דניאל גרינברג מותקפת ברשת: "את מספיקה להיות אימא?"

דניאל גרינברג | צילום: אינסטגרם daniel_greenbergg@
דניאל גרינברג | צילום: אינסטגרם daniel_greenbergg@

דניאל גרינברג יצאה לחופשה פוטוגנית בשביל להיטען באנרגיות, ומצאה עצמה תחת מטח תגובות ביקורתיות ועוקצניות ברשת. עכשיו היא משיבה אש

88 שיתופים | 132 צפיות

דניאל גרינברג נמצאת בימים אלה בחופשה בארץ, אבל מתברר שהחופשה הזו לא באה בטוב לכולם.

>> כמה מתיקות: דניאל גרינברג חושפת תמונות ממיסות מילדותה

גרינברג, שמבט חטוף בפיד שלה מסגיר לא מעט חופשות פוטוגניות אליהן יצאה, העלתה כמיטב המסורת תמונות מהחופשה הנוכחית לחשבון האינסטגרם שלה – והותקפה ברשת על ידי חלק מהעוקבות והעוקבים שלה, בטענה כי היא מזניחה את ילדיה. הבוקר (שלישי) היא החליטה להגיב בחזרה – ולא חסכה במילים.

כוכבת הרשת כתבה בתיאור תמונה "אימא בטעינה", והעוקבות עקצו אותב בתגובות. "את כל הזמן מטעינה נשמה. את מספיקה מתישהו להיות גם אימא?", כתבה לה עוקבת אחת. "תקפצי מחופשה קצת לילדים שלך", "אימא בטעינה כל יומיים", "מה את צריכה להטעין? את קופצת מחופשה לחופשה", היו רק חלק מהביקורות הנוספות שקיבלה. אחרות אף שאלו אותה בעוקצניות "מי מגדל את הילדים".

דניאל גרינברג מגיבה לביקורות | צילום: צילום מסך מאינסטגרם daniel_greenbergg@
דניאל גרינברג מגיבה לביקורות | צילום: צילום מסך מאינסטגרם daniel_greenbergg@

גרינברג, שרק לא מזמן קיבלה מאיתנו אחלה פידבק על הלוקים שלבשה לחופשה ביוון, החליטה להשיב אש ולהגיב בחזרה לעוקבות הביקורתיות. "כפרות, זה שורף", פתחה את הסטורי שלה. "אל דאגה. אני מספיקה להיות אימא ואפילו אימא נהדרת", כתבה. "הילדים שלי מקבלים ממני את מלוא תשומת הלב האהבה והחינוך, וזה שאני לא אימא שכובלת את עצמה לבית ולגידול הילדים מצאת החמה ועד צאת הנשמה, לא אומר שאני לא אימא".

גרינברג סיכמה בעקיצה קלילה: "בכל פעם שאני נוסעת הילדים משחררים, עם חיוך, ועטופים בים של אהבה. אגב, תכף עוד חופשת טעינה, הפעם ליעד מטורף ולמעל שבוע. שימו פלסטר, כי זה ממש ישרוף". בנימה אישית, נגיד שאנחנו מאחלות לכל אימא לנהוג בדרכה, ולגדל את ילדיה כראות עיניה ללא התערבות מהצד.