ג'ניפר לופז ואלכס רודריגז נפרדים? השנה הזו לא הייתה גרועה מספיק?!

ג'ניפר לופז ואלכס רודריגז | צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images
ג'ניפר לופז ואלכס רודריגז | צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images

אתרי רכילות בחו"ל מדווחים כי ג'יילו ואיירוד החליטו לפרק את החבילה אחרי ארבע שנות זוגיות והצעת נישואים אבל השניים טוענים כי מדובר בפייק ניוז

88 שיתופים | 132 צפיות

בסוף השבוע אתרי הרכילות והרשת כולה געשה אחרי שנודע כי ג'ניפר לופז ואלכס רודריגז נפרדו אחרי ארבע שנות זוגיות. הגיוני שתחושו שברון לב קל אחרי מאות הופעות זוגיות על שטיחים אדומים ופרגונים פומביים זה לזו מכל עבר, טיולים בכל העולם כולל כאן בארץ הקודש, הצעת נישואים וחתונה שנדחתה פעמיים בגלל הקורונה. אתרי הרכילות דווחו כי השניים ביטלו את האירוסים וכי הם לא ביחד יותר. סביב אותן שמועות נטען גם כי לרודריגז היה רומן עם כוכבת ריאליטי. אבל, יכול להיות שהשמועות האלה שהסעירו את הרשת בכלל לא נכונות? אחרי סופ"ש סוער במיוחד בגזרה הזאת הזוג שחרר הצהרה לפיה מדובר בשקר וכזב. "כל הדיווחים לא נכונים. אנחנו עוברים כמה דברים אבל נלחמים על להישאר ביחד. לתקופה המורכבת שאנחנו עוברים אין שום קשר לגורם שלישי", אמרו למגזין TMZ.

אנחנו כאן כדי להזכיר שעד ששני הצדדים לא מאשרים באופן רשמי כי מדובר בפרידה אין לדעת באמת מה קורה. והרבה פעמים דיווחים כאלה מתגלים כטריק יח"צני, נזכיר כי ג'יילו מצלמת בימים אלה סרט חדש ולאחרונה השיקה מותג טיפוח. ניזכר גם בדברים שסיפרה ג'יילו בריאיון עבר ל"סאטרדיי נייט לייב" סיפרה ג'יילו על טיפ הזוגיות שקיבלה מרות ביידר גינסבורג, זכרונה לברכה: "זה טוב להיות חירשת לפעמים. הרבה פעמים נאמרות מילים לא נעימות, אנשים אינם מושלמים. לפעמים צריך פשוט לשחרר", כך לפי לופז, אמרה לה גינסבורג. לופז הוסיפה כי הם אומרים אחד לשני את המשפט הזה כל פעם שהם נמצאים בתקופות לחוצות וכך, גם כשהכל משתגע ויוצא משליטה הם יודעים איך להישאר רגועים ואוהבים. יכול להיות שכדאי לנו לקחת את הטיפ הזה גם בעניין השמועות האלה ופשוט להתעלם עד שתהיה הודעה רשמית, שנקווה שלא תבוא.

ג'ניפר לופז ואלכס רודריגז | צילום: Axelle/Bauer-Griffin/FilmMagic