים, ציפויי חרסינה או שילוב ביניהם. אני משתפת את המטופל בהחלטות, וביחד אנחנו מתכננים תכנית שגם תתאים עבורו ברמה האישית".

 

מי קהל היעד שמגיע למרפאה?

"המטופלים שמגיעים לקליניקה מחפשים טיפול איכותי ומענה כולל לכל צרכיהם בתוך המרפאה. אנשים שמעוניינים בשיקומי פה מלאים והשגת חיוך מושלם עם שיניים יפות ובריאות, ותוצאות שנשמרות לאורך זמן".

 

טיפ ממך לאשה שחולמת להצליח בגדול

"לצערי בתחילת דרכי לא קיבלתי עצות טובות, על אף שכן היה לי ממי ללמוד, אבל בחרו לא לשחרר לי מידע, מה שגרם לי דווקא יותר להאמין בעצמי ולדחוף קדימה. לכן הטיפ שלי לנשים, זה שצריך לדעת למי להקשיב,

על מי לסמוך ובמי להעזר. עבודה קשה ועקבית מובילה לתוצאות".

 

איפה את רואה את עצמך בעוד 5 שנים?

״משלבת ומפתחת יותר את התחום של אסתטיקת הפנים, הזרקות ומילוי קמטי הבעה, ומשלבת אותו במכלול הטיפולים הנרחב המוצע במרפאתי.

אני מאמינה שטיפולי שיניים וטיפולי אסתטיקה משלימים אחד את השני ויוצרים הרמוניה. על מנת להשיג באמת תוצאות מושלמות עם חיוך יפה ומחמיא, חשוב לשלב בין טיפול שיניים איכותי להזרקות במקרה הצורך, כמובן.

לדוגמא: מטופל שסיים טיפול שיניים אך יש לו קמטוטים רבים מעל השפה, עדיין לא יהיה מרוצה ב-100% כאשר יסתכל במראה, לכן השילוב עם ההזרקות מביא את המטופל להיות שבע רצון, הרבה מעל המצופה".

 

המלצות חמות על ד״ר מירי ישראל

״אני ממליצה בחום על המרפאה של ד"ר מירי ישראל. אין ספק שהמוטו במרפאה זו הינו: אמינות, מקצועיות ואיכפתיות והתוצאות מדברות בעד עצמן״.

תודה,  מיכל ברוש

 

״חיוך מאוזן לאוזן יגלה טור שיניים צחורות, והכל בזכות הטיפול המסור של מירי הרופאה, ושי מנתח החניכיים״.

תודה תודה. שלכם שושי זופניק

 

מירי יקרה,

״מי שמע על כתיבת מכתב אהבה ממטופלת, לרופאת שיניים? שיכתוב לה בעלה, אהובה, אך ממטופלת באמת?
כל פעם שאני יוצאת מטיפול, אני אומרת לכולם, שלום ולא להתראות, אז איך זה שאני כותבת לך מכתב אהבה?

אז ככה, מירי לא סתם רופאת שיניים מקצוענית מהמעלה הראשונה, מבינה ומומחית גדולה בתחום רפואת השיניים והאורתודנטיה, יעילה, ופדנטית. מירי רופאת שיניים מיוחדת.

אישיות משכמה ומעלה, מצד אחד רגישה ועדינה ומצד שני עקשנית, נמרצת, חזקה, משקיענית שאינה מתפשרת על פחות ממושלם בכל טיפול. מירי יקרה, גרמת לי לאהוב

רופאת שיניים רק עליך אני סומכת!!!!

בהערכה ובאהבה. דליה אביאל

״במרפאה שלנו ניתנים כל טיפולי השיניים, ישנו מומחה לחניכיים, מומחה ליישור שיניים ועוד…

אנו שמים דגש חזק על שיקומים גדולים  ושתלים וכן גם על נושא אסתטיקת השיניים: כתרים, ציפויי חרסינה או שילוב ביניהם. אני משתפת את המטופלים בהחלטות וביחד אנחנו מתכננים תכנית שגם תתאים עבורם ברמה האישית״

 

ד"ר מירי ישראל מתעדכנת כל העת בחידושים בתחום רפואת השיניים, דואגת שבמרפאתה יוצב המכשור המתקדם והחדיש ביותר, עובדת בשיתוף פעולה מתמיד עם רופאים מומחים – תוך הקפדה על ייעוץ, על הכוונה ועל מעקב בכל הנוגע למטופליה. האווירה הפסטורלית והרגועה במרפאתה, תורמת לכך שכל טיפול עובר בצורה הנעימה והקלה ביותר.

הנכם מוזמנים להגיע לבדיקה גם אם אינכם סובלים מכאבים.

ביקורת שגרתית תמנע בעיות בעתיד!

 

ד"ר מירי ישראל, אשכנזי 46, שיכון דן, תל אביב,

טלפקס: 03-6477217,  054-4806062

www.drmi.co.il