דר זוזובסקי: "אני בוכה כל יום. פעם הייתי מובכת מזה"

דר זוזובסקי לשאנל | צילום: רותם לבל ל־ArtBook, איפור: אליאב ממן ל־ArtBook, שיער: אדיר אמרגי ל־ArtBook, סטיילינג: אלין זידקוב ל־ArtBook, תודה מיוחדת לאלינור שחר
דר זוזובסקי לשאנל | צילום: רותם לבל ל־ArtBook, איפור: אליאב ממן ל־ArtBook, שיער: אדיר אמרגי ל־ArtBook, סטיילינג: אלין זידקוב ל־ArtBook, תודה מיוחדת לאלינור שחר

היא מתרגשת כשמחמיאים לה על הבישול שלה, אוהבת להירדם בנסיעות ויש לה דרך מקורית להשיג פרוטאין. דר זוזובסקי עונה על השאלון שלנו - בלי להעתיק מג'וי ריגר, כן? ויש גם צילומים מרהיבים

88 שיתופים | 132 צפיות

דר זוזובסקי, 32, שחקנית, דוגמנית ויוצרת. שגרירה של CHANEL. רווקה שחיה על קו תל אביב-לוס אנג'לס

>> אגם רודברג: "אני בן אדם שכמעט ואין לו רגשות אשם"

איפה אנחנו תופסות אותך עכשיו?
"בבוקר, עם הקפה אחרי מדיטציה ולפני שאני יוצאת לאימון אצל ליקי".

מאיפה את?
"נולדתי בתל אביב, גדלתי ברמת השרון ואחרי הצבא התחלתי לטוס ולהתגורר בערים שונות בעולם לצורך עבודה. היום אני מחלקת את רוב הזמן שלי בין אל.איי לתל אביב".

מה הדבר הכי יפה שאמרו לך לאחרונה?
"אמרו לי שאני מבשלת ממש טעים. זה ממש ריגש אותי, כי אני לא נוהגת לבשל הרבה. אני חיה לבד ורוב הזמן זה יהיה טוסט אבוקדו מעל השיש. אבל פעם ב… כשאני מכינה ארוחה – אני נכנסת לזה אול אין. בסופ"ש אני וחברה עשינו סרוויס של ממש לעשר בנות. שמתי מוזיקה ופשוט עפנו באוויר. זאת מחמאה שכל כך מרגשת אותי, אולי כי אין לי ביטחון שם עדיין".

דר זוזובסקי ל־CHANEL | צילום: רותם לבל ל־ArtBook
דר זוזובסקי ל־CHANEL | צילום: רותם לבל ל־ArtBook

מה הדבר שהכי מטריד אותך ברגע זה?
"האנטישמיות הגוברת בעולם".

מה הדבר האחרון שחיפשת בגוגל?
"'שאלון סימני שאלה מגזין את'. רציתי להבין לאילו נעליים אני נכנסת, לקבל השראה או להעתיק קצת תשובות מג׳וי ריגר".

"במשך הרבה זמן לא הייתה לי יציבות, עד שהחלטתי ליצור לי בית קטן בכל מקום שאני מגיעה אליו. גם אם אני ישנה במלון לחודשים, אני מביאה לי תמונות וספרים וקריסטלים. דברים קטנים שעושים לי בית בלב"

 

למי את מאזינה כרגע? מה השיר האחרון שחיפשת בשאזאם?
"'Cool cat' של קווין. האמת שזה שיר שלהם שלא הכרתי ואני עפה עליו. אני מאזינה להרבה סגנונות שונים ואני אוהבת לחפור בספוטיפיי ולמצוא גילויים חדשים, אני תמיד עם מוזיקה בבית או באוזניות".

מה הספר האחרון שקראת?
"'בחזרה לאהבה' של מריאן וויליאמסון".

מי הסול מייט התרבותית שלך? 
"באיחור של עשור, אני כרגע מאוד מושפעת מלינה דנהאם. נכנסתי ל'בנות' רק בחודשים האחרונים ואני שותה את העונות כמו מים. ראיתי אותה באל.איי, היא ישבה לידי בבית קפה והזעתי כולי מהתרגשות. רציתי לגשת אליה ולהגיד לה שאני אוהבת אותה, אבל במקום זה נשארתי בשולחן, הסתכלתי עליה וחייכתי כמו סטוקרית".

דר זוזובסקי ל־CHANEL | צילום: רותם לבל ל־ArtBook
דר זוזובסקי ל־CHANEL | צילום: רותם לבל ל־ArtBook

מה מצחיק אותך?
"אחי הקטן. הבן אדם הכי מצחיק ושנון שאני מכירה".

מה הקללה האהובה עלייך?
"סבא טוביה שלי תמיד אומר 'כוססס מים קרים' או 'כוססס- מטיקה' כשהוא רוצה להגיד כוסאמק. וזה נכנס עמוק ללקסיקון המשפחתי".

"את רוב הכסף שלי אני מוציאה על מסעדות ומוניות. מודה שאני מאוד אוהבת להתפנק ולנמנם במוניות שבעה וטובת לב"

 

מתי בכית בפעם האחרונה?
"אני בוכה כל יום. לפעמים מזילה דמעה כשמשהו מרגש אותי, אבל לרוב זה בכי לא רצוני שפשוט נובע ממני ואני לא יודעת לשלוט בו. זה יכול לתפוס אותי פתאום במקומות ציבוריים. אני יצור מאוד רגיש, פעם הייתי מאוד מובכת מזה, היום אני יותר מקבלת".

