שפתון כתום לליל האוסקר: גל גדות עם ליפסטיק ב-50 ש"ח

כתום הוא האדום החדש | צילום Steve Granitz/WireImage
כתום הוא האדום החדש | צילום Steve Granitz/WireImage

בערב האוסקר בו לבשה שמלה ורודה של ז'יבנשי משחה גל גדות את שפתיה באודם בצבע כתום. כן, גם אנחנו היינו המומות. כתום. וואו!

88 שיתופים | 132 צפיות

גל גדות חובבת ליפסטיקים אדומים. כמעט שאין ריאיון איתה שבו לא מוזכרת אהבתה לליפסטיק האדום. הינה כמה דוגמאות: למגזין "אין סטייל" סיפרה ב-2018, לפני שהפכה לפרזנטורית של רבלון, שהאודם האהוב עליה הוא דיווה של MAC או האדום הקלאסי של גוצ'י. הריאיון הזה צוטט בכל מיני מגזינים בעולם כולל אי אונליין, ולו אנחנו ענקית האיפור רבלון, היינו משלמות הרבה כסף לגוגל שתסיר את כל הרמיזות הללו כאילו גדות אינה משתמשת בליפסטיקים הזולים שלהם מאז ומעולם. עכשיו, כאשר היא רבלוניסטה, היא שומרת אמונים למוצרי האיפור שלהם, כמו שאפשר לראות בסרטונים שהעלו לרשת הגלאם סקווד שלה.

>> כל הלוקים מהשטיח האדום של טקס האוסקר

>> סודות הטיפוח של גל גדות

המאפרת של גדות היא סברינה בדרני, שהיא גם המאפרת הקבועה של שרליז ת'רון וסנדרה בולוק. החשד שלנו הוא שהצבע הכתום הגיע בכלל מסברינה, שליסטמה את גדות: "הכתום חוזר עכשיו", בטח לחשה על אוזנה, "זה ייראה נהדר עם הוורוד בייבי של החצאית של הקוטור, ודאי ימשוך אלייך תשומת לב וכך תקבלי אייטמים בעיתונים ובאתרים סטייל "אומייגאד! גל גדות משחה ליפסטיק כתום ב-50 ש"ח על שפתיה בערב האוסקר". "למה לא?", חשבה גדות לעצמה, "סברינה היא אשת מקצוע מהמעלה הראשונה וודאי יודעת על מה היא מדברת. וחוץ מזה, מה שטוב לשרליז וזה…".

אז כן, הליפסטיק הכתום, מספר 053 הוא שפתון מאט מסדרת Super Lustrous ומחירו 49.90 ש"ח. כך דיווחה לנו הבוקר היחצנית של רבלון, כאילו כדי להזרים דם חדש וכתום בעורקינו ולכאורה לטעון: "גם אתן יכולות במחי משיחה להיראות כגדוניסטה". ומה נאמר? הכתמתם אכן מזריק רעננות לשמלה הדרמטית של גדות. האם מדובר בטרנד חדש? בואו נקווה ממש חזק שלא, כי שפתון כתום, אחרי הכול, הוא סיפור מוקצה למדי שגם אם תופס אחיזה מסוימת על שטיחים אדומים כאשר הוא נראה על אלות, או על מסלולי תצוגות, משוח על שפתיים משורבבות של מלאכיות – אינו מותאם לבנות אנוש שהולכות למשרד, שותות קפה בכוס חד-פעמית, אוכלות כריך אבוקדו ומסיימות אותו כאשר הן נראות כאילו תפוזון סיני, קומקוואט, התאבד להן על הפנים. דעתנו היא שגם לגל גדות עצמה לא כל כך מתאים הכתום, לפחות לא כמו האדום. הביטו ואמרו בעצמכן.

>> כך תבחרי את הליפסטיק האדום המושלם עבורך