למה גל רובין לא מטפלת בסימני המתיחה שלה? יש לה תשובה מעולה

גל רובין | צילום: אינסטגרם galrubinn@
גל רובין | צילום: אינסטגרם galrubinn@

גל רובין נשאלה על ידי אחת העוקבות שלה באינסטגרם למה היא לא מטפלת בסימני המתיחה שעל בטנה. התשובה שלה עשתה לנו את היום

88 שיתופים | 132 צפיות

אינסטגרם, אי אפשר איתו ואי אפשר בלעדיו. אבל יותר אי אפשר איתו. גם ככה קשה לגרד את עצמנו כל בוקר מהמיטה כשבחוץ משתוללת מלחמה וכל כך מדכא, אז עוד לראות נשים מושלמות באינסטגרם דווקא בתקופה הכי ירודה בחיינו? אז זהו, שלא. יוצאת "הישרדות" גל רובין מנפצת בדרכה הכנה והלא מתייפייפת את האשליה המייגעת הזו.

>> גל רובין חושפת באומץ כי עברה את הניתוח שנשים רבות מתביישות בו

רובין נשאלה על ידי אחת העוקבות שלה מדוע היא לא מטפלת בסימני המתיחה שלה. התשובה שלה היא פרייסלס. "אני לא מושלמת, שלמה עם עצמי. עברתי לא מעט לידות והריונות, וזה חלק ממני וממה שעברתי. אני בעד לשנות ולתקן מה שעושה לכן טוב. לי זה באמת לא מפריע. אפילו ההפך, אני מוצאת בזה חן", השיבה רובין לעוקבת הסקרנית.

"אני לא ילדה בת 18 ולא שואפת להיות. אני אישה, ועברתי לא מעט דברים", המשיכה רובין – והיא כה צודקת! "יש צלקות שרואים וכאלה שלא רואים וקיימות, ואני לא מסתירה לא את החיצוניות ולא את הפנימיות. זאת הכלה".

>> גל רובין חושפת צילום נדיר מיום חתונתה כשהייתה בת 17

"בנוסף, כאם לשישה וכאישה, חשוב לי לשקף את האמת", היא כתבה, "בקלות אפשר לערוך את התמונות, לטשטש את הסימנים, אבל 90 אחוז מהנשים – עם לידות ובלי – סוחבות סימני מתיחה. זו תגובה של עור לא אלסטי, זה נקרא עור זוכר. ולמי אכפת?! השאיפה לדמות המושלמת מהאינסטגרם זה להיאחז באשליה".

תודה לך על זה מקרב לב ומקרב סימני המתיחה שלנו. היינו צריכות את זה ממש.