דברים שלא עושים כשחם

נוכל לחכות עם החיבוקים עד שנדליק מזגן? | צלם: צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב | ollyy, Shutterstock
נוכל לחכות עם החיבוקים עד שנדליק מזגן? | צלם: צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב | ollyy, Shutterstock

בלי בייבידולים מסאטן, חיבוקים וסקס פרוע: כשהטמפרטורות עולות, גם הזוגות הכי דביקים מתרחקים. הנה כמה דברים שלא עושים עם בני הזוג כשחם

88 שיתופים | 132 צפיות

אתם יכולים להיות צמודים ואוהבים כל השנה, אך כשהטמפרטורות עולות גם הזוגות הדביקים ביותר מתחילים להרגיש שהכל דביק מדי בשבילם ומה שהם צריכים זה קצת אוויר. הנה כמה דברים שלא עושים במיטה כשחם – גם אם אתם הזוג הכי דביק בעולם.

מצעי סאטן

בסצינות רומנטיות ומלאות תשוקה תמצאו בדרך כלל מצעי סאטן מהסוג המבריק על המיטה. זה אולי סקסי (וקצת סליזי), אבל מה שלא מגלים לכם זה שבקיץ זה דביק, גורם להזעה, ואם אתם מקפיאים את החדר באמצעות מזגן, קחו בחשבון שככל הנראה תחליקו מהם במהלך הלילה או הסקס. בקיץ מומלץ לעבור למצעים מכותנה או מסאטן 100% כותנה.

תשכחו מהתכרבלות עם מצעי סאטן חלקלקים. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב | Hasloo Group Production Studio, Shutterstock

סקס על ספה מעור

בבתים רבים מצויות ספות מעור, שהופכות בימים החמים לסיוט עבור זוגות שרוצים להיות רומנטיים בסלון. הגוף נדבק לספה אפילו אם תשבו עם מכנסיים קצרים, שלא לדבר על פעילות נמרצת שתקרקע אתכם לספה לכל אורך הקיץ הקרוב. עשו לעצמכם (ולפרות באשר הן) טובה, ועברו לסלון מבד (או שבו על הרצפה).

* עוד ב-ZOOG:

* מה תנוחת השינה שלכם אומרת על הזוגיות שלכם?>>

* איך לא לעצבן נשים? מדריך מיוחד>>

* כל הטעויות שגברים עושים במיטה>>

לנז׳רי ובייבידולים

נכון, לנז׳רי מושקע ומפתה זה סקסי, כיף ומדליק, אבל רוב הלנז׳רי והבייבידולים הסקסיים עשויים מבדים שהופכים לדביקים ומציקים בחום. זה כולל לנז׳רי מסאטן מבריק, תחרות ובדים סינטטיים למיניהם. אפילו הלייקרה בעייתית. הצעה שלנו: אם אינכן רוצות לישון ללא בגדים, בחרו בבייבידול מכותנה או בגופיה ומכנסיים קצרים מכותנה איכותית ונעימה. זה אולי ייראה פחות סקסי, אבל אין שום דבר סקסי בבגדים שגורמים לך להזיע ולהרגיש מאוד לא טוב עם עצמך.

שהייה בג'קוזי

אז מה אם שילמתם 1500 ש"ח ללילה בצימר? זה לא אומר שאתם צריכים לבשל את עצמכם בחום הזה…

הקליקו כאן להצטרפות לעמוד הפייסבוק של ZOOG, ותוכלו לקבל עדכונים חמים ולהשתתף בפעילויות נושאות פרסים>>

להכניס אוכל למיטה

זה אולי נשמע מפתה, אבל ללקק גלידה/שוקולד/סושי מהגוף של בן/בת הזוג, הופך בחום לנשימה מעייפת שתוצאתה דביקה ומגעילה. יש דברים שכדאי לחכות איתם לחורף.

אקרובטיקה במיטה

חום כבד מוריד את החשק לזוז, ואף פוגע הרבה פעמים בחשק המיני. כשכל תנועה הופכת קשה, מעייפת ומיוזעת – למי יש כוח לזה? הפתרון הוא לא התנזרות בתקופת הקיץ, אלא בסקס פשוט, בלי אקרובטיקה מסובכת ושינויי תנוחה כל חצי דקה. רוב הזוגות מעדיפים לדבוק בתנוחה המוכרת להם שעובדת עבורם. כדי להקל מעט עליכם, מומלץ לבחור בתנוחה שבה לא תמצאו את עצמכם דבוקים ומיוזעים יותר מדי. דוגי סטייל היא אופציה נהדרת…

התכרבלות אחרי

הצלחתם לאגור מספיק חשק וכוחות לסקס למרות החום? כל הכבוד. עכשיו אני רוצה לראות מי נשאר להתכרבל אחרי ולא רץ למקלחת או לאגם הקרח הקרוב למקום מגוריו. נכון, התכרבלות היא כיפית ומקרבת, אבל בחום הזה אנחנו רק מחפשים את האוויר שלנו, עם כל האהבה שלנו לבני הזוג…

* עכשיו בנישה: 10 מעצבים ישראלים מצליחים>>

* עכשיו בנישה: 10 צימרים רומנטיים>>

* עכשיו בנישה: 5 טיפים לשדרוג הסלון>>