למה את מתגעגעת?
"כבר שנים שהחיים שלי חצויים. אני נמצאת חצי מהזמן בישראל וחצי בארצות הברית. יצרתי וטיפחתי לי שם מעגל של חברים שנהיו ממש משפחה, אז תמיד יוצא לי להתגעגע לאנשים הקרובים אליי שנמצאים בצד השני. אני חיה בגעגוע תמידי".

דר זוזובסקי ל־CHANEL | צילום: רותם לבל ל־ArtBook
דר זוזובסקי ל־CHANEL | צילום: רותם לבל ל־ArtBook

מה השריטה שלך?
"אני מקלפת את השפתיים שלי ואוכלת את העור, זה פרוטאין לא?".

מה ההרגל המגונה שלך?
"להירדם בנסיעות. לפעמים אני ממש מקווה שיהיו פקקים או שהנהג יטעה בדרך כדי להמשיך לישון, גם אם אנחנו נוסעים כבר שלוש שעות".

"ראיתי את לינה דנהאם באל.איי, היא ישבה לידי בבית קפה והזעתי כולי מהתרגשות. רציתי לגשת אליה ולהגיד לה שאני אוהבת אותה, אבל במקום זה נשארתי בשולחן, הסתכלתי עליה וחייכתי כמו סטוקרית"

 

מהו הרגע שהכי השפיע על הקריירה שלך?
"לפעמים אני צריכה לצלם פרויקטים במקומות רחוקים מהבית לתקופות ארוכות. במשך הרבה זמן לא הייתה לי יציבות, עד שהחלטתי ליצור לי בית קטן בכל מקום שאני מגיעה אליו. גם אם אני ישנה במלון לחודשים, אני מביאה לי תמונות וספרים וקריסטלים. דברים קטנים שעושים לי בית בלב. אני תמיד אמצא את הקפה השכונתי ואסגל לעצמי ריטואלים קטנים כדי לקרקע את עצמי. ברגע שהתחלתי לעשות את זה, מצאתי הרבה שקט והפסקתי להרגיש 'תלויה באוויר' וזה אוטומטית השפיע על העבודה שלי".

> ליהי קורנובסקי: "נגמרתי על הספה עד שהיה צריך לפנות אותי"

מה ההחלטה הכי טובה שעשית?
"עשיתי הרבה החלטות טובות השנה. אחת מהן הייתה לטוס לפריז לשבוע האופנה לתצוגה של שאנל. הרגשתי כבוד גדול כשהזמינו אותי. טסתי עם אלינור שחר הסוכנת שלי לשלושה ימים שנראו כמו חלום, פגשנו אנשים מוכשרים מכל העולם, התצוגה הייתה מדהימה וקיבלתי מלא השראה. אחרי התצוגה אמרתי לאלינור שאני חייבת דחוף דף ועט כי אני חייבת לעצב. זה קורה לי הרבה עם דברים שמרגשים אותי אומנותית. ישר עולה בי הצורך ליצור".

על מה את הכי אוהבת להוציא את הכסף שלך?
"את רוב הכסף שלי אני מוציאה על מסעדות ומוניות. מודה שאני מאוד אוהבת להתפנק ולנמנם במוניות שבעה וטובת לב".

דר זוזובסקי ל־CHANEL | צילום: רותם לבל ל־ArtBook
דר זוזובסקי ל־CHANEL | צילום: רותם לבל ל־ArtBook

מי האדם הכי סקסי בעולם בעינייך?
"זה משתנה. כרגע יש לי קראש רציני על הראפר ג'ק הארלו. משהו באדישות שלו והחוסר מאמץ".

מהו הדבר שאת הכי מחכה לו כרגע?
"מחכה ומצפה מאוד לכמה פרוייקטים שעתידים לצאת במהלך השנה הקרובה, ביניהם סדרות כמו 'קורדרוי' ל-HOT של הדס בן ארויה ו'מלאך משחית' של עודד דוידוף ונח סטולמן לכאן 11. וגם לסרטים סרטים כמו 'צ׳קאאוט' של יונתן דקל, 'העתיד' של נעם קפלן וסרט בינלאומי שצילמתי באירופה שנקרא 'חוסר שלמות מושלמת' של מיקיל ואן ארפ".

מה היית רוצה לשנות בעצמך?
"הייתי רוצה לשפר את יכולת קבלת ההחלטות שלי ולהצליח לא לדחות דברים שמלחיצים אותי".

על מה יש לך רגשות אשם?
"על חוסר הנוכחות שלי באופן רציף בחייהם של הקרובים אליי".

מה חסר לך בחיים?
"יש לי הכל ברוך השם".

הפקת צילומים ל־CHANEL
צילום: רותם לבל ל־ArtBook איפור: אליאב ממן ל־ArtBook שיער: אדיר אמרגי ל־ArtBook סטיילינג: אלין זידקוב ל־ArtBook, בגדים: CHANEL, מוצרי איפור: CHANEL BEAUTY, טבעות: COCO CRUSH, שעון: CHANEL Premiere, תודה מיוחדת לזוהר יעקובסון ולאלינור שחר