סלבס

גל גדות בביקור מולדת: "אני בגעגועים תמידיים לישראל"

גל גדות בהשקה של ריבוק בישראל | צילום: שוקה כהן
גל גדות בהשקה של ריבוק בישראל | צילום: שוקה כהן

גל גדות באה לביקור קצרצר ועל הדרך קפצה להשקת הקולקציה החדשה של ריבוק. שמענו ממנה כמה וידויים מפתיעים, כולל למה קיללה את מלי לוי בטיול במלדיביים ומתי אפילו לוונדר-וומן יוצאת בטן קטנה (!). אז מי בכל זאת נותרו מאוכזבים?

88 שיתופים | 132 צפיות

גל גדות, ההיית או חלמתי חלום? אפילו השמש הקופחת בנמל תל אביב – שהתגלה כמקום המיוזע, נטול הצל והמהביל ביותר במזרח התיכון – לא הצליחה לפגוע בביקור של וונדר וומן שלנו בסניף הדגל של ריבוק במקום. גדות, שמשמשת כפרזנטרית העולמית של המותג, שילבה ביזנס ופלז'ר וקפצה להשקת הקולקציה החדשה בחנות הקטנה שהתמלאה בצלמים, אנשי יח"צ ועוד קומץ סלבס ופליטי ריאליטי שאפשר רק להניח שהרגישו מעט מיותרים.

אין עוד מלבדה: גל גדות בהשקה של ריבוק בישראל | צילום: שוקה כהן
אין עוד מלבדה: גל גדות בהשקה של ריבוק בישראל | צילום: שוקה כהן

התכנון היה לערוך שיחה בין גדות לחברה הטובה מלי לוי, כשרגע לפני הוטלה פצצה. "אנחנו מבקשים מכולם לא לצלם" הכריזו אנשי היח"צ. סירייסלי? מסתבר שכל החומרים צריכים לעבור אישור של ריבוק העולמי. הסטורי מעולם לא הרגיש מושפל יותר. השיחה בין לוי לגדות, כיאה לשתי חברות, הייתה נטולת כל גינונים רשמיים, עם הרבה "ממי" ו"יפה שלי" דביקים להחריד.

"אני גאה להזמין את הפרזנטורית העולמית של ריבוק, אישה מדהימה, חברה טובה, האחת והיחידה – וונדר וומן, גל גדות", קראה לוי אחרי שלא נותר לה עוד סופרלטיב אחד בודד בלקסיקון. אבל דבר לא קרה. שניות ארוכות של דממה ומלמולי "איפה היא?" בקהל. מדד המבוכה עלה. רצינו כוכבת הוליוודית? קיבלנו השקה ב-30 מעלות פלוס.
"אז… מה שלומכם?", פונה לוי לעיתונאים בניסיון למרוח זמן. "מלי, אולי תשירי לנו?", קוראת אישה מהקהל. ואז, כנראה ברגע האותנטי היחיד באירוע מתוזמר מתחילתו עד סופו, לוי פשוט התחילה לשיר את "שמים כחולים" – להיט הגילטי פלז'ר האולטימטיבי שלה ושל הבעל שמעון גרשון. אלוהים אדירים, רק בשביל הפלאשבק הזה לתחילת שנות ה-2000 היה שווה לבוא.

ואז היא הגיעה. "גלגול", קוראת לוי מבעד לבמה ולוחצת חזק על נקודת ה"היא-משלנו" ולא בפעם הראשונה. וזה אכן קורה: גל גדות בגודל טבעי. ועוד בטייץ. וכן, היא מהממת מקרוב בדיוק כמו בתמונות.

"מה קורה, ממי שלי? איזה כיף לראות אותך", פתחה לוי, וגדות המשיכה בשמחה  עם הקו. "אני כאן בשביל השקת הקולקציה, ואני הכי מבסוטה שהצלחתי להביא לפה קצת מאור הזרקורים".

"את מסתובבת בעולם בכל כך הרבה אירועים, ופתאום את כאן בארץ. אני מניחה שזה קצת שונה, נכון?", שואלת לוי את המובן מאליו. "זה תמיד שונה להיות בארץ כי הכל הרבה יותר אישי, יותר מרגש", עונה גדות. "אני הרבה יותר מושקעת רגשית פה ואכפת לי מהקהל הישראלי. כלומר, אכפת לי מכולם, אבל כשאתה מדבר בשפה שלך ואני יודעת שאמא שלי תראה את זה ואחותי וחברות שלי…".

לוי: "אבל את יודעת שאנחנו רואות כל דבר שלך".
גדות: "אני יודעת, כן, אבל אתן ספציפית זה כאילו המטבחון. אין כמו להיות בארץ. זה הכי כיף בעולם".

"יפה שלי! לא, את": גל גדות ומלי לוי בהשקה של ריבוק בישראל | צילום: שוקה כהן
"יפה שלי! לא, את": גל גדות ומלי לוי בהשקה של ריבוק בישראל | צילום: שוקה כהן

לוי: "יפה שלי. ולמה את הכי מתגעגעת כשאת בחו"ל? מה חסר לך?".
גדות: "אני בגעגועים תמידיים לארץ. הכי חסר לי זה האנשים, המשפחה והחברות. והים. היינו בביקור בפסח ושאלתי את אלמה, הבת הגדולה שלי, מה הכי חסר לה מהארץ חוץ מחברים ומשפחה. היא אמרה לי 'זה שהכל חמש דקות. חמש דקות לגלידה, חמש דקות לפארק, חמש דקות לים'. וזה נכון, החיים פה הם בחוץ, הם ברחוב. אנשים הולכים, גם האוכל, הכל".

בשלב הזה כבר ברור שעד שצמד המילים ההו-כה-שחוקות "גאווה לאומית" יגיעו זה רק עניין של שניות. ואכן, אחרי שהקהל קיבל את ליטרת הפירגון היומית שלו מגדות לישראל ואישור שאולי המקום בו אנחנו חיים הוא עדיין סביר כי היי, וונדר וומן בעדו, אפשר  לעבור שלב. "כשהכריזו שאת הולכת להיות הפרזנטורית של ריבוק זה כמובן עשה רעש גדול, אבל פה בארץ כולם חוו גאווה במין איזה מסז' ללב" הכריזה לוי בפטריוטיות אינסטוש וביקשה מגדות לספר על החיבור שלה עם ריבוק, כי בכל זאת – היח"צנית לוחצת.
"לי תמיד הייתה זיקה גדולה מאוד לספורט ולפיטנס מאמא שלי, שהיא מורה לחינוך גופני", מספרת גדות ולפתע קוטעת את שטף דיבורה, מסדרת את הז'קט שעליה (לא לדאוג, המיזוג בחנות נתן עבודה) ואז לפתע אומרת "וואי וואי, כשאני יושבת ככה זה נראה כאילו יש לי כרס".

ממי, את מושלמת: גל גדות בהשקה של ריבוק בישראל | צילום: שוקה כהן
ממי, את מושלמת: גל גדות בהשקה של ריבוק בישראל | צילום: שוקה כהן

האם גל גדות באמת אמרה את זה עכשיו?! ובכן, כן. ולא, אין לה שום כרס, כנראה גם לא אם תלבש חרמונית. מה שכן, זה ללא ספק היה רגע מקסים יחיד של אנושיות בלתי מתוזמנת, או לפחות כך נראה, שחשף את איכויות הצ'ארם של גדות. והן בהחלט נדרשו בשלב הזה של האירוע.

לוי: "כמה ספורט זה חלק מהחיים שלך? ברמה היומיומית?".
"תלוי מתי", צוחקת גדות. "בגדול כן, זה ברמה היומיומיות. כשאני לא בצילומים או לא בהכנות לסרט אז אני מתאמנת שלוש פעמים בשבוע, יותר פילאטיס וכאלה שזה גם לנפש. כשאני מתאמנת לסרטים אז זה ממש חצי משרה, לפחות שעתיים ביום, זה הארדקור".

לוי: "זה משהו שחווית אותו כעוצמתי יותר? להתאמן לסרטים?"
"אני לא אשקר", מספרת גדות. "זה משהו שלקח לי זמן להתרגל אליו. אני זוכרת שכשהגעתי לגיל 28 אמרתי לירון 'יואו, אני חייבת להתחיל להתאמן קבוע. כוח הכבידה כבר נותן את אותותיו".

"אוי גלוש גלוש", קוטעת אותה לוי ומבטאת כנראה את רחשי הלב של הקהל כולו. גדות צוחקת ומסננת מתחת לשפם "כל אחת והעניינים שלה" וממשיכה לספר: "בדיוק אז קיבלתי את התפקיד של וונדר וומן, וירון אמר לי -'בבקשה'. בהתחלה הייתי צריכה לעלות שבעה ק"ג של שרירים וזה היה כל כך מעייף. זה אומר לאכול מסות מופרעות של מזון וחלבונים וכו', וגם לשרוף את זה ולהפוך את זה לשריר, אז זה היה נוראי אבל היה שווה את זה. בסוף מתאהבים בזה, זה מצחיק".

מעולם בהיסטוריה האנושית לא נראה אדם אחד טוב יותר בטייץ | צילום: שוקה כהן
מעולם בהיסטוריה האנושית לא נראה אדם אחד טוב יותר בטייץ | צילום: שוקה כהן

"אחח, גלגול שלי" ממשיכה לוי עם הדביקות, שמגיעה לשיאה עם השאלה הבאה. "את סיפור ההצלחה הכי מטורף שיש לנו. אני בטוחה שיש כל כך הרבה ילדות בעולם שרואות בך השראה ומודל לחיקוי. זה מרגש אותי אפילו שאני אומרת את זה. איזה מסר היית רוצה להעביר לאותן בנות שרוצות להיות גל גדות הבאה?".

גדות: "קודם כל תודה, זה תמיד עדיין קצת מעורר בי אי נוחות לשמוע את זה, לכן אני אדבר על זה דרך העיניים של האמא של מאיה ואלמה. אני חושבת שהדבר הראשון זה לאהוב את עצמנו, להאמין בעצמנו, ללכת בדרך שלנו. אני יכולה להגיד מניסיון אישי שהדרך שלי הייתה מלאה בדחיות וב'לא', וב'אין לך מבטא טוב' או 'את יותר מדי ככה', 'את טייפקאסט כזה וכזה' – כדי לשבור את הדברים האלה הייתי צריכה ממש לנטרל את כל הרעש וללכת עם מה שאני האמנתי, עם האינסטינקטים שלי. אז לאלמה ולמאיה ולכל שאר הבנות הייתי אומרת ממש להקשיב לקול הפנימי שלנו, לא לוותר לעצמנו, להתמיד במה שאנחנו עושות. אני ואת הרי מדברות על זה המון", היא פונה ללוי. "וליהנות מהדרך. אין תקרת זכוכית, ואם יש – נשבור אותה. באמת שאפשר הכל".

"ולסיום, יש לך טיפ איך מתמידים בכושר? לבחורה שלא כל כך מתמידה", שואלת לוי וכמובן מתייחסת לעצמה. לשמחתנו גדות עונה את מה שהקהל כולו חושב "אבל את לא צריכה כפרה עלייך, הכל גנים". בשלב הזה פונה גדות ישירות לקהל וחושפת סוד מהטיול של הסקוואד למלדיביים. "היינו בטיול יחד כל החברות, וכולן נראות שם מצוין, אבל מלי הייתה הפסל היווני של כולנו. קיללנו אותה כל בוקר".
"נו, תראו מי מדברת. הבחורה הזאת שקוראים לה גל גדות", ממשיכה לוי את סאגת ה"לא, את". כמו תמיד גם הפעם וונדר וומן מצילה את המצב ומשיבה לשאלה. בשלב הזה איש כבר לא זוכר מה היא הייתה.

View this post on Instagram

clarity. peace. serenity. #shabbatshalom ????

A post shared by malilevi (@malilevi) on

הורסת לא פחות: מלי לוי בהשקה של ריבוק בישראל | צילום: שוקה כהן
הורסת לא פחות: מלי לוי בהשקה של ריבוק בישראל | צילום: שוקה כהן

השיחה בין לוי לגדות הסתיימה, כמה תמונות לצלמים והכוכבת נעלמת מהר יותר ממהירות האור. בחוץ, בין שלל הסלבס, היח"צנים והעיתונאים עמדו שלוש נערות צעירות. "זכינו בתחרות של ריבוק והבטיחו לנו פגישה אישית עם גל גדות, אבל רק עשו לנו תמונה איתה וזהו", אומרת אחת מהן. "לי יש מבחן מחר והגעתי לכאן במיוחד. אנחנו ממש מאוכזבות". האם ייתכן שאלו שלוש הנערות הראשונות בהיסטוריה שמאוכזבות מגל גדות? כמה דקות אחר כך איש היח"צ כבר מארגן להן תיק של ריבוק עם חתימה. גדות כבר מזמן בקרוון הממוזג שלה. בחוץ השמש מזכירה שאנחנו בכל זאת במזרח התיכון, המקום בו אין גיבורים וגיבורות על. אבל היי, הטייצים של ריבוק נראים ממש טוב, לפחות על מלי לוי וגל גדות.