גל גדות מהדקת קשרים עם לואי ויטון

גל גדות | צילום: GettyImages/David M.Benett
גל גדות | צילום: GettyImages/David M.Benett

גל גדות הופיעה אמש בפתיחת החנות של לואי ויטון בלונדון. עורך "ווג" הבריטי לא נשאר אדיש

88 שיתופים | 132 צפיות

אמש הושקה מחדש החנות של בית האופנה לואי ויטון ברחוב בונד בלונדון, ואל הפתיחה הוזמנו שלל סלבס קוטור, שלבשו, כמובן, לואי ויטון. גל גדות המתגוררת בלונדון הייתה אחת מהם, ונחמד לראות שהיא מהדקת את קשריה עם בתי האופנה. גדות התחילה את צעדיה בעולם מותגי העל כפרזנטורית של הבושם גוצ'י במבוק, ומאז התקרבה לבית האופנה דיור, שמקפיד להזמין אותה לתצוגות האופנה שלו ואף לבשה שמלה שלו בפרימיירה של "וונדר וומן", ולז'יבנשי שדאגו לה לתלבושת בערב המט גאלה וגם הזמינו אותה ושלל חברות מהארץ לתצוגת האופנה. עכשיו גם המותג הסופר יוקרתי לואי ויטון דואג להדק את הקשרים עם גדות, רגע לפני 2020, השנה שבה יצא לאקרנים הסרט "וונדר וומן 1984" והיא שוב תתפוצץ על המסכים ובקופות.

>> גל גדות קוברת לכולם במט גאלה
>> השמלה של גל גדות מסעירה את הרשת

גדות לבשה חליפה בת שני חלקים שהורכבה מחצאית וטופ א-סימטריים, אליהם התאימה מגפונים שחורים. בתצוגת האופנה היה לבגד מראה אחר וככל הנראה נעשו בו שינויים כדי שיתאים לגדות. על המסלול הוא נראה כמעין סרפן הנלבש מעל חולצת פאייטים בעלת כתפיים גבוהות ואובזר במגפיים גבוהים וחגורת מותן נוכחת אבל גדות העדיפה לשמור על לוק פשוט ולא מורכב או עשוי מדי.

באירוע עצמו הצטלמה גדות לצד דוגמנית העל הגרמניה דויטשן קרויץ, השחקנית נעמי סקוט ("אלדין" והגירסה החדשה שתצא בקרוב ל"המלאכיות של צ'ארלי") והשחקנית המוערכת איזבל הופר. את התמונה צילם עורך "ווג" הבריטי אדוארד אנינפול, ובכך הצית מחדש את תאוותינו לשער "ווג" לגל גדות עם יציאת סרטה החדש לאקרנים. בתגובה הראשונה כתב אנינפול "הליידיז של לואי ויטון", והוסיף "אתן נהדרות בדיוק כפי שאתן", על כך ענתה לו גדות בתגובה באייקון של לב שחור.

השקת החנות נערכה לכבוד העיצוב החדש עליו אחראי מעצב הפנים והארכיטקט פיטר מרינו, הכולל תשע עבודות אומנות של האומנית שרה קרוינר בכניסה לחנות, בהן ציור בן שבעה מטרים ופסל דמוי קרני שמש צבעוניות בהן משולבות אותיות המותג וסמליו. האומנית מברוקלין אהובה מאוד בסצינת האומנות בניו יורק וזו עבודת האומנות הראשונה שהיא עושה עבור מותג האופנה. בית האופנה ויטון ידוע בבחירות אליטיסטיות וארטיסטיות של הפרזנטוריות שלו, בהן מישל וויליאמס, השחקנית השוודית אליסיה ויקנדר והשחקנית הצרפתיה ליה סיידו. האם בקרוב תצטרף גל גדות לרשימה האקסלוסיבית הזו? נחכה בסבלנות ונעדכן.