התעלפנו! דניאלה פיק כובשת את השטיח האדום בשמלת כלה

קוונטין טרנטינו ודניאלה פיק בפסטיבל הקולנוע ברומא | צילום: Daniele Venturelli/Daniele Venturelli/WireImage
קוונטין טרנטינו ודניאלה פיק בפסטיבל הקולנוע ברומא | צילום: Daniele Venturelli/Daniele Venturelli/WireImage

דניאלה פיק שוב כבשה את השטיח האדום וגנבה לטרנטינו את ההצגה. הפעם זה קרה בפסטיבל הסרטים ברומא בעזרת מעצבת ישראלית מוכשרת במיוחד. כל הפרטים

88 שיתופים | 132 צפיות

הרומן שלנו עם דניאלה פיק התחיל עוד בתקופתה כזמרת לצד אחותה כצמד "האחיות פיק" ולגמרי נמשך עד היום. אז למרות שבשנים האחרונות אנחנו רואות אותה באירועים מתוקשרים רק מדי פעם, בכל פעם שהיא מגיעה לאירוע זאת לגמרי חגיגה אופנתית. וכך היה גם אמש כשהיא צעדה על השטיח האדום בפסטיבל הקולנוע ברומא לצד בעלה, הבמאי המפורסם קוונטין טרנטינו שקיבל באירוע פרס מפעל חיים, ולמרות המעמד המרגש היא הצליחה לגנוב את ההצגה. היא עשתה זאת שוב, כפי שכבר עשתה בעבר, בעזרת שמלה לבנה שלא מעט כלות לעתיד היו מאמצות בשמחה כשמלה לחתונה, וגם הפעם בחרה בשמלה בעיצובה של החברה הטובה והמעצבת המוכשרת לי גרבנאו.
בהתחשב בעובדה שדניאלה יכולה להרשות לעצמה ללבוש שמלה של מיטב המעצבים ובתי האופנה בעולם, לא יכלנו שלא להתעכב על העובדה שהיא בחרה גם הפעם בשמלה של מעצבת ישראלית. פנינו לגרנבאו לשמוע איך נעשה תהליך בחירת השמלה לאירוע החשוב והיא סיפרה לנו: "דניאלה המדהימה הגיעה אלי גם הפעם שאעצב לה במיוחד שמלה למעמד מרגש זה של קבלת פרס מפעל חיים של בעלה בפסטיבל הקולנוע של רומא. עשינו דברים מדהימים ביחד לשטיחים אדומים בעבר, אני מכירה את הטעם שלה והסטייל שלה, היא יפייפיה אמיתית, ואני נהנית תמיד להלביש אותה. השמלה הנבחרת היא בעיצוב אישי וכמובן שדניאלה נשלחה לרומא עם עוד אופציות להחלטה שלה הרגע האחרון״.
בגזרת התכשיטים דניאלה ענדה תכשיטים של "בולגרי" ונעלה עקבים של סרג'יו רוסי והייתה מהממת כתמיד.

> מי הפרובינציאל? דניאלה פיק כובשת את קאן וזה הזמן להכות על חטא
> מה הגולשים רוצים מהפרסומת החדשה של דניאלה פיק?