מעצבת האופנה בת ה-73 לא מפחדת לחשוף את הגוף שלה

דיאן פון פירסטנברג | צילום: shutterstock
דיאן פון פירסטנברג | צילום: shutterstock

דיאן פון פירסטנברג תמיד נחשבה למי שנתנה לנשים השראה להתנער מהנורמות ולעשות מה שטוב להן. בגיל 73 היא העלתה תמונה חשופה בלי ריטוש ואף אחד לא נשאר אדיש

88 שיתופים | 132 צפיות

מעצבת האופנה ממוצא יהודי ובת לניצולת שואה, דיאן פון פירסטנברג, מאז ומתמיד נחשבה לאחת המעצבות החשובות והמשפיעות בעולם האופנה. דוגמניות כמו קנדל ג'נר ונעמי קמפבל מדגמנות עבורה וסלבס כמו קייט מידלטון, מישל אובמה ואנה וינטור מרבות ללבוש עיצובים שלה. בית האופנה שלה DVF הוקם ב-1974 ומוכר בזכות עיצובים נשיים, מחמיאים ומותחכמים ובעיקר כי פירסטנברג היא האישה שהמציאה את גזרת המעטפת. היא המציאה את השמלה בהשראת הגירושים שלה והרגשת החופש, מה שהפך את הדגם הזה לסמל.

לאורך כל הקריירה שלה דאגה פירסטנברג לתחושה נינוחה וחופשיה אצל נשים, וגם בגיל 73 היא ממשיכה לעשות את זה והפעם עם תמונה טבעית בבגד ים ואפס ריטוש, שהצליחה לגרום לטוקבקטיסים לסכם – "את שולטת".

דיאן פון פירסטנברג | צילום: shutterstock
דיאן פון פירסטנברג | צילום: shutterstock

"ככה נראה סלפי בגיל 73, אסירת תודה שהגעתי עד הלום, קבלה וכבוד לגיל שלך הם הדרך הנכונה", כתבה בתיאור התמונה מה שהפך את הפוסט הזה לעוד יותר מעצים. התמונה טבעית לגמרי, נטולת ריטושים ופילטרים, ופשוט כיף לראות אישה כל כך משפיעה נותנת כזאת דוגמה למעריציה ומעבירה את המסר שלקבל ולאהוב את עצמך זה הפילטר הכי מחמיא.