נס חנוכה פרטי שלה: בת שנייה נולדה לזמרת דיקלה בפונדקאות

 דיקלה לובשת שמלה של Alex Perry בהלגה עיצובים ועגילים של Jb jewelers | צילום: אלון שפרנסקי, סטיילינג: שירן מניה
 דיקלה לובשת שמלה של Alex Perry בהלגה עיצובים ועגילים של Jb jewelers | צילום: אלון שפרנסקי, סטיילינג: שירן מניה

תגידו בשעה טובה לזמרת דיקלה, שהביאה לעולם את בתה השנייה, ויקטוריה ויויאן, בפונדקאות. האם היא גם חשפה את זהות האב?

88 שיתופים | 132 צפיות

הזמרת דיקלה, הביאה אתמול (שני) בת שנייה לעולם, ויקטוריה ויויאן, אחות קטנה לרנה בת החמש. שנולדה גם היא דרך פונדקאות בגיאורגיה גם כן.

>> דיקלה מגיבה לראשונה על הביקורת: "אני מתביישת"

בפוסט מיוחד שהעלתה הזמרת לחשבון האינסטגרם שלה, כתבה על בתה כי "זוהי אחות לרנה, הנס הפרטי שלי ושל שמעון שושן, ויקטוריה ויויאן ברוכה הבאה", וריגשה אותנו כל כך. דיקלה אף תייגה את שושן, מעצב שיער ומאפר, וכעת גם אביה של ויויאן. גם את בתה השנייה הביאה דיקלה באמצעות פונדקאית בגיאורגיה.

בריאיון שהעניקה דיקלה ל"ידיעות אחרונות", דיברה על לידת בתה הבכורה רנה דרך פונדקאות, וספגה המון ביקורות נוכח העובדה שלא רצתה לשמור על קשר עם הפונדקאית שהביאה לעולם את בתה, אותה היא מגדלת בהורות משותפת עם הבמאי שלומי אלקבץ. "יכולתי להיות בקשר עם הפונדקאית, והעדפתי שלא", אמרה אז. "לא רציתי שיישארו לי שום רשמים או זיכרונות ממנה, שלא תתחבר במחשבות שלי לדמות של הילדה. הקפדתי לא לראות אותה. רציתי לחשוב שהבת שלי נפלה עליי מהשמים עם עפיפון, סוג של מריה הקדושה, בום בתוך הידיים שלי ואני לא יודעת מה מימין ומה משמאל. מה לעשות, זאת אני, אובר־רגישה ונורא פחדנית. יש נשים שמצטרפות לבדיקות של האם הפונדקאית, נוגעות בבטן, מרגישות. אני לא רציתי שום קשר".

הזמרת דיקלה ובתה השנייה | צילום: צילום מסך מאינסטגרם dikla_official@
הזמרת דיקלה ובתה השנייה | צילום: צילום מסך מאינסטגרם dikla_official@

כשדיקלה התראיינה לכתבת שער של מגזין "את" ב-2018 הסבירה את הנאמר בריאיון ההוא. "מבאס אותי מאוד שאנשים שופטים אדם בגסות ובהינף יד, בלי להסתכל על התמונה הרחבה", אמרה לנו אז. "האישה שהביאה לי את הנס לחיים היא הכי יקרה לי בעולם אחרי המשפחה שלי. אם הייתי מכירה אותה – לא הייתה אופציה שאפרד ממנה. לקחת את רנה ממנה היה סרט אימה. רציתי למנוע את הסבל הזה".

על ההורות לבתה הבכורה רנה אמרה לנו אז, "היום כבר לא בא לי לצאת לבלות. אם יש לי ערב או לילה חופשי – אני רק רוצה להישאר בבית ולהיות עם רנה. בר? מועדון? מה יש לי לחפש בחוץ? מה זה מעניין? תעזבו אותי. אני מופיעה בלילות כך שאני הרבה בחוץ וזה מספיק לי. יש משהו בהורות מאוחרת שמרגיש יותר שלם, בוגר ועגול. זו תחושת כבוד שלא הרגשתי בשום מקום אחר, לא בקיסריות ולא בנוקיות ולא בהיכלי התרבות".

בשעה טובה דיקלה, מאחלות שתמשיכי לחוות את אותן התחושות, ושתגדלי את שתי בנותייך לתפארת